Citat:
Ursprungligen postat av
MissAjDiHiDi
Kan så vara men måste ju kunna höger/vänster ändå om det ska promeneras
till affären eller gå ut med hunden typ 😅 Jo jag har haft nå få tjejkompisar som varit så. Ibland har dom kunnat å vissa gånger är det som bortblåst å jag förstår inte hur det kan glömmas bort 😅
Man vet ju exempelvis vilken hand man skriver med, antingen är det höger/vänster. Men dessa som glömmer bort helt plötsligt kanske skriver med båda å då kan det eventuellt skapa förvirring förstås 🤔😅
Fast då skall du fram och tillbaka, höger/vänster är mer hmm direktiv eller hur man ska säga, jag tror nämligen vi kan dra detta ännu längre, om vi frågar kvinnor vilket håll norr är så är dom också helt clueless rent generellt.
Haha ja jag tycker med det är konstigt för ja skriver med samma hand, pullar med samma hand, torkar sig med samma hand men nä något klickar inte för kvinnor och det är rätt gulligt kan jag tycka även om det kanske är livsfarligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stor-Men-Snabb
Måste tillstå att jag sett det många gånger med men främst i bilkörning. Både min fru och dotter blir lite som yra höns när de kör och stressar upp sig. Höger vänster har de missat flera gånger. Jag måste säga det 2ggr och kräva svar när det är stökig trafik. ..bör i ärlighetens namn tillägas att trafiken på Java i Indonesien kan vara sanslöst 'tajt'.
..frugan har krashat bilen två (2) ggr när hon trampat på gasen istället för broms. En gång i kö (mindre skador) och en gång in i vårt garage (körde ner en moppe och en elscooter).
Jag hävdar bestämt att kvinnor (som grupp!!) är sämre bilförare, piloter och framförare av allt som är fordon.
Haha ja dom är för roliga dom små liven!

Jag skall dock inte kaxa upp mig, har dejtat en rallytjej så jag är ingen bra bilförare.