2025-03-10, 00:28
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Jag är likt du rädd att han tyvärr kommer överleva detta. Likt Bajsbaronen.

Men jag har inte gett upp hoppet än. Han ska aldrig slippa bli påmind om vilken farlig person han är på internet.
Oroa dig inte vännen, åklagaren kommer väcka åtal mot både Anjo & Bajshögen i år, båda asen sjunger på sista versen.

När man skär bort cancern kommer yt åter igen vara en mötesplats där man vågar släppa lös barnen.

Tycker extremt synd om E som börjar högstadiet i höst med allt vad det innebär samtidigt som pappisch kommer dras inför skranket, som om inte den åldern var känslig nog.
Citera
2025-03-10, 00:30
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.mjao
Såg endast en 1/3del pga nattning av barn.
Kände att 4st i samtal varav 2 hade dåligt ljud hade lätt att bli ostrukturerat,

Tror ni att Anjo och Rask släppte filmer samtidigt som denna live för att ta tittare? Bomba flödet för att inte fler ska bli kritiska.

Hade iaf hoppats på mer konstruktiva inspel. Upplevde det mest som Lokal snackade.. Hans ord väger minst för Anjo. Mer kraft hade varit om Legio ich Medvikt hade fått mer space. Men något som gjorde mig FANTASTISKT glad var att Medvikt kommer fortsätta vara en nagel i ögat på Rask. Då blev jag varm i kroppen 🤘. Rask är vidrig. Men nu är det nästan svårt att rangordna Sekten. De är alla nästan lika vidriga - på sina egna sätt.
Citera
2025-03-10, 00:31
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Oroa dig inte vännen, åklagaren kommer väcka åtal mot både Anjo & Bajshögen i år, båda asen sjunger på sista versen.

När man skär bort cancern kommer yt åter igen vara en mötesplats där man vågar släppa lös barnen.

Tycker extremt synd om E som börjar högstadiet i höst med allt vad det innebär samtidigt som pappisch kommer dras inför skranket, som om inte den åldern var känslig nog.

Kryssar ALLA mina fingrar att du har rätt. Det vore en dag man sent skulle glömma - om de får möta rättsväsendet. Rask kan ju ge Anjo lite ”tips” isf..
Citera
2025-03-10, 00:45
Medlem
Dr.mjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Hade iaf hoppats på mer konstruktiva inspel. Upplevde det mest som Lokal snackade.. Hans ord väger minst för Anjo. Mer kraft hade varit om Legio ich Medvikt hade fått mer space. Men något som gjorde mig FANTASTISKT glad var att Medvikt kommer fortsätta vara en nagel i ögat på Rask. Då blev jag varm i kroppen 🤘. Rask är vidrig. Men nu är det nästan svårt att rangordna Sekten. De är alla nästan lika vidriga - på sina egna sätt.
Lokal är ju mest insatt då han varit nära Anjo och då har detta blivit blandat med personliga känslor. Det drar ner Lokals trovärdighet.

Kollar axels Discord då skrev han 21:55 på frågan varför han var snäll mot Anjo
Citat:
jag matchar energi.
jag erbjöd mig att hjälpa anjo efter nassevideon - han gör en video där han med hjälp av nassepropaganda försöker misskreditera mig = fullt krig

idag har jag skrivit med honom på insta och kontentan av det var väl att han inte vill ha en massa drama vilket är fine med mig
Jag tolkar det som att han har gått vidare.
Om man har fått sin åsikt sagt och det inte kommer något nytt så måste man gå vidare.
Om han sitter och ältar detta så blir det inte bättre än när Anjo och Rask håller på.

Tror svaret i varför Axel varvar ner är för Anjo säkert har bemött kritik via DM i någon form av överenskommelse att inte dela det offentligt. Axel har fått sagt sitt. Anjo är en idiot, hycklare och pajas som sprider aids åsikter på nätet.

Om Anjo inte kastar bensin på elden så slutar det nog där. Tills nästa snetramp.
Citera
2025-03-10, 01:43
Medlem
Hans senaste video var återigen skit.
Citera
2025-03-10, 02:30
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Hans senaste video var återigen skit.
Anjo som maler på och lisen som instämmer "mmm" "aa" "exakt" 2873 gånger.

Hon är ju mer kuvad än Therese Rask, sjukt tråkig och opersonlig brud. Enda anledningen till att han tillåter henne vara med är för att förstärka sina egna åsikter.
Citera
2025-03-10, 05:36
Medlem
miapetters avatar
Intressant tyckte jag var när Anjo skrev i chatten att han hade börjat med Annas papper...sedan hade han (han säger ju "vi" hela tiden) begärt ut egna.

Vänder man sig till Solna tr så har de inte längre kvar vare sig dom eller FUP, enligt deras registrator. Gissar att det har med Antonios ålder vid gärningstillfället att göra?
Jag har alltså provat själv, utifrån Antonios personnummer.

Hur kommer det sig att Anjo kan få ut det, eller bluffar han?
Citera
2025-03-10, 06:12
Medlem
miapetters avatar
Även intressant live från den där Madeleine igår!
Spännande skvaller om Anna Books ungdomssynder, om det nu stämmer.
(hon ska ha snott en ring hemma hos Denise Lopez)

Den här familjen är ju kantade av skandaler o bråk, inte undra på att de aldrig kom in i finrummet.

Jocke Lundell har ju en historia av att släppa in människor i sitt liv som han senare ångrar.

Så naturligtvis finns det en agenda från Annas sida att dokumentären skulle göras.

Brott o Blandat o Lokal spekulerar kring ifall Anna har betalat Anjo för att göra filmen, skulle det stämma är det ju inte konstigt att den inte är objektiv.
Citera
2025-03-10, 06:21
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Även intressant live från den där Madeleine igår!
Spännande skvaller om Anna Books ungdomssynder, om det nu stämmer.
(hon ska ha snott en ring hemma hos Denise Lopez)

Det där är en hel historia i sig - men ja, Anna ska ha stulit ett smycke. DeDe Lopez med vänner skrev sedan ett öppet brev till Anna där de bad henne lämna dom ifred och söka hjälp.
DeDe fick en tid senare hotbrev av en stalker. En del har spekulerat att detta var Anna på grund av språket, men det är endast spekulation från enskilda personers sida.

En annan rolig Anna-historia var när hon vaktade sin systers butik (som hon sen dess brutit med) och någon kom in och stal 5000:- från kassan på tidiga 90-talet. Anna i rent mod sprang efter boven men den kom undan med pengarna! Men det blev en gråta ut-artikel i tidningen...

Eller andra omgångar där Anna blåst före detta managers, mattföretag med mera på pengar...
Senast redigerad av moralhora 2025-03-10 kl. 06:25.
Citera
2025-03-10, 06:29
Avslutad
Skilleras hade en längre konversation med Anjo via DM. Han lägger ut på discord, men om någon har inloggning får ni gärna dela med er här. Det skulle vara intressant att läsa Anjos "hot" om varför Skilleras skall lägga ner det han håller på med
Anjo kör i alla fall med öppna kort numera, vilket gör att allt fler får se vilket arsle han är
Citera
2025-03-10, 06:45
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Skilleras hade en längre konversation med Anjo via DM. Han lägger ut på discord, men om någon har inloggning får ni gärna dela med er här. Det skulle vara intressant att läsa Anjos "hot" om varför Skilleras skall lägga ner det han håller på med
Anjo kör i alla fall med öppna kort numera, vilket gör att allt fler får se vilket arsle han är
Vart har du hört eller läst att han ska lägga ut konversationen? Än så länge finns iaf inget utlagt.
Citera
2025-03-10, 06:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Intressant tyckte jag var när Anjo skrev i chatten att han hade börjat med Annas papper...sedan hade han (han säger ju "vi" hela tiden) begärt ut egna.

Vänder man sig till Solna tr så har de inte längre kvar vare sig dom eller FUP, enligt deras registrator. Gissar att det har med Antonios ålder vid gärningstillfället att göra?
Jag har alltså provat själv, utifrån Antonios personnummer.

Hur kommer det sig att Anjo kan få ut det, eller bluffar han?

Du kan få ut den, men du måste ha mer uppgifter såsom målnummer för att få ut det. Det räcker inte bara med namn och personnummer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in