2025-03-05, 12:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
I vilken video kritiserar han Rask? Försökt titta igenom videos men kan inte hitta.

Det är bara låtsaskritik.

Ungefär som när man är på anställningsintervju och ska säga tre negativa saker om sig själv som egentligen är bra, typ :
Jag är nog ganska envis ibland, jag har lätt för att bli kvar alldeles för länge på kontoret, jag grottar ner mig i saker ibland.

Typ så ... Daniel har sagt att Rask borde spendera lite mindre tid på internet osv. Snälla harmlösa saker som han kallar för "kritik". I anslutning till detta så öser alltid Daniel kärlek över Rask.

Hans "kritik" mot Anjo är av samma typ. Allt är fejk. Sekten är intakt.
Citera
2025-03-05, 12:20
Medlem
Är det någon som har motvikts adress? Hade varit intressant att veta mer om honom och hur han bor. Är det något finare eller något som passar honom som den skoförsäljare han är.
Citera
2025-03-05, 12:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Är det någon som har motvikts adress? Hade varit intressant att veta mer om honom och hur han bor. Är det något finare eller något som passar honom som den skoförsäljare han är.

Skogås
Citera
2025-03-05, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Skogås
Tack!
Citera
2025-03-05, 14:43
Avslutad
Då har Medvikt lagt ut om Motvikt på yt
Citera
2025-03-05, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20

Det här var ju bara en så jävla korkad kommentar. Snubben har bott en del av sin uppväxt i Saudiarabien, när han kom till Sverige för att gå på gymnasiet, så gick han på en av landets tre privata skolor, nämligen Sigtuna Humanistiska. Vet ni vilka fler som gått på den skolan, kungens ungar.

Att enbart reducera den här personen till en skoförsäljare säger mer om hur korkad du som användare är, än någon om Motvikt. Men jag får hoppas att du bor som den person du är, omgiven av madrasser och med tvångströja. Pucko.
Citera
2025-03-05, 16:37
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Då har Medvikt lagt ut om Motvikt på yt
Tack! Undra om Motvikt kommer se den, jag gissar nej.

Länk om någon känner sig lite lat: https://youtu.be/QsT98WHHtG0?si=sdDuWtonE3TdDKBA
Citera
2025-03-05, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Det här var ju bara en så jävla korkad kommentar. Snubben har bott en del av sin uppväxt i Saudiarabien, när han kom till Sverige för att gå på gymnasiet, så gick han på en av landets tre privata skolor, nämligen Sigtuna Humanistiska. Vet ni vilka fler som gått på den skolan, kungens ungar.

Att enbart reducera den här personen till en skoförsäljare säger mer om hur korkad du som användare är, än någon om Motvikt. Men jag får hoppas att du bor som den person du är, omgiven av madrasser och med tvångströja. Pucko.
Då har han verkligen misslyckats fatalt. Vad är han utöver en skoförsäljare? Berätta gärna.

Vilka länder ska man bo i för att ha uppnått något? Saudiarabien.. vad mer?

Bonusfråga: vad jobbar hans knulldocka med?
Senast redigerad av Sumuk20 2025-03-05 kl. 17:04.
Citera
2025-03-05, 17:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daym-Krytj
Tack! Undra om Motvikt kommer se den, jag gissar nej.

Länk om någon känner sig lite lat: https://youtu.be/QsT98WHHtG0?si=sdDuWtonE3TdDKBA

Tack Det borde jag ha tänkt på
Citera
2025-03-05, 20:35
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nullbyte
I vilken video kritiserar han Rask? Försökt titta igenom videos men kan inte hitta.
Han sa att han gjorde fel i en lördagsskål (?) kort efter att Rask skickat ronk till nån tjej. Så det borde vara i en video från första veckan i december, möjligen tidigt andra.

Men det va inte så mycket kritik, han bokstaverade "Rask. Gjorde. Fel." och räknade på fingrarna samtidigt. Kanske sa något mer men inte tillräckligt för att jag ska minnas det så det var nog rätt mjäkigt
Citera
2025-03-05, 21:33
Avslutad
jag får nästan moderskänslor över stackars lilla Medvikt , denna yngling som tror att Daniel är en normal person. Haha.

Citat:
@Medvikt
27 دقیقه پیش
Oavsett våra meningsskiljaktigheter så vill jag ge cred till dig för att du gör en sådan här video.

Jag bemöter det du säger i den här videon i min senaste. Förstår att du säkert inte är intresserad av att lyssna på det, men om du mot förmodan skulle vara det så försöker jag hålla mig väldigt saklig och så "professionell" som jag bara kan, utan alltför många onödiga tillmälen då jag hör vad du säger angående att det då automatiskt blir bemött av en vilja att avfärda.

Jag understryker också i min video att jag på inget sätt vill ta ifrån dig rätten att reagera och agera på precis det sätt du själv finner lämpligt för dig. Men precis som jag har lyssnat och försökt förstå din sida av myntet så kanske du har intresse av att göra detsamma? Om inte annat för att vi båda kanske kan lära oss något av varandra.

Oavsett så önskar jag dig en fortsatt trevlig kväll!

Alltså han skriver till en ÄKTA narcissist. Ni vanliga kan förstå Medvikts text, som är väldigt bra skriven.
Men en narcisst ser denna text som bara en i mängden av ointelligenta och agendastyrda attacker.

Men bra försök, Lille Medvikt.
Citera
2025-03-05, 21:57
Medlem
Daym-Krytjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
jag får nästan moderskänslor över stackars lilla Medvikt , denna yngling som tror att Daniel är en normal person. Haha.

Alltså han skriver till en ÄKTA narcissist. Ni vanliga kan förstå Medvikts text, som är väldigt bra skriven.
Men en narcisst ser denna text som bara en i mängden av ointelligenta och agendastyrda attacker.

Men bra försök, Lille Medvikt.
Hahaha! Man får väl hoppas på att fånga upp de av hans följare som också har någorlunda normala hjärnor. Om Motvikt svarar sådär tjurigt på den som han kan göra ser han ju bara dum ut, men även om han inte bemöter den.

Gissar på att han kommer spela så trevlig han kan och göra en äcklig inbjudan till kaffe i Skogås. Men det känns som att Medvikt skrivit så just för att narcdaniel antingen måste outa sin narcissism eller sin creepyness.

Såg Medvikts kommentar till Rask också och den var desto bitigare. Så jag gissar att han kanske kör någon slags spegelgrej mot dem?

Kommentaren, vet inte hur man citerar text: https://youtube.com/watch?v=M3Srx3n8zXk&lc=UgyxaYpiArxg2IuDqiR4AaABAg& si=sOdg55zRSEAYkj-k
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in