2025-03-09, 01:08
Medlem
HerrGickhans avatar
Slutade lyssna på denna skit när Fylking slutade. Undrar om spelet mellan Titti och Nordin gick smärtfritt?
Citera
2025-03-09, 01:54
Medlem
1754s avatar
Märkligt nog går det inte att kommentera på deras Instagram och Facebook.

Roger kan väll inte ta kritik över att han står för den dåliga arbetsmiljön.
Citera
2025-03-09, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Märkligt nog går det inte att kommentera på deras Instagram och Facebook.

Roger kan väll inte ta kritik över att han står för den dåliga arbetsmiljön.

Inte en enda uppdatering från rogers Instagram storys annars brukar han uppdatera flitigt under helgerna
Citera
2025-03-09, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Deras producent på RIX

Kan det vara Alexander Lindahl?
Citera
2025-03-09, 03:34
Medlem
Varför lämna Robin ens? Var han inhoppare när Lotta var föräldraledig? Efter han försvann så sluta han jobba på viaplay helt och hållet. Han körde söndagar själv och streama på TikTok med. Blev de bråk så han kicka tillslut? Vet nån något info om det?
Citat:
Ursprungligen postat av Lifegoeson1
Var det inte Robin som lämnade rix? Han ersattes väl av Lotta Möller?
Citera
2025-03-09, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Roger Nordin som verkar vara boven. Verkar vara en liten sekt det där med han som ledaren.

Ska bli intressant att se om de vågar ge honom sparken. Oldsberg fick det direkt. Men Nordin kanske kör på bögkortet att det egentligen är synd om honom...

Alltid fått dåliga vibbar av den där Roger! Känns som en obehaglig mobbare..
Citera
2025-03-09, 07:06
Medlem
dementeds avatar
Klart en storbög och Laila Bagge mobbar. Det verkar vara en perfekt storm av idioti, vassa kommentarer och allmänt oskön stämning. Hans bögeri och hennes röka under fläkten röst har förpestat etern länge nog.
Att checka in via den bleka receptionen på Ringvägen är som att kyssa dödens fisring. Vilket då storbögen och Laila älskar.
Senast redigerad av demented 2025-03-09 kl. 07:10.
Citera
2025-03-09, 07:41
Medlem
Varför lyssnar ni på dessa low life’s överhuvudtaget? Jag har antingen tyst i bilen eller någon bra ljudbok. Skulle aldrig få för mig att sätta på det giftet.
Citera
2025-03-09, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Roger Nordin som verkar vara boven. Verkar vara en liten sekt det där med han som ledaren.

Ska bli intressant att se om de vågar ge honom sparken. Oldsberg fick det direkt. Men Nordin kanske kör på bögkortet att det egentligen är synd om honom...

Roger är ju enda kvar nu som är ”riktiga” morgonzoo enligt mig. MEN är han verkligen så folkkär? Jag har inget emot honom men när ja tänker efter så gör han varken programmet sämre eller bättre. Så tror lätt morgonzoo kan klara sig utan honom. Hans roll har väl alltid varit som schyfferts roll i nile city. Den som är någorlunda seriös och i trådar a lite eller ?
Citera
2025-03-09, 08:44
Medlem
Både Bagge och Nordin borde sparkas.
Citera
2025-03-09, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kkish25
Varför lämna Robin ens? Var han inhoppare när Lotta var föräldraledig? Efter han försvann så sluta han jobba på viaplay helt och hållet. Han körde söndagar själv och streama på TikTok med. Blev de bråk så han kicka tillslut? Vet nån något info om det?

Lotta var som sagt inte föräldraledig utan hon och den förra producenten för Rix Morronzoo "Basse" gick över till NRJ Morgon och blev programledare där, alltså gick från att vara bisittare till att leda programmet. Sedan blev Lotta gravid och då hoppade Sofia Wistam in som ersättare under föräldraledigheten. Fast istället för att gå tillbaka till NRJ Morgon så kom hon hon tillbaka till Rix Morronzoo och ersatte då Robin Calmegård (dvärgen) som gick till att sända eftermiddagsradio i samma kanal men slutade visst för tre månader sedan på Rix.

Blir intressant att se vem dom ersätter Lotta med nu när hon går på föräldraledighet åter igen.
Citera
2025-03-09, 10:22
Medlem
Mommysnewtitss avatar
Jag förstår inte hur så många kan skriva negativa saker om Morronzoo för att i samma veva basunera ut ungefär att "jag skulle minsann aldrig lyssna på skiten!"
Hur kan man veta om man inte lyssnar?

Jag personligen älskar Morronzoo! Så många skratt jag har fått när jag har varit på väg till eller ifrån jobbet på morgonen.

Om man tänker lite längre än näsan räcker, så kanske man inser att dom har en radio-personlighet och en personlighet privat.
Som vilken yrkesroll som helst.

Människor som skriker ut att den och den tjänar minsann så mycket medans en annan tjänar så lite.
Här kommer den svenska avundsjukan in.
Hade du tjänat så mycket som den du stör dig på, så tror jag inte att du hade gnällt.
(Du = den gnälliga avundsjuka personen.)

Mobbning, maktspel och utfrysning sker nog i stort sett på varje arbetsplats. (Prova att jobba några dagar inom vården tex.)
Människor byter jobb utan att det har med något av ovanstående att göra.

Enkelt, gillar man inte Morronzoo så lyssna inte!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in