Citat:
Ursprungligen postat av
RumpTrollet
Hade iaf hoppats på mer konstruktiva inspel. Upplevde det mest som Lokal snackade.. Hans ord väger minst för Anjo. Mer kraft hade varit om Legio ich Medvikt hade fått mer space. Men något som gjorde mig FANTASTISKT glad var att Medvikt kommer fortsätta vara en nagel i ögat på Rask. Då blev jag varm i kroppen 🤘. Rask är vidrig. Men nu är det nästan svårt att rangordna Sekten. De är alla nästan lika vidriga - på sina egna sätt.
Lokal är ju mest insatt då han varit nära Anjo och då har detta blivit blandat med personliga känslor. Det drar ner Lokals trovärdighet.
Kollar axels Discord då skrev han 21:55 på frågan varför han var snäll mot Anjo
Citat:
jag matchar energi.
jag erbjöd mig att hjälpa anjo efter nassevideon - han gör en video där han med hjälp av nassepropaganda försöker misskreditera mig = fullt krig
idag har jag skrivit med honom på insta och kontentan av det var väl att han inte vill ha en massa drama vilket är fine med mig
Jag tolkar det som att han har gått vidare.
Om man har fått sin åsikt sagt och det inte kommer något nytt så måste man gå vidare.
Om han sitter och ältar detta så blir det inte bättre än när Anjo och Rask håller på.
Tror svaret i varför Axel varvar ner är för Anjo säkert har bemött kritik via DM i någon form av överenskommelse att inte dela det offentligt. Axel har fått sagt sitt. Anjo är en idiot, hycklare och pajas som sprider aids åsikter på nätet.
Om Anjo inte kastar bensin på elden så slutar det nog där. Tills nästa snetramp.