2025-03-10, 15:04
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287

Ett av de bättre ögonblicken i årets säsong.

Eller hur? Dock tror jag det hade blivit bättre val med t ex Alida eller Sophie. Alida "kan" spelet OCH är ärlig/rättvis och tyvärr är Sophia för blödig även om hon är ärlig hon med. Hmmm- kanske Marica kan hantera det hela med att vara 1e bonde men om hon satsar på att få ut Sophia då ogillar jag Marica faktiskt. Varför? För att Sophia försöker köra rent spel - vilket inte är så vanligt i dessa serier.
Senast redigerad av CS128 2025-03-10 kl. 15:07.
2025-03-10, 15:09
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedHurricane
Sofia var verkligen min favorit tills hon svek Niklas. Hoppas hon åker ut med huvudet före.

Sophia svek väl inte Niklas personligen? MEN - hon tillät de andra att svika Niklas dvs göra skitjobbet.
2025-03-10, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Sophia svek väl inte Niklas personligen? MEN - hon tillät de andra att svika Niklas dvs göra skitjobbet.
Jo hon lät ju Adam ta beslutet och hon visste ju att han skulle välja Niklas!
2025-03-10, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommysnewtits
Jag håller helt med
Äckliga människor!!

När Adam sa att den man är där inte speglar vem man är i verkligheten. Jävla bullshit!
Man blir plötsligt inte en helt annan människa under så pass lång tid, trots att det är en tävling. Vidrig människa!
Exakt, han har visat sitt rätta jag! Han hade ju bara kunnat välja Niklas direkt. Istället kör han nån jävla snyfthistoria om att Andreas och Niklas blivit alltför tajta och det viskas etc så därför väljer jag dig! Han är riktigt känslokall , likt en psykopat faktiskt! Hoppas karma kommer ifatt honom på ett eller annat sätt! Andreas "förvåning och försvarstal" äcklar mig oxå!! Dessutom var det inte första gången Andreas fick visa prov på sina skådespelartalanger! Skulle aldrig lita på dessa personer någonsin!
2025-03-10, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Ähm...
Nu var väl inte Baj-Allans o Strömmingstrypar'ns falskspel och hånskratt riktade mot Niklas i första hand. Allt handlade ju om motivet till varför Adam valde Niklas, dvs att han misstänkte att Niklas och Andreas hade en pakt som Adam inte var med i. Niklas visste ju att det inte var sant och han var ju på väg ut. De som det var någon menning med att lura var ju Sofia, Alida och Amanda. De kommer ju nu att tro att Adam och Andreas INTE har någon pakt ihop när spelet fortsätter. Niklas kvittar det lika.

För det fall man gillar det här med spelande och paktande och så'n skit (vilket jag inte gör, jag är här för fantasier om Alida, hb-fylla och sund, ohämmad sex deltagarna emellan) bör man gratulera Adam till ett mästerligt schackdrag när han å sin pakts vägnar gjorde av med Niklas. Den som skall lastas mest är väl produktionen som bekant hetsar de manliga deltagarna att mötas i fysiska grenar, hur ojämna de än är rent styrkemässigt, eftersom det blir bättre tv då än om Niklas och Adam skulle "slåss" som "snillen som spekulerar". Alla förstår ju att Niklas hade skåpat ut Adam i det senare fallet, så varför tror ni inte han valde kunskap som kamp?
"Bättre" TV!

Fast riktigt bättre TV blir det först när hela gänget super till och beger sig till bryggan och badar nakna i sommarnatten. Men det kanske gör att tv4 går miste om några muslimska (läs: nymoralister med sexualskräck) tittare, en allt köpstarkare grupp i vårt samhälle.
Själv växte jag upp och fick se Ernst Günthers och Gösta Ekmans kukar liksom Claire Wikholms, Kim Anderzons och Ewa Frölings fittor på TV och jag tog minsann...ja, ja okej då, men det finns en massa andra som klarat sig finfint.
Nån sa i programmet igår att alla var med på det. Så om alla vetat om detta utom Niklas så är det riktigt taskigt!
2025-03-10, 16:03
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Exakt, han har visat sitt rätta jag! Han hade ju bara kunnat välja Niklas direkt. Istället kör han nån jävla snyfthistoria om att Andreas och Niklas blivit alltför tajta och det viskas etc så därför väljer jag dig! Han är riktigt känslokall , likt en psykopat faktiskt! Hoppas karma kommer ifatt honom på ett eller annat sätt! Andreas "förvåning och försvarstal" äcklar mig oxå!! Dessutom var det inte första gången Andreas fick visa prov på sina skådespelartalanger! Skulle aldrig lita på dessa personer någonsin!

Precis!!
Och Adam ska vara en "Team manager", vad det är för hittepå jobb vet jag inte. Men både team och manager passar verkligen inte in som en beskrivning på han!

Det är så jävla äckligt beteende av Adam och Andreas när dom tokskrattar efter andra kämpevalet åt vilken "bra" insats dom hade gjort och hånskrattar åt Niklas över att han gick på det.

Jag skulle då aldrig vilja ha dom två som varken anställda, kollegor eller som kompis i framtiden efter dom har visat vilka avskyvärda människor dom är!
2025-03-10, 16:27
Medlem
lunarluddes avatar
Haha Sofia när hon förlorar är komiskt att se, beter sig som ett barn bara jag som blev sjukt förvånad att hon är ihop med en man? jag hade tagit förgivet att hon var för kvinnor.

Andreas är ju helt kass i tävlingarna.

Hoppas Micke eller Jesper tar hem allt, värdiga vinnare bägge två, Marika som vinnare funkar också men ingen favorit.
2025-03-10, 17:00
Medlem
lunarluddes avatar
Haha Adam är fan rolig, gillade han inte i början men nu tycker jag att han bidrar med bra TV med alla idéer och tankar hade varit sjukt om han skrällde och vann hela skiten.

Min vinnarlista just nu är:
Micke
Jesper
Adam
Marika(Ingen favorit men ok om hon skulle vinna)
2025-03-10, 17:17
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Haha Adam är fan rolig, gillade han inte i början men nu tycker jag att han bidrar med bra TV med alla idéer och tankar hade varit sjukt om han skrällde och vann hela skiten.

Min vinnarlista just nu är:
Micke
Jesper
Adam
Marika(Ingen favorit men ok om hon skulle vinna)
Så du accepterar med glädje då att Adam eller Micke vinner? Tja, det säger ju allt om dej.
2025-03-10, 17:36
Medlem
Bakarettans avatar
Sophia var min favorit tills hon genom fegspel såg till att Niklas åkte ut. Efter att ha sett hennes barnsligt tjuriga beteende då hon förlorade emot Alida på Lillängen så sjönk hon som en sten ytterligare. Andreas, Adam, Micke...herregud vilka stolpskott. Hoppas de skäms röven av sej nu.
Eller förresten.. det gör de inte. Det har de inte vett till.
Varför är hästarna med egentligen? Ingen körning för att hämta vatten, virke mm. som de har gjort föregående säsonger.
Förmodligen för att säsongens deltagare är så korkade att de inte klarade av att hantera detta.
Nog har det funnits idioter i Farmen men jag undrar om inte den här säsongens deltagare hamnar i toppen på den listan.
2025-03-10, 17:45
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmelellerhelvete
Har ingen härinne tittat på Farmens förra säsonger där pratar vi om mobbing på hög nivå det här är ju ingenting jämförelsevis.Det är ett strategiskt spel och är man så naiv o blåögd som Nicklas ska man nog inte vara med i den här typen av program. Fattar iofs inte hur Nicklas klarar sig ute i det verkliga livet heller🤔. Bor han ff hemma tro.,?
Att ha en deltagare i Farmen som Niklas med sunt förnuft utan tendenser att mobba och förstöra för andra är väl jättebra. Eller hur? Måste alla bete sej som svin för att det ska bli "bra" TV menar du?
2025-03-10, 17:49
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterForsman
Håll käften hora.
Vad tycker du om årets deltagare i Farmen?
Själv har jag faktiskt ingen favorit. Det är nog första året jag inte har det. Vad tycker du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in