2025-03-06, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Ja kanske fel formulerat av mig. Chrippa är nog irriterad på YT på grund av detta men han hittar förmodligen andra vägar. Han är en överlevare och krigare.

Ja, han fortsätter att grina okontrollerat, känna sig orättvist behandlad och vägra ta ansvar - lika patetisk som vanligt.
Citera
2025-03-06, 12:10
Medlem
Forrfarande inte adressändrat?
Citera
2025-03-06, 12:15
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja och det gör han bra, med mycket humor och raljerande.
De blir sura för att han inte bryter ihop utan bara kör på.

Humor var det ja.

Jag kan se framför mig hur du sitter och asgarvar framför skärmen medan C kör på med sitt "...jag var en av de första att bestiga Månen. Det var ganska länge sen. Jag tyckte att det var ganska bra fart på den tiden. Raketen var inte så stor som man egentligen skulle kunna föreställa sig, men det var jag och så var det två hundar, men det var bara jag som kom tillbaka till Jorden för hundarna, dom tog för stor belastning. Jag var tvungen att göra mig av med fanskapet uppe i rymden, så att jag lät dom där två hundarna pysa iväg... nä men om jag ska vara riktigt allvarlig..."

HAHAHA!!!
Citera
2025-03-06, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Ja, han fortsätter att grina okontrollerat, känna sig orättvist behandlad och vägra ta ansvar - lika patetisk som vanligt.

Han tar inte ansvar utåt sett i vart fall, det håller jag med dig om. Men blir det rättegång kan vi lyssna på ljudfilerna från den; är övertygad om att han inte kommer visa sig lika kaxig då...

Varför är det så viktigt för dig att Chrippa ska visa sig ödmjuk,svag och knäckt? Jag menar, Chrippas åtal är under förberedelse och - juridiskt sett - är han faktiskt inte dömd ännu för de ekonomiska brotten. Och även om han blir dömd, varför vill du se honom helt knäckt? Det gynnar varken mig, dig eller samhället att han tappar allt hopp om framtiden.
Citera
2025-03-06, 12:16
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ja kanske fel formulerat av mig. Chrippa är nog irriterad på YT på grund av detta men han hittar förmodligen andra vägar. Han är en överlevare och krigare.

Tillåt mig le..
Är han en överlevare & krigare?
OK! Efter 2 veckor i häktet (när SNEAN satt han där)
Böla han och sa att det var det värsta han varit med om.
Skrev dagbok och bla bla bla...
Jaja..
Då har du inte varit med om mycket lilla gubben.. Var min tanke.
Men visst. Han är din krigare
Citera
2025-03-06, 12:21
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Tycker du att han gör det bra?
Ja tydligen. då du försvarar dessa med både näbbar och klor.
Vilka blir sura? Jag får mer känslan av att *dom andra* svarar med tystnad.
Det har dykt upp nya kreatörer som eldar på. Är det Chrippas springpojkar?
Aptråkiga är dom. Lika tråkiga som Chrippa är nu.
Jag tycker att det i denna tråd finns folk som kommenterar, förfasar sig, hånar och provocerar ständigt - alldeles oavsett om Chrippa och Linnea är tysta (vilket de varit långa tider) eller inte.

Citat:
Och det är lite skrämmande att se dig i alla dessa trådar.
Jag gillar inte detta uttrycket men... seriöst.
Skaffa dig ett liv!
Har du inget annat att bry dig om?
Eftersom det är du som faktiskt lägger dig i mitt liv och mina göranden och låtanden är det en fråga du bör ställa till dig själv faktiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Tillåt mig le..
Jaja..

Vad är din poäng? Varför försöker du förminska Chrippas känslor? Menar du att du hade varit stenhård och oberörd i en likadan situation? Vad fan har du varit med om som är så jävla mycket värre? Berätta.
Citera
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Tillåt mig le..
Jaja..
Två veckor häkte???
Hur är det med matematiken.
Citera
2025-03-06, 12:26
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinnesförvirrad
Humor var det ja.

Jag kan se framför mig hur du sitter och asgarvar framför skärmen medan C kör på med sitt "...jag var en av de första att bestiga Månen. Det var ganska länge sen. Jag tyckte att det var ganska bra fart på den tiden. Raketen var inte så stor som man egentligen skulle kunna föreställa sig, men det var jag och så var det två hundar, men det var bara jag som kom tillbaka till Jorden för hundarna, dom tog för stor belastning. Jag var tvungen att göra mig av med fanskapet uppe i rymden, så att jag lät dom där två hundarna pysa iväg... nä men om jag ska vara riktigt allvarlig..."

HAHAHA!!!
Ja du ser. Inte nog med att du ordagrant kan återge vad han sa (det kan inte jag) du garvar tydligen du också.
Citera
2025-03-06, 12:26
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Två veckor häkte???

Satt han inte 11 dagar?
Citera
2025-03-06, 12:28
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Vad är din poäng? Varför försöker du förminska Chrippas känslor? Menar du att du hade varit stenhård och oberörd i en likadan situation? Vad fan har du varit med om som är så jävla mycket värre? Berätta.

Det skulle ja kunna göra.. men denna tråd handlar inte om mig.
Citera
2025-03-06, 12:30
Medlem
Citat:
Två veckor häkte???

Han satt från 29/12 till 10/1 vilket faktiskt är 13 dagar. Det är faktiskt nästan exakt 2 veckor. Så vad antyder du? Att du är extremt petig eller att du inte kan räkna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in