2025-03-10, 22:53
Medlem
Generalanderssons avatar
Har du verkligen aldrig varit otrogen?

Själv så kan jag glatt erkänna att jag har varit otrogen flera ggr, både mot min nuvrande fru och tidigare relationer. Och jag tror knappast att det finns en enda man där ute som ej har varit otrogen.

Vad menar ni?
Citera
2025-03-10, 23:00
Medlem
maktspels avatar
Nej, vi har inte alla varit otrogna.

Jag är mer intresserad av annat än att hålla på och fjäska för folk av motsatta könet, så jag tror inte heller att frugan är orolig för att jag skulle trilla dit.
Citera
2025-03-10, 23:02
Medlem
Nej, faktiskt inte. Så lågt skulle jag inte falla. Är man trött på förhållandet gör man slut först innan man går vidare.
Citera
2025-03-10, 23:11
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Har du verkligen aldrig varit otrogen?

Själv så kan jag glatt erkänna att jag har varit otrogen flera ggr, både mot min nuvrande fru och tidigare relationer. Och jag tror knappast att det finns en enda man där ute som ej har varit otrogen.

Vad menar ni?

Nej, jag har aldrig varit otrogen, varken mot min fru eller mot min ungdoms flickvänner.
Inbillningen om att "alla andra gör det ju också" är ingen ursäkt för att bedra sin partner.
Senast redigerad av Stenballe 2025-03-10 kl. 23:13.
Citera
2025-03-10, 23:13
Medlem
Nej, jag har aldrig varit otrogen och jag kommer heller aldrig vara otrogen. Jag tycker det är så lågt och jag vill verkligen inte vara en sån människa.
Jag känner inte heller någon som varit otrogen, men än två tjejer när de var i 20-års åldern.

Jag tror det är ovanligt med otrohet, men kanske vanligare i vissa umgängen.
Citera
2025-03-10, 23:19
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Nej, jag har aldrig varit otrogen.
Citera
2025-03-10, 23:20
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorinda
Nej, jag har aldrig varit otrogen och jag kommer heller aldrig vara otrogen. Jag tycker det är så lågt och jag vill verkligen inte vara en sån människa.
Jag känner inte heller någon som varit otrogen, men än två tjejer när de var i 20-års åldern.

Jag tror det är ovanligt med otrohet, men kanske vanligare i vissa umgängen.

Här hävdas det att 25% någon gång har varit otrogna, och 10% mot sin nuvarande partner.
https://www.doktorn.com/artikel/unders%C3%B6kning-s%C3%A5-m%C3%A5nga-har-varit-otrogna/

Jag har aldrig varit otrogen, och kommer aldrig att sjunka så lågt, men jag känner till tre relationer som spruckit på grund av otrohet.
Citera
2025-03-11, 00:10
Medlem
Nej, aldrig.

De gånger det tagit slut med mina flickvänner har jag gjort slut innan jag hamnar i säng med en ny.
Citera
2025-03-11, 00:38
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
Nej, vi har inte alla varit otrogna.

Jag är mer intresserad av annat än att hålla på och fjäska för folk av motsatta könet, så jag tror inte heller att frugan är orolig för att jag skulle trilla dit.

Måste du fjäska för att få ligga?
Citera
2025-03-11, 00:41
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Jag har varit otrogen många gånger men jag har också bara haft kort förhållanden, max ca ett år. Jag vet inte om spärrarna hade satt sig hårdare i ett längre förhållande. Kanske nån annan vet? Alltså ju längre tid man är tillsammans desto svårare är det samvetsmässigt att vara otrogen? Det är iaf vad jag inbillar mig.
Citera
2025-03-11, 00:44
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Måste du fjäska för att få ligga?

Har man en bra och sund relation behöver man inte "fjäska" för att få ligga, och då behöver man inte heller oroa sig för att den andra parten är otrogen.
Citera
2025-03-11, 00:53
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Har man en bra och sund relation behöver man inte "fjäska" för att få ligga, och då behöver man inte heller oroa sig för att den andra parten är otrogen.

Det var inte vad jag undrade över
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in