2025-03-08, 12:39
Medlem
Selischs avatar
Hoppas Adam och Andreas åker ut. Fruktansvärt falska personer.
2025-03-08, 14:05
Medlem
Ähm...
Nu var väl inte Baj-Allans o Strömmingstrypar'ns falskspel och hånskratt riktade mot Niklas i första hand. Allt handlade ju om motivet till varför Adam valde Niklas, dvs att han misstänkte att Niklas och Andreas hade en pakt som Adam inte var med i. Niklas visste ju att det inte var sant och han var ju på väg ut. De som det var någon menning med att lura var ju Sofia, Alida och Amanda. De kommer ju nu att tro att Adam och Andreas INTE har någon pakt ihop när spelet fortsätter. Niklas kvittar det lika.

För det fall man gillar det här med spelande och paktande och så'n skit (vilket jag inte gör, jag är här för fantasier om Alida, hb-fylla och sund, ohämmad sex deltagarna emellan) bör man gratulera Adam till ett mästerligt schackdrag när han å sin pakts vägnar gjorde av med Niklas. Den som skall lastas mest är väl produktionen som bekant hetsar de manliga deltagarna att mötas i fysiska grenar, hur ojämna de än är rent styrkemässigt, eftersom det blir bättre tv då än om Niklas och Adam skulle "slåss" som "snillen som spekulerar". Alla förstår ju att Niklas hade skåpat ut Adam i det senare fallet, så varför tror ni inte han valde kunskap som kamp?
"Bättre" TV!

Fast riktigt bättre TV blir det först när hela gänget super till och beger sig till bryggan och badar nakna i sommarnatten. Men det kanske gör att tv4 går miste om några muslimska (läs: nymoralister med sexualskräck) tittare, en allt köpstarkare grupp i vårt samhälle.
Själv växte jag upp och fick se Ernst Günthers och Gösta Ekmans kukar liksom Claire Wikholms, Kim Anderzons och Ewa Frölings fittor på TV och jag tog minsann...ja, ja okej då, men det finns en massa andra som klarat sig finfint.
Senast redigerad av GregersWerle 2025-03-08 kl. 14:14.
2025-03-08, 14:19
Medlem
Jag kan nu tänka mig att acceptera alla utom Adam, Andreas, Sofia och Amanda som vinnare.
2025-03-08, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfsdick
Visst, snyggt spelat av Adam för att få ut Niklas. Men fy fan för Andreas, falsk! Hoppas någon ur produktionen hintade för Niklas om vad som skett. Han får gärna ta Marica som storbonde. Vill bara se Andreas inte bli vald.

Höll på Niklas, vem ska man hoppas på nu?

Själv hoppas jag stenhårt på Jesper men blir jävligt svårt för honom nu mot den starka killpakten tyvärr.
2025-03-08, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Selisch
Hoppas Adam och Andreas åker ut. Fruktansvärt falska personer.
Fy fan vad äckliga dom är!
2025-03-08, 23:31
Medlem
auruns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgobe
Mina favoriter är Jesper, Micke, Alida, Niklas och Marica. Ingen direkt ordning, jag gillar dom alla av olika anledningar.

Jesper är en storfavorit. Otroligt härlig människa, en sån man själv skulle vilja ha i sin umgängeskrets. Tycker även Micke sprider god stämning och är reko.
Micke är bokexempel på en narcissist men ok.
2025-03-09, 09:14
Medlem
Fy fan vad jag hade njutit om Adam hade åkt ut o Nicklas. Måtte han sätta rätt person som storbonde nu o inte välja Andreas. Har inte Marica bölat i alla ting nu varje gång någon har fått lämna?
2025-03-09, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GregersWerle
Ja, det är samma nisse.
Mer än så tänker jag dock inte bjuda på. Med tanke på alla dumheter jag så målande skriver så värnar jag om min FB-anonymitet.
Den enda som skulle kunna få ett PM ifrån mig där jag avslöjar mer om mig är Alida. Att få lägra henne vore en nåd att stilla bedja om...
Alltså hur gamla är ni som skriver de här grejerna, om tjejerna, i tråden (och andra trådar som handlar om tv-program, som länge det finns kvinnor i programmet), 17 eller 67? "Lägra henne vore en nåd..", i början var det "Nathalie mellan två lakan", osvosv. Kommer inte på fler exempel haha.

Är det en tävling på flashback vem som kan skriva "jag är attraherad av den här personen" på absolut konstigaste vis (bara det att man känner sig manad att konstant dela med sig av det)
Senast redigerad av natalih 2025-03-09 kl. 14:02.
2025-03-09, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aurun
Micke är bokexempel på en narcissist men ok.
Nja, inte direkt.
2025-03-09, 15:00
Medlem
Irmschers avatar
Har det varit något mera lättklätt/naket på senaste? Har inte sett de senaste 15ish avsnitten.
2025-03-09, 16:34
Medlem
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clanton
Nja snyggt och snyggt, jag vet inte var Nicklas verkligen ett hot mot dem, normalt förr om åren i vart fall så brukar de ju satsa på att försöka få ut dem som verkar starkast och alltså kan hota i fysiska grenar, men inte detta år som det verkar där satsar man på att få ut de som ser klenast ut först märklig taktik, kan jag tycka, sen om man retar sig på någon så visst få ut denne då men Nicklas var ju knappast en sådan som folk kan reta sig på.
Nu får man ju hoppas att Nicklas sätter Marica eller Jesper som storbonde och den som blir det väljer mellan fjollorna eh förlåt killarna igen och att de inte fegar och tar en tjej till andra kämpe, fast om det blir Marica så måste ju Jesper på något vis bli fredad såklart för att det ska fungera.
Nej niklas var inget stort hot för dem, han blev endast en måltavla för han lovat gör andreas till storbonde, så fungerar spelet på farmen, äg för gudskull inte du ska göra någon till storbonde då blir du helt plötsligt en måltavla av dem som vill styra spelet nästa vecka.
2025-03-09, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgobe
Mina favoriter är Jesper, Micke, Alida, Niklas och Marica. Ingen direkt ordning, jag gillar dom alla av olika anledningar.

Jesper är en storfavorit. Otroligt härlig människa, en sån man själv skulle vilja ha i sin umgängeskrets. Tycker även Micke sprider god stämning och är reko.

Håller med om att Jesper verkar riktigt härligt och en bra person.
Han skrattade bara åt att Flashback givit honom smeknamnet ”musbögen” 🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in