2025-03-03, 20:33
Medlem
efedrinkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Är det inte väldigt dåligt flyt i snacket numera? Väldigt mycket ”äeeeeej”, ”jooojo men…”, ”äääeee aaa”, ”nej nej men jag menar…” från den alltmer gaggiga Filip? Det handlar mer om att sätta dit varandra/försvara sig mot anklagelser/korrigera än att spinna vidare på kul tankar tillsammans.

Dom går på övertid...det har inte varit riktigt bra på på flera år..
Är inte hungriga längre, och det märks.
Citera
2025-03-03, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Är det inte väldigt dåligt flyt i snacket numera? Väldigt mycket ”äeeeeej”, ”jooojo men…”, ”äääeee aaa”, ”nej nej men jag menar…” från den alltmer gaggiga Filip? Det handlar mer om att sätta dit varandra/försvara sig mot anklagelser/korrigera än att spinna vidare på kul tankar tillsammans.

Så har dom alltid varit? Dom ser väl sällan på saker på samma sätt?
Citera
2025-03-06, 17:40
Medlem
Crapmagics avatar
Dum-Filip tror inte att språket Ukrainska finns, utan att stadsspråket i Ukraina är Ryska, och därmed underminerar ju Filip Ukrainas rätt att existera om landet ifråga inte ens har ett eget språk, vad är det Filip försvarar för autonomi? han är ju mindre berättigad än kreti och pleti att stå bakom Ukraina iom detta

Så här får vi Fredrik en liten klapp på axeln för att han tvålade till Filip för detta, men det dröjer
nog inte länge innan Fredrik gör oss besviken härnäst
Citera
2025-03-06, 19:04
Medlem
Crapmagics avatar
Filip fortsätter vara dement i samma avsnitt, nu tror han att Heidi Fried hette Eddie Fried, det var alltså en karl det handlade om, han är riktigt illa gängen när han inte kan skilja på könen längre
Citera
2025-03-10, 11:19
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Deras nya "satsning" var väl sådär. Det hade ev. varit roligt om de faktiskt gjorde det som ett DVDkommentatorsspår, dvs pausade efter ett segment, pratade om det och sen körde vidare. Nu var det mest att lyssna på ett gammalt avsnitt.

Känns mest som ett sätt att håva in lite extra reklamcash.
Citera
2025-03-10, 15:21
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Deras nya "satsning" var väl sådär. Det hade ev. varit roligt om de faktiskt gjorde det som ett DVDkommentatorsspår, dvs pausade efter ett segment, pratade om det och sen körde vidare. Nu var det mest att lyssna på ett gammalt avsnitt.

Har inte lyssnat ännu men alla avsnitten finns ju i poddfeeden? Vill jag lyssna på ett 15 år gammalt poddavsnitt kan jag göra det. Så om det enbart är äldre avsnitt ser inte jag heller poängen.
Citera
2025-03-10, 16:08
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shuyin
Har inte lyssnat ännu men alla avsnitten finns ju i poddfeeden? Vill jag lyssna på ett 15 år gammalt poddavsnitt kan jag göra det. Så om det enbart är äldre avsnitt ser inte jag heller poängen.

Det var lite försnack i 5-10 min. Men sen var det bara ett 15 år gammalt avsnitt rakt av.
Citera
2025-03-11, 00:32
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o

Stor besvikelse att de inte gjorde det på det sättet. Der sa de ju att de skulle göra?

Filip låter helt annorlunda. Skarpare,yngre, lite självgod med inte i närheten av vad han är nu. Fredrik är exakt likadan.
Citera
2025-04-06, 20:24
Medlem
Letar efter avsnittet där dom diskuterar/spelar upp Filips grattishälsning till Fredrik på hans 50årsdag. Rimligen så borde det vara med i avsnittet efter att han fyllde år men spolade igenom och no luck..

Nån som känner igen det?
Citera
2025-04-08, 19:05
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejtja124
Letar efter avsnittet där dom diskuterar/spelar upp Filips grattishälsning till Fredrik på hans 50årsdag. Rimligen så borde det vara med i avsnittet efter att han fyllde år men spolade igenom och no luck..

Nån som känner igen det?

Avsnitt 584 från 19 augusti 2021
Citera
2025-04-10, 20:03
Medlem
COYBs avatar
Någon som listat ut vad det var för lottning Filip skulle spela in idag? Lät ju 95% som en blåsning men han ska ju enligt egen utsago kollat upp att det inte var någon scam.
Citera
2025-04-10, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av COYB
Någon som listat ut vad det var för lottning Filip skulle spela in idag? Lät ju 95% som en blåsning men han ska ju enligt egen utsago kollat upp att det inte var någon scam.
Vild gissning, bara för att Alexander Gustafsson och Josefine Knutsson ska vara med
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Global_Fight_League
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in