2025-03-04, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Det gör han. Gå över med en wienerkrans. Anjo bangar aldrig en gratisfika.

Har en nybakad morotskaka som är alldeles för stor för mig själv så kanske de!

Jag har svårt att förstå varför detta inte tagits upp av gammelmedia ännu? Förutom nått klipp på SVT.. där Pontus för övrigt ser ut som en clown. Fast kanske klokt att inte ge det mer uppmärksamhet med tanke på det sekretessbelagda materialet det handlar om. Jag hoppas verkligen att målsägande håller fast vid att polisanmäla, den här människan har ingenting i det offentliga rummet att göra. Knappt i samhället överhuvudtaget men jag kan vara partiskt.

Kommer detta påverka även Books inflytande tror ni? Jag har aldrig följt människan men det här måste ändå ses som ett rejält övertramp och äckligt beteende/maktmissbruk. Låg på riktigt vaken inatt och försökte greppa hur våra medmänniskor kan vara så obildade och egoistiska.
Citera
2025-03-04, 16:39
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Anjo får på YouTube i kommentarsfältet frågan:
”Varför togs inte Patriks vittnesmål med? Han som var där och säger sig ha sett hela akten?”

Anjos svar:
”Läs Alvas och Tims vittnesmål. Alva va Patriks flickvän. Enligt Alva o Tim så va dom med Patrik HELA kvällen och dom va 150 meter där ifrån. Patrik säger även i sitt första förhör att han inte va på platsen o såg inget. Men efter att han pratat med dom andra tjejerna så hade han helt plötsligt en annan historia i sitt andra förhör. Och den historian va betydligt grövre än Emmas historia. Dom ska även ha sagt olika saker på hur själva avsugning ska gått till. Patrik menar på att målsäganden stod på knä medans Emma säger att hon låg ner helt däckad. Patrik lyftes inte heller i rättegången och tror det är för att polisen insåg att hans historia inte matchade Emmas.Patrik är alltså en mytoman.Läs alla papper från början till slut så ser ni det själva👍”

Det är förmodligen det fetade som är Anjos scoop om Patrik.

Ok, då går jag som Anjo tänker.
Antonio sa i sina förhör att han "aldrig ger sitt kön till någon som han inte tänker ha en seriöst förhållande med"
Efter denna dom blir Antonio anmäld och fälld för att ha "gett sitt kön" i en sanning och konsekvens lek som skedde innan våldtäkten.
Alltså är Antonio en mytoman som inte går att lita på?
Citera
2025-03-04, 16:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Ok, då går jag som Anjo tänker.
Antonio sa i sina förhör att han "aldrig ger sitt kön till någon som han inte tänker ha en seriöst förhållande med"
Efter denna dom blir Antonio anmäld och fälld för att ha "gett sitt kön" i en sanning och konsekvens lek som skedde innan våldtäkten.
Alltså är Antonio en mytoman som inte går att lita på?

Inte bara mytoman. Av det man har sett tack vare att Anjo uppmärksammade honom verkar han ju vara en ytterst obehaglig person på alla sätt. Att han redan är dömd för de brott han är dömd för förvånar mig inte.
Citera
2025-03-04, 16:49
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Inte bara mytoman. Av det man har sett tack vare att Anjo uppmärksammade honom verkar han ju vara en ytterst obehaglig person på alla sätt. Att han redan är dömd för de brott han är dömd för förvånar mig inte.

Kul att Anjos senaste svar där han stöddigt säger "första eller andra? Första så hade han ju inte sett nånting?" för att leka smart bara fått 1 tumme upp efter 22 timmar... tror Anjo sakta börjar förstå hans snesteg när hans "fans" slutar backa honom.

Till Anjo:
Lägg upp en video med "Anders Eklund - När rättvisa blir orättvis" som test så får du se att det kommer vara samma kvinnor som backar dig nu som kommer backa dig då.
Citera
2025-03-04, 16:51
Medlem
Varför har inte inte en enda influenser, media eller organisation uppmärksammat saken ännu?
Citera
2025-03-04, 16:59
Medlem
Citat:
Varför har inte inte en enda influenser, media eller organisation uppmärksammat saken ännu?

Ingen bryr sig om dessa clowner! Rekommenderar folk att inte kolla på Anjo, det är så vi cancellerar honom.
Citera
2025-03-04, 17:00
Medlem
vichy6s avatar
Citat:

Det är bara för dumt för att uppmärksamma. Tror många aktar sig för att ge filmjäveln något ljus.

Det får hans töntiga nätverk göra.
Citera
2025-03-04, 17:01
Medlem
moralhoras avatar
Citat:

Det är bättre att låta det här självdö eftersom ingen verkar ta dokumentären på allvar.
Citera
2025-03-04, 17:09
Medlem
Kickassfarsans avatar
Citat:
Att beblanda sig och starta drama med Anjo är nog lite av ett självmord för karriären.

Sen tror jag dom flesta avfärdar honom och tänker att han nog är efterbliven så därför kan man inte hoppa på honom för det är oetiskt.

Räcker ju kolla mockumentären för att fatta att han inte riktigt har alla hästar i stallet.
Citera
2025-03-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Ingen bryr sig om dessa clowner! Rekommenderar folk att inte kolla på Anjo, det är så vi cancellerar honom.

Håller med, men målsäganden måste få sin rättvisa i detta. Hon har blivit smutskastad och namngiven på ett brottsligt sätt. Nej, han ska inte bara bli ignorerad han ska bli behandlad som brottsoffret blivit enligt min mening. Han anser sig själv stå över lagen, då riskerar man att andra får samma synsätt. Och han kan ju inte direkt gå till polisen 🤡
Citera
2025-03-04, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Det är bättre att låta det här självdö eftersom ingen verkar ta dokumentären på allvar.

Ska vi låta uppenbara brott självdö? Ska ingen stå upp för brottsoffret? Han ska skämmas och få livet förstört precis som målsägande.
Citera
2025-03-04, 17:24
Medlem
Nu har jag kollat "filmen" en gång till och kan inte låta bli att tycka lite synd om Antonio, sjukt nog... Jäkla morsa att stå och filma och sen låta det sändas, ena syrran (Felicia) står och skriker och pappa Roberto verkar rätt våldsam bitvis. Känns ju som en kille som både har en och annan diagnos och hade behövt stöd och hjälp, kan inte varit lätt med den familjen. Han ÄR obv ett svin, men andra gången jag såg den så lade jag mer märke till familjen runt omkring. Urk!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in