2025-03-07, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Än är inte sista kapitlet skrivet och Smilla kommer lösa det genom att charma Dogge att betala hennes skadestånd alt. skita i att betala och köra på som vanligt. Det spelar ingen roll om det dyker upp fler nollor på hennes skuldkonto.

Det enda sättet att få stopp Smillas framfart är att rycka utgivningsbeviset av henne men då skulle många bli ledsna så jag hoppas man låter henne löpa fritt.

Det är liksom något skit hela tiden när fröken Smilla är inblandad.

Det är tveksamt om Smilla ens dyker upp till den där rättegången och hon har ju plan B om det verkar skita sig dvs sänka en flaska vodka på muggen under pausen så ställs skiten in.

Gubbar skall fortsatt runkas upp och hängas ut som pedofiler som underhållning för svenska folket, det är klubbat och klart. Smilla är den som fått uppdraget att verkställa.

Haha och nya Kvinnor med vad heter dom då?
Gäddhona
Citera
2025-03-07, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Har en väldigt nära släkting som dog i helgen med samma cancer. Kolla upp fakta för helvete. Vad får du ut av att sprida sån skit? Vad är det för fel på er??

Tänk vad du skyddar din lilla sektledare!inget fel alls på oss då kanske inte prutt Sara ska hålla på som hon gör o tänka på sitt månde stanna hemma och inte jaga gäddor!!

Ojjjj då får hon inget pull material till natten jo!

Då kan du ha medlidande för gäddor som tar sina liv !!

Snej där hånar du dom istället

Alla vi som hatar Sara dumpen Bp Patrik kommer jubla ha stor fest när båten sjunker
Citera
2025-03-07, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Protonic75
Det är ju naturligtvis uthängda Gäddor, eller familjemedlemmar till dessa som hyser det glödande hatet, finns ingen annan rimlig förklaring till att hysa sån avsky.

Känner många anti dumpen folk som hatar dom , pga deras arbetsätt , hur dom får icke rättslig personer begå brott som misshandel hot mm
Citera
2025-03-07, 13:59
Medlem
Citat:
Har en väldigt nära släkting som dog i helgen med samma cancer. Kolla upp fakta för helvete. Vad får du ut av att sprida sån skit? Vad är det för fel på er??

Har en släkting som är professor i onkologi, så det är fakta. Att din släkting dog har ingenting med detta att göra.
Varför har du så förljugna och hatiska inlägg?
Mår du inte bra?
Citera
2025-03-07, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligagurra
Känner många anti dumpen folk som hatar dom , pga deras arbetsätt , hur dom får icke rättslig personer begå brott som misshandel hot mm

Avsky deras metoder men inte dom som personer
Skilj mellan sak o person
Citera
2025-03-07, 14:03
Medlem
Citat:
Det är ju naturligtvis uthängda Gäddor, eller familjemedlemmar till dessa som hyser det glödande hatet, finns ingen annan rimlig förklaring till att hysa sån avsky.

Kan du ge exempel på hat eller blandar du ihop adekvat kritik med hat?
Citera
2025-03-07, 14:12
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Vore så intressant att höra varför ni hatar Sara så otroligt mycket att ni tom använder hennes sjukdom på det osmakliga vis ni gör?
Att ni är emot Dumpens metoder kan jag ha förståelse för. Det är det fullständigt oproportioneliga hatet emot henne, jag undrar varför ni hyser?
Av alla samhällsfrågor, gärningsmän, mördare våldtäktsmän osv har ni valt just Sara som ert hatobjekt. Utöver att ni engagerar er i rättsstaten kan någon berätta varför hatet riktas på ett så läskigt sätt emot Sara?
Det är ett ämne som som engagerar och det finns två trådar att delta i, jag hängde lite i den andra tills jag insåg vad det handlade om och hur skribenter som skrävlade om att knulla utvecklingsstörda och prostituerade samtligt som de gosade sig i gäddornas öde. Den dagen jag ser Dumpen engagera sig i nåt som inte enbart ger billiga hejarop, ska jag omedelbart deklarera i denna tråd att jag hade fel om dessa fina människor och be om ursäkt.

I övrigt har folk för mycket tid och i en galen värld är det bekvämt att fokusera på nåt litet problem. I detta fall två fantastiskt självgoda typer immuna mot kritik eftersom de inte tål den och för att den devis stämmer. Jag tycker nog att det är rättvist eftersom jag anser att de är hycklare som gömmer sig bakom moral som de inte praktiserar. En stor jävla motsägelse. Alltså det hade kunnat vara Jan Emanuel eller Thomas Ledin, men nu blev det dessa två stolpskott.
Citera
2025-03-07, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87

Lite som när Aschberg fick smaka på pedofil-sleven efter Aftonbladets granskning? Hyckleri hyckleri.
Citera
2025-03-07, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemligagurra
Haha och nya Kvinnor med vad heter dom då?
Gäddhona

Har du inte läst om Johanna som fuckade julen på Saras blogg? Hon kallade vid upprepade tillfällen 13-åringen för snygg (det känner man igen från Dumpens chattar med fula gubbar) och tjatade om att han skulle dricka sprit framför hans familj Johanna var verkligen på hugget dagen före dopparedan. Farfar "63-åringen" ryckte ut och spöade Johanna men storyn slutade med att han åtalades och Johanna försattes på fri fot då domstolen inte köpte storyn. Det här lägger Prutt-Sara upp på Dumpen.

Man kan spana in Benny och Cecilia också på bloggen.
Citera
2025-03-07, 14:26
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ja även om det är Sara som är juridiskt ansvarig så borde dom dela solidariskt på ansvaret, det kanske dom även planerar vad vet jag. Patrik måste vara sveriges minst populära idrottsman hör aldrig någon säga något gott om honom.
Det är intressant. Just med medeas ganska befogade fråga, varför dom får så mycket skit. Patrik kan inte förstå varför han inte är mer populär, men han förklarar det säkert med att det är för att all avundsjuka på hans intellekt.

Här har vi alltså en från börjar folkkär idrottare som faktiskt tog mod till sig och satte fingret på ett tabu som övergrepp, vilket alltid brukar rendera i 100% sympatier från omgivningen. Med det som som plattform gjorde han alla fel man kan göra, inte ens pengarna han samlat in till childhood var värda något. Kan det ha varit sättet han samlade in pengarna på? Kanske kunde smarta Putte ha lärt sig något av det? Svar nej, lyhördhet är inte smartputtes grej. Extra roligt är att han hamnar i luven med en exakt likadan typ som vi kan kalla för smartjanne, som precis som smartputte är journalist och som också har väldigt svårt med att lyssna in och reflektera över att han inte alltid har mest rätt.

Är det inte härligt med alla dessa narcissister som gör sig ett namn och underhåller oss?
Citera
2025-03-07, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil87

Lilla Bertil då vet du om detta läsa o skåda hennes brott belastnings register

https://www.docdroid.net/gDywrME/helsingborgs-tr-b-7044-18-aktbil-4-pdf
Citera
2025-03-07, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dusapa
Har en släkting som är professor i onkologi, så det är fakta. Att din släkting dog har ingenting med detta att göra.
Varför har du så förljugna och hatiska inlägg?
Mår du inte bra?

Då kanske du ska tala med honom isf. Om det är någon som är hatisk är det du. Jag äcklas bara av hur ni talar om ngn sjukdom här. Svara gärna på varför du lägger så mycket av din energi som du gör på hat emot på just Sara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in