Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-19, 12:08
  #6217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaPerla
Vet du vem det handlar om??

Nej jag har inte sett filmen ännu.
Citera
2024-03-19, 19:13
  #6218
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPerla
Vet du vem det handlar om??


Jag tror det handlar om (jag spoilar ifall man inte sett filmen)

Citera
2024-04-04, 12:01
  #6219
Medlem
DagobertDagoberts avatar
Är det discovery som bett dom att ta tjuven anders öfvergård i försvar?
Citera
2024-04-05, 08:39
  #6220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DagobertDagobert
Är det discovery som bett dom att ta tjuven anders öfvergård i försvar?

Ja, det känns väl troligt. ”Lite fyllebråk” för Filip är alltså att brotta ned en kvinna för att få köra rattfull.

Väldigt märkligt hur deras radar för toxisk maskulinitet helt sätts ur spel när det gäller personer dom själva känner.
Citera
2024-04-13, 10:42
  #6221
Medlem
De verkar väldigt rädda för att prata om kvinnor i 'sexuella' termer. Filip kan ofta säga typ "jag blev kåt på honom" och liknande, och de pratar ofta om andra mäns sexdrift, om kukar och om bögsex, men i princip aldrig om kvinnor. Ängsligt värre.
Citera
2024-04-16, 13:23
  #6222
Medlem
shinystars avatar
Har fått en gratisperiod på Poddme så jag kör igenom Frågepodden. De första avsnitten var helt ok och riktigt intressanta, då de liksom blir scriptade till ett ämne och inte bara babblar på. Men 28 avsnitt in står jag inte ut längre av att Filip ser podden som sin egen intervjupodd av Filip där han gränslöst får svara på allehanda frågor från publiken. Han pratar i stort sett oavbrutet, och Fredrik blir mer och mer, "mm, aa, visst.." Det är faktiskt helt otroligt. Man märker ibland att Fredrik gör ett försök att också svara på frågan, men ger ofta upp eftersom Filip avbryter honom i 100% av fallen.

Jag hade tänkt bränna av alla avsnitt innan min gratisperiod är slut. Men jag provar ett till avsnitt, men ger sedan upp. Ni som fortsatt, är det fortfarande lika outhärdligt?

Krokodil- & skorpion-historien t ex. Lägg av...
Citera
2024-04-16, 19:06
  #6223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shinystar
Har fått en gratisperiod på Poddme så jag kör igenom Frågepodden. De första avsnitten var helt ok och riktigt intressanta, då de liksom blir scriptade till ett ämne och inte bara babblar på. Men 28 avsnitt in står jag inte ut längre av att Filip ser podden som sin egen intervjupodd av Filip där han gränslöst får svara på allehanda frågor från publiken. Han pratar i stort sett oavbrutet, och Fredrik blir mer och mer, "mm, aa, visst.." Det är faktiskt helt otroligt. Man märker ibland att Fredrik gör ett försök att också svara på frågan, men ger ofta upp eftersom Filip avbryter honom i 100% av fallen.

Jag hade tänkt bränna av alla avsnitt innan min gratisperiod är slut. Men jag provar ett till avsnitt, men ger sedan upp. Ni som fortsatt, är det fortfarande lika outhärdligt?

Krokodil- & skorpion-historien t ex. Lägg av...

Jag har lyssnat på alla avsnitt och tycker det successivt blir sämre och sämre fortfarande. Filip brer ut sig mer och mer och vill bara få alla frågor att handla om honom. Nu har dom dessutom tagit in gäster (Gunilla Persson i förra avsnittet LOL) vilket definitivt var spiken i kistan för min del.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback