2025-03-05, 00:45
Bannlyst
President Trumps första state of the union tal sker i natt, och det ryktas redan om att Kanada och Mexico gått med på något avtal angående strafftrullar.

Dessutom ryktas det om att Trump kommer att prata om förhandlingarna mellan usa och Ukraina. Trump har fått en riktigt bra start och får han till fred i våran värld så blir han historisk trots alla vänsterhjons skrikande här på FB.

Talet är 9PM E.T dvs 03:00 Svensk tid. Vad tror vi förlorarna inom Demokraterna kommer att ställa till med för att störa talet?
Senast redigerad av flapperhaha 2025-03-05 kl. 00:55.
Citera
2025-03-05, 00:54
Avslutad
Blir väldigt intressant. Kommer dock att få vänta med att se talet till i morgon.
Citera
2025-03-05, 00:56
Bannlyst
Jag tror idioten Trump har fått sitt tal i sin eboks direkt från Tel Aviv. Netanyahu säger ju själv att Israel styr USA.

Sedan blir det lögn på lögn på lögn. Trump ljuger varje gång han öppnar munnen. Dumma amerikaner får skylla sig själva.
Citera
2025-03-05, 01:01
Bannlyst
För att slippa medias tolkningar kan man se talet själv på
https://usnewson.com/watch/fox-news-live
De bruka sända stora delar av talen.

https://usnewson.com/watch/oann-live-stream
De brukar sända hela talen utan avbrott

Cnn kör mest woke.
Citera
2025-03-05, 01:06
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flapperhaha
Presient Trumps första state of the union tal sker i natt, och det ryktas redan om att Kanada och Mexico gått med på något avtal angående strafftrullar.

Dessutom ryktas det om att Trump kommer att prata om förhandlingarna mellan usa och Ukraina. Trump har fått en riktigt bra start och får han till fred i våran värld så blir han historisk trots alla vänsterhjons skrikande här på FB.

Talet är 9PM E.T dvs 03:00 Svensk tid. Vad tror vi förlorarna inom Demokraterna kommer att ställa till med för att störa talet?

"Trump har fått en riktigt bra start"

Hur blåst är du? Trump är ju hatad över hela världen. Några högerextrema och diktaturer tycker han är kul.

Trist att Demokraterna är så pinsamma. Typiskt vänsterblivna fasoner de säger att de ska göra. Vifta med tomma äggkartonger och röda kort. Demokraterna borde skapa riktiga argument när det är så enkelt med en Trump som beter sig som en idiot.
Citera
2025-03-05, 01:10
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Candace Owens sänder live med, drar igång halv 3.

Skall bli kul att höra för som du säger ts så har vi ju aldrig under vår livstid bevittnat en sådan fantastisk ledare som lyckats med så enormt mycket så enormt fort. Hoppas han nämner vad det var för korrupta FBI tomtar som ännu en gång försökte mörka bort Epstein-affären med. Fred är jag inte lika förhoppfull med för Zelensky vill inte ha fred och börjar dvärgdiktatorn ens prata om fred vet man att en massiv false flag kommer. Drönarna undrar jag med vad som hände med?
Citera
2025-03-05, 01:24
Medlem
Mia-Rovys avatar
Lär bli som vanligt. Ingen fattar vad fan han försöker säga eller vad hans poäng är. Som vanligt lär inte ens hans anhängare vara överens om vad bebisen försöker säga

”ingen någonsin i (kan du tänka dig?) historien du visste ens att jag. Vild, ja. Men ingen annan förutom jag vet, och jag sa det till honom (jag känner honom, bra kille) att du Mr great president är så bra, så han frågade mig. Jakt och bäst. Men de vet inte. Jag sa att du här nu så vi vinner mot FÖRLORARNA i Bahamas och Välgörenhet!”

Något i den stilen väntar jag mig. Givetvis kryddat med random bisarra påhopp mot slumpmässiga figurer han sett eller inbillat sg att han sett under dagen.
Senast redigerad av Mia-Rovy 2025-03-05 kl. 01:36.
Citera
2025-03-05, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
"Trump har fått en riktigt bra start"

Hur blåst är du? Trump är ju hatad över hela världen. Några högerextrema och diktaturer tycker han är kul.

Trist att Demokraterna är så pinsamma. Typiskt vänsterblivna fasoner de säger att de ska göra. Vifta med tomma äggkartonger och röda kort. Demokraterna borde skapa riktiga argument när det är så enkelt med en Trump som beter sig som en idiot.
Är du utvecklingsstörd? Han har fått en väldigt bra start ja, vem bryr sig vad européerna tycker? Våran kontinent är förfallen och förstörd ändå.

Europas länder kanske borde välja bättre ledare? Är urusla von leyen din president?
Citera
2025-03-05, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bajsamaja
Jag tror idioten Trump har fått sitt tal i sin eboks direkt från Tel Aviv. Netanyahu säger ju själv att Israel styr USA.

Sedan blir det lögn på lögn på lögn. Trump ljuger varje gång han öppnar munnen. Dumma amerikaner får skylla sig själva.
Ok och du har en källa på att Israel styr usa enligt Netanyahu såklart?

Skönt med en riktig president, bättre än bajspåsen Biden.
Citera
2025-03-05, 01:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mia-Rovy
Lär bli som vanligt. Ingen fattar vad fan han försöker säga eller vad hans poäng är. Som vanligt lär inte ens hans anhängare vara överens om vad bebisen försöker säga

”ingen någonsin i (kan du tänka dig?) historien du visste ens att jag, men ingen annan förutom jag vet, och jag sa det till honom (jag känner honom, bra kille) att du Mr great president är så bra, så han frågade mig. Men de vet inte. Jag sa att du här nu så vi vinner mot FÖRLORARNA i Bahamas och Välgörenhet!”

Något i den stilen väntar jag mig. Givetvis kryddat med random bisarra påhopp mot slumpmässiga figurer han sett eller inbillat sg att han sett under dagen.
Hmm du tänker kanske på Bidens tal? Han är inte president längre
Citera
2025-03-05, 01:50
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bajsamaja

Det gör ju svenska och europeiska politiker också.

Går inte lita på nånting de gör för såfort de blir valda i europa brukar de få påtryckningar,mutor,tvång,utpressning för att ändra kurs med några undantag i öst och centaleuropa där de fortfarande har lite heder kvar.
Citera
2025-03-05, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flapperhaha
President Trumps första state of the union tal sker i natt, och det ryktas redan om att Kanada och Mexico gått med på något avtal angående strafftrullar.

Frågan vi ska ställa oss är vilken nivå kommer den oranga apan att prata på!

Jag gissar på en 3 årings nivå. Men det kanske är att sikta för högt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in