2025-03-06, 11:21
Medlem
RumpTrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Hahahaha Anjo är så jävla patetisk. Man njuter verkligen av att se hur stressad han är, inkomsten står på spel

Hoppas de inte ger upp
Citera
2025-03-06, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Hoppas de inte ger upp

Vi flashbackare borde försöka få lite användare att göra videos. Behövs mer kreatörer så strikta ner alla blir ett heltidsjobb 😅
Citera
2025-03-06, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Någon som vet vad Medvikt heter på insta??

Martin Edvikt om jag inte minns fel.
Citera
2025-03-06, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Ser inte bra ut för ninetone.
De försöker strikta och få ner alla kritiska videos även fast de inte använder sig alls av Anjos dokumentär (eller?)

Vilket som så kommer de inte se bra ut när gammelmedia lyfter detta (och även yt nätverket) som kritiserar brottet som begås i "dokumentären".

Stefan Hallgren har tydligen sagt till Anjo att dokumentären är bra ide och även skrivit beskrivningen till skiten.

Hans moral eller känsla för lämpligt content verkar vara obefintligt.

Känns lite som dödsrycket från Anjos sida, hade vart bättre för hans del att bara hålla käft tror jag.
Men intelligens är ju inte hans starka eganskap

Dårarna i Ninetone försöker alltså ge sig på Legio - en snäll lärare i SO - som inte har brutit mot någon som helst copyright. Det visar vilken nivå Ninetone håller, jag håller med dig: detta ser verkligen inte bra ut för Ninetone.
Citera
2025-03-06, 11:34
Medlem
Miys avatar
Jag tror att Anjo, längst inne i sitt svarta lilla hjärta, fattar att han är totalt körd nu och det är därför han flaxar runt som en desperat downie och kastar skit åt alla håll.

Från och med nu är han för evigt stämplad som "Anjo barnvåldtäktsmännens riddare i nedsmutsad rustning". Internet har ett minne som en elefant och glömmer aldrig.

Den där patetiska drömmen om att stå och vifta med armarna i sitt eget TV-program? Haha, glöm det! Ingen kanal med minsta uns av självaktning eller en fungerande hjärna skulle ens överväga att nudda vid honom med en tio meter lång stång inte ens om den var doppad i desinfektionsmedel först.
Citera
2025-03-06, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Jag tror att Anjo, längst inne i sitt svarta lilla hjärta, fattar att han är totalt körd nu och det är därför han flaxar runt som en desperat downie och kastar skit åt alla håll.

Från och med nu är han för evigt stämplad som "Anjo barnvåldtäktsmännens riddare i nedsmutsad rustning". Internet har ett minne som en elefant och glömmer aldrig.

Den där patetiska drömmen om att stå och vifta med armarna i sitt eget TV-program? Haha, glöm det! Ingen kanal med minsta uns av självaktning eller en fungerande hjärna skulle ens överväga att nudda vid honom med en tio meter lång stång inte ens om den var doppad i desinfektionsmedel först.

Har Anjo ett hjärta menar du? Magstarkt påstående; vilket blir uppenbart för alla om man tittar igenom alla hans mobbningskavalkader på YT...
Citera
2025-03-06, 11:46
Medlem
abvs avatar
Anjos video "MITT SISTA MEDDELANDE!" är så jävla kul att kolla på nu i efterhand. Helt uppe i det blå och bara myser en timme innan den stora filmen han jobbat med i två år har premiär. Nu ska han snart sätta sig med en peppimax och bara ta emot all beröm från sina fans, eller? Hahaha
Citera
2025-03-06, 11:53
Medlem
Anjo har ont i brumman och tar bort videor från Axel och gänget pga upphovsrätt. Nederlaget är ett faktum.
Citera
2025-03-06, 11:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Miy

Eftersom varken Ninetone eller Jocke stoppade Anjo så borde han ta sig en funderare på hur goda vänner dom är egentligen. Jag tycker mig känna lukten av ett enkelt sätt att bli av med Anjo utan att själva lyfta ett finger. Okej om Ninetone hjälper honom med strikningar mot kanaler dom vet poppar upp på nytt. I övrigt bistår dom på sin höjd med en kartong Pepsi
Citera
2025-03-06, 12:13
Medlem
Axel/skilleras meddelande till Anjo:

https://ibb.co/v4HxrqJb

Det meddelandet finns under videon om Anjos dokumentär. Lyssna på inledningen.

https://youtu.be/Y5tHppFFrYg?si=BNoFaeyy_q1LKdDp
Senast redigerad av LimboLife 2025-03-06 kl. 12:16.
Citera
2025-03-06, 12:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife

Hoppas alla inblandade får varandras kanaler avstängda
Citera
2025-03-06, 12:18
Medlem
TheMongoKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife

Så otroligt barnsligt av en vuxen man. Samma barnsliga nivå som Lokal och Linnea. Man riktigt skäms å deras vägnar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in