2025-03-06, 21:26
Medlem
Bajen kommer gå i sina magväskor och buckethats med polisen efter sig och sen ta en nöjd gruppbild.
Citera
2025-03-07, 09:14
Medlem
erikp121s avatar
Om inte polsk-aktig grupp-MMA utövas i skogen så kanske det blir traditionellt fotbollsvåld?

45 gaismen
Citera
2025-03-07, 15:58
Medlem
Needs.more.brandys avatar
[/quote]
Citat:
Ursprungligen postat av Hbg042
En engelsman på reddit;

"I went to the Skånederby (Helsingborg vs Malmö) in 2019, the atmosphere was super intense outside the ground before the game. When your main chant is 'Hata Hata Hata Helsingborg' there's not much room for nuance. There were a lot of supporter clashes before the game, riot police everywhere (who some of the ultras were more than happy to have a pop at as well), not just around the stadium but the whole city centre was covered in heavily armoured Po. It was unlike anything I've seen in English football in a very long time."

Fuck vad jag saknar AS o allt stök..
Jag har googlat efter någon tråd på reddit, men inte kunnat hitta detta citat i någon tråd. Kan du länka?

Jag försökte skicka PM, men det går inte eftersom du är nyregistrerad.

Observera att jag inte ifrågasätter dig. Jag är snarare nyfiken på att läsa mer!
Citera
2025-03-07, 18:30
Medlem
elefant-stens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CasualCapybara
Och vilka har de kört mot sen de kom tillbaka? Helt tyst om dom. Division är de enda man hör något om.
NG är de som har kört skog åt peking det senaste året
Citera
2025-03-08, 03:18
Medlem
CasualCapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elefant-sten
NG är de som har kört skog åt peking det senaste året

Bara yngre box. NG är äldre. Varför kör NG mot barn?
Citera
2025-03-08, 14:57
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CasualCapybara
Bara yngre box. NG är äldre. Varför kör NG mot barn?
De kanske är som alla andra såkallade huliganer, bögar? Och med den perversionen kommer såklart pedofilin in så vuxna och barn-kombon ter sig möjlig ur en sådan synpunkt.

Skogens konung, Skogspatrullen, om jag själv var sugen på korvfest i skogen hade jag gått med i NMR och inte i KGB.

1488 hata göteborg
Citera
2025-03-08, 16:21
Medlem
bfb + bröndby torskade mot darmstadt enligt rykten
Citera
2025-03-08, 19:35
Medlem
Tjohoo72s avatar
Wisemen på jakt i stan ikväll snuten jagar efter..

Come out and play Bajen men de numren jag hör om borde det hinnas smälla innan ni avbryts av polisen men tror snarare det blir en fight mot GAIS då dom är i rörelse med ikväll .. Göteborg är en jobbig stad att vara i för en del just nu.

Äh dags för mello nu - cheers!
Citera
2025-03-08, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohoo72
Wisemen på jakt i stan ikväll snuten jagar efter..

Come out and play Bajen men de numren jag hör om borde det hinnas smälla innan ni avbryts av polisen men tror snarare det blir en fight mot GAIS då dom är i rörelse med ikväll .. Göteborg är en jobbig stad att vara i för en del just nu.

Äh dags för mello nu - cheers!

Är GAIS i rörelse? Jösses 😬
Citera
2025-03-09, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Hahahah KGB dukar wm nu när det är borta match i gbg i helgen.

Vi kan ju som horbajen är så tuffa det var mot 10st ultras från Norrköping.

Man kommer inte se någon bajare verken lördag i gbg eller söndag de kommer vara gömda bakom polis hela helgen .

Haha, vad väntad kommentar men när lilldiffen lirade mot Götet hemma, jäklar var det smällde *not*
Citera
2025-03-09, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Jag har googlat efter någon tråd på reddit, men inte kunnat hitta detta citat i någon tråd. Kan du länka?

Jag försökte skicka PM, men det går inte eftersom du är nyregistrerad.

Observera att jag inte ifrågasätter dig. Jag är snarare nyfiken på att läsa mer!
[/quote]

https://www.reddit.com/r/soccer/comments/ls4cbb/comment/gopa6p4/
Citera
2025-03-09, 18:22
Medlem
CasualCapybaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenstruts
Haha, vad väntad kommentar men när lilldiffen lirade mot Götet hemma, jäklar var det smällde *not*

brukar la smälla mellan Diffen och Blåvitt .

bajen kör mot Blåvitt vart tionde år ungefär . men vet att det aldrig sker något när man möter bajen . är väl la viktigare för brajjen att hetsa på instagram, flashback och bloggar än att köra . internet huliganer .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in