• 1
  • 2
2025-03-06, 23:57
Medlem
Den skamlses avatar
Det verkar inte lngre finnas sexnoveller med tabuinnehll p ntet, i alla fall p svenska, och det r svrt att hitta ven p engelska. Jag tnker frmst p innehll med minderriga och incest. Sdana noveller sknker mig gldje, men en efter en har sajter med sdana noveller frsvunnit. Frst frsvann hard.nu, sedan sexhistorier.se och sist minasynder.se. Och jag frstr inte varfr sdana noveller ska bannlysas. Det handlar ju bara om skriven text, inte bilder och filmer.

Sjlvklart r sdana handlingar som beskrivs i sdana noveller frbjudna, p goda grunder, men man har ju rtt att fantisera om vad man vill och det r inte frbjudet att publicera sdana noveller enligt svensk lag. S varfr har d dessa sajter frsvunnit en efter en?

Andra texter och ven bilder och filmer som beskriver olagligheter, ven i positivt skildrade, r inte frbjudna, t.ex. Jnssonligan. Och jag antar att man kan hlla p vissa brottslingar i Jens Lapidus romaner. Och hur r det med all gangstarap?

S varfr har tabunovellerna frsvunnit frn ntet, fastn de sknker en del personer gldje, t.ex. mig, och inte skadar ngon?

Jag funderar p om jag sjlv skulle kunna skapa en sajt dr man fr publicera tabunoveller. Kan det finnas intresse fr snt?
Citera
2025-03-07, 06:55
Medlem
Belters avatar
Det handlar helt enkelt om pengar. Det r inte gratis att inneha en sajt. Tnk p det.
Citera
2025-03-07, 09:16
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Det handlar helt enkelt om pengar. Det r inte gratis att inneha en sajt. Tnk p det.
P ngot stt lyckas dessa, hur det nu gr till.

https://pastebin.com/
Citera
2025-03-07, 09:28
Medlem
Belters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
P ngot stt lyckas dessa, hur det nu gr till.

https://pastebin.com/
Egna pengar, s lngt det rcker.
Citera
2025-03-07, 09:50
Medlem
Loreias avatar
Det r hgst levande, du vet bara inte vart du ska leta. Dremot r den typen du beskriver, svenska noveller p buskis niv r dremot dende.
P engelska kan du hitta vad fan som helst, p Archive of our Own finns frutom fan fiction folk som skriver om varenda tabu-mne du kan tnka dig.
Citera
2025-03-07, 18:19
Medlem
Den skamlses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Belter
Men det var det i s fall inte frr heller, och nd kunde man lsa och publicera noveller gratis p hard.nu, sexhistorier.se och minasynder.se. Vad har ndrats?
Citera
2025-03-07, 18:22
Medlem
Den skamlses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loreia
Det r hgst levande, du vet bara inte vart du ska leta. Dremot r den typen du beskriver, svenska noveller p buskis niv r dremot dende.
P engelska kan du hitta vad fan som helst, p Archive of our Own finns frutom fan fiction folk som skriver om varenda tabu-mne du kan tnka dig.
Archive of our Own kan kanske vara intressant ven om det mest handlar om fanfiction. Kristen archives finns ocks kvar fast inte p sin ursprunglia sajt. Dock roligast med svenska noveller som jag bde lser och skriver.
Citera
2025-03-07, 21:24
Medlem
Loreias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Den skamlöse
Archive of our Own kan kanske vara intressant ven om det mest handlar om fanfiction. Kristen archives finns ocks kvar fast inte p sin ursprunglia sajt. Dock roligast med svenska noveller som jag bde lser och skriver.

Det r vldigt mycket som inte r fan fiction, men nej, vldigt lite p svenska vilket jag sjlv tycker r tack och lov.
Finns ju sidor som literotica ocks
Tror dock att du sjlv fr producera mycket om du vill hlla det levande fr jag har svrt att tnka mig att den typen av erotiska noveller p svenska r ngot som yngre generationer kommer producera. Det mesta var ju typ Lars-ke 48 rig frnskild rrmokare fr stta p kundens 14 riga dotter
Citera
2025-03-07, 23:29
Medlem
Belters avatar
Citat:
Men det var det i s fall inte frr heller, och nd kunde man lsa och publicera noveller gratis p hard.nu, sexhistorier.se och minasynder.se. Vad har ndrats?
Egna pengar tog slut antagligen.
Citera
2025-03-08, 12:12
Medlem
sexnovell.se finns ju kvar

Citat:
Det verkar inte lngre finnas sexnoveller med tabuinnehll p ntet, i alla fall p svenska, och det r svrt att hitta ven p engelska. Jag tnker frmst p innehll med minderriga och incest. Sdana noveller sknker mig gldje, men en efter en har sajter med sdana noveller frsvunnit. Frst frsvann hard.nu, sedan sexhistorier.se och sist minasynder.se. Och jag frstr inte varfr sdana noveller ska bannlysas. Det handlar ju bara om skriven text, inte bilder och filmer.

Sjlvklart r sdana handlingar som beskrivs i sdana noveller frbjudna, p goda grunder, men man har ju rtt att fantisera om vad man vill och det r inte frbjudet att publicera sdana noveller enligt svensk lag. S varfr har d dessa sajter frsvunnit en efter en?

Andra texter och ven bilder och filmer som beskriver olagligheter, ven i positivt skildrade, r inte frbjudna, t.ex. Jnssonligan. Och jag antar att man kan hlla p vissa brottslingar i Jens Lapidus romaner. Och hur r det med all gangstarap?

S varfr har tabunovellerna frsvunnit frn ntet, fastn de sknker en del personer gldje, t.ex. mig, och inte skadar ngon?

Jag funderar p om jag sjlv skulle kunna skapa en sajt dr man fr publicera tabunoveller. Kan det finnas intresse fr snt?
Citera
2025-03-08, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greviegreven
sexnovell.se finns ju kvar

sexnovell.se har blivit vldigt PK.

erotopia.se r lite mer fritt.
Citera
2025-03-08, 21:16
Medlem
Den skamlses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av malle_6
sexnovell.se har blivit vldigt PK.

erotopia.se r lite mer fritt.
Det r sant att sexnovell.se numera inte tillter ngot innehll i novellerna som strider mot svensk lag. Men ven erotopia.se har en nedre ldergrns 15 r fr personer i novellerna, medan de tydligen tillter incest. I det liknar de literotica.com dr den nedre ldergrnsen dock r s hg som 18 r.

Jag tycker den hr rdslan fr pedofiler blir mer och mer verdriven, nr man inte ens kan fantisera om minderriga i litterr form lngre...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in