2025-03-05, 18:47
Medlem
Trump respekterar inga lagar och förr eller senare kommer han att göra något som inte går att se mellan fingrarna. Han känner luft under vingarna nu, han kommer att bli fartblind och göra någon riktigt dumt.
Citera
2025-03-05, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Trump är varken dum eller okunnig, vilket inte betyder att man måste hålla med honom.

Han är varken dum eller okunnig, men han är inte normal. Han är en narcissist och kan därför göra dumma saker.
Citera
2025-03-05, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Trump respekterar inga lagar och förr eller senare kommer han att göra något som inte går att se mellan fingrarna. Han känner luft under vingarna nu, han kommer att bli fartblind och göra någon riktigt dumt.
Så här 8 år senare, du hållet fast vid hoppet du, det får man ge dig. Faktum är dock att han drainat dig på energi i 8 år. Medans du inte påverkat han något.

Vem som är dum utav er 2 låter jag dig själv komma fram till..
Citera
2025-03-05, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DmtLaser
Så här 8 år senare, du hållet fast vid hoppet du, det får man ge dig. Faktum är dock att han drainat dig på energi i 8 år. Medans du inte påverkat han något.

Vem som är dum utav er 2 låter jag dig själv komma fram till..

Jag är säkert dum för jag förstår inte vad du vill säga....
Citera
2025-03-05, 20:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Jag vet inte om han tyckte det. Vad tycker du om Trump och hans åsikter och kunskap om det han tycker till om?
Trump är strategisk och smart och dessutom förmodligen en av de mest välinformerade människorna på planeten. Information är viktigt när man ska fatta beslut. Det gick ju väldigt bra förra gången han var president så jag känner mig trygg.
Citera
2025-03-05, 21:12
Avslutad
Citat:
Han är varken dum eller okunnig, men han är inte normal. Han är en narcissist och kan därför göra dumma saker.
USA har precis haft en president med demens. Det kan knappast bli värre.
Citera
2025-03-05, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Trump är strategisk och smart och dessutom förmodligen en av de mest välinformerade människorna på planeten. Information är viktigt när man ska fatta beslut. Det gick ju väldigt bra förra gången han var president så jag känner mig trygg.
Välinformrrad?😀😀😀. Ukraina startade kriget? Varf skiter ryssarna i Budapestavtalet?
Citera
2025-03-05, 22:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Acton
Välinformrrad?😀😀😀. Ukraina startade kriget? Varf skiter ryssarna i Budapestavtalet?
Det finns många som härleder starten av andra världskriget till den hårda Versaillesfreden efter första världskriget. Allt beror på om man bara ser på vem som beordrade första skottet (Hitler) eller vad rotorsaken är till att det första skottet beordrades.
Citera
2025-03-06, 07:45
Medlem
Citat:

Det verkar vara svårt att hitta normala vettiga män i USA.
Citera
2025-03-06, 08:10
Medlem
Citat:
Reagan var betydligt mer dement än Biden och det gick relativt bra.
Trump däremot kommer kosta USA exceptionellt mycket goodwill.
Citera
2025-03-06, 10:57
Avslutad
Citat:
Det verkar vara svårt att hitta normala vettiga män i USA.
Framförallt vill man ha en handlingskraftig och stark person i toppen. Det har man nu
Citera
2025-03-06, 11:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Amaratto
Reagan var betydligt mer dement än Biden och det gick relativt bra.
Trump däremot kommer kosta USA exceptionellt mycket goodwill.
Reagan var republikan, man får anta att personerna runt honom var vettiga och att det var därför det gick hyfsat. Bush var vice. Warmongerer men ändå intelligent.

Biden var omgiven av klimathysteriska, wokemänniskor som inte var intresserade av saker som gynnande det amerikanska folket. Harris var vice, och ja - alla känner till henne. Så det gick åt helvete för USA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in