Citat:
Ursprungligen postat av
Enterprise
Var det inte typ 2 timmar långt och fyllt av svamlande som ett rally?
Nej, tack.
Jag nöjer med mig Fox News och CNN:s sammanfattningar (båda för balansen).
Haha, du kan ju inte låta mediebolag forma din uppfattning åt dig om du vill få en korrekt bild förstår du väl? Förstår mig inte på folk som dig... Inte konstigt att världen, politiken och demokratin fungerar så dåligt när folk är för lata, dumma och oengagerade för att tänka själva utan låter propagandister och nyhetskanaler sköta tänkandet och åsiktsbildandet åt dem.
https://www.youtube.com/watch?v=XkFKNkAEzQ8&ab_channel=TheWhiteHouse Här har du hela talet (det börjar ca 18min in). Innan man har sett det själv så bör man inte ens yttra sig om vad man tyckte om det.
Ont: Väldigt bra tal. Han är verkligen en frisk fläkt Trump. En stark personlighet istället för våra fake-politiker som bara följer manus och uppför sig som de blivit tränade att göra som de falska karriärspolitiker och fega byråkrater de är.
Måste vara skönt för amerikanerna att de faktiskt får vad de röstar på. Det händer grejor tillskillnad mot här i Sverige där vi bara får olika versioner av samma sossepolitik, oändlig byråkrati och korrupta globalist-marionetter oavsett vad vi röstar på.