2025-03-03, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Vet du hur litet Sverige är???

Det finns 195 länder i världen.
Sverige är 55:e störst till ytan, 5:e största i Europa.
Du låter lite som en tolvåring
Citera
2025-03-03, 19:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SuperCupcakeLand
Ett litet land? Ytan är ungefär lika stort som Sverige och invånarna är 46 miljoner. Du måste veta vad du pratar om innan du börjar prata. Varför ska Putin ens ha Ukraina? Har han rätt till baltikum också då?
Han vill inte ha Ukraina, vad har du fått det ifrån?
Citera
2025-03-03, 19:14
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperCupcakeLand
Det finns 195 länder i världen.
Sverige är 55:e störst till ytan, 5:e största i Europa.
Du låter lite som en tolvåring

55 störst till utan av 195 länder. Du låter som en 8 åring.
Citera
2025-03-03, 19:41
Medlem
Rybars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Är han 3dje Vd och inte grundare så har han bara prickat ett teknikskifte till elbilar och då blivit rik, man ska då inte kalla någon som vunnit på lotto för geni.

Musk investerade sina paypal pengar och får kalla sig co-funder men tekniskt sett är det de andra som utvecklat tekniken.

Inget geni, bara rik.

Att de lägger ner viktiga delar av staten och stöder Putin är inga genier, om 1 år kommer Usas system se ut som en schweizerost, full med hål samt korruptionen gör de rika rikare.

Inte geni? med ett IQ på 155 i nivå med Einstein 😂, du ligger ungefär på 90. Skillnaden mellan dig och en med downs syndrom är mindre än mellan Elon och dig😂 Du funderar vad du ska äta imorgon medan Elon funderar hur vi tar oss till Mars.
Du vet att han grundade SpaceX 2002 vilket nu är världsledande världsledande!
Citera
2025-03-03, 19:50
Medlem
Ja han har helt rätt. Zelensky vill inte ha fred, annars hade han inte gått ut med helt orealistiska krav som ryssarna överhuvudtaget tänker förhandla om. Vad han är egentligen vill låter jag vara osagt.

Samtidigt fortsätter pro-ryska EU stödja Ryssland samtidigt som man hävdar sig moralisk överlägsenhet och anklagar Trump för att vara rysk agent. https://www.theguardian.com/world/2025/feb/24/eu-spends-more-russian-oil-gas-than-financial-aid-ukraine-report

Man ska skämmas som europé idag.
Citera
2025-03-03, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Är han 3dje Vd och inte grundare så har han bara prickat ett teknikskifte till elbilar och då blivit rik, man ska då inte kalla någon som vunnit på lotto för geni.

Musk investerade sina paypal pengar och får kalla sig co-funder men tekniskt sett är det de andra som utvecklat tekniken.

Inget geni, bara rik.
Det krävs ett geni för att kunna genomföra det han gjort men det kommer du nog aldrig att fatta är jag rädd
Citera
2025-03-03, 20:00
Medlem
Efter mötet sa Kristersson att Sverige är redo att skicka svenska soldater till ukrainsk mark – om USA kan tänka sig att ge säkerhetsgarantier.

Är Statsministern lika stor idiot som zelensky?
Citera
2025-03-03, 20:04
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Det har väldigt mycket saken att göra, det är det som har skapat det här kriget!
Demokratiska allianser? Är du korkad eller? NATO har begått hur mycket krigsbrott som helst!

Det ukrianska folket och demokratin har inte med den saken att göra.

Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Du blir arg för att jag skriver dvärg? Haha du skriver Ryzzland men blir ledsen för att jag kallar Zelenzkj för dvärg? hahaha

Nu hittar du på trams igen. Jag har inte varit arg. Inte det minsta. Du skriver om någon dvärg. Det är svårt att veta vem du menar då jag inte vet om någon dvärg i sammanhanget. Så det är alltså Zelensky du kallar för något han inte är. Vad ger det? Obegripligt. Det enda man förstår är att du antagligen har ett generellt hat mot dvärgar eftersom du lägger kraft på att förnedra dvärgar. Du låter lite som ett rövhål om jag ska vara ärlig.
Citera
2025-03-03, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioGaGa
Nästan en miljon av dom finns redan i Ukraina.

Europa behöver USA för att ha en chans mot Ryssland. Tyvärr har dom två clownerna i Vita huset valt Rysslands sida. Tänk om Kina går in på deras sida också. Då kommer Europa bli totalt krossade.

Varför hittar du på? EU:s medlemsländer har sammanlagt cirka 1 417 838 militäranställda. (eca.europa.eu)

För Storbritannien, som inte längre är medlem i EU, uppgick de väpnade styrkorna i juli 2023 till totalt 185 980 personer.Dessa inkluderade 144 330 reguljära soldater och Gurkhas, 33 210 frivilliga reservister och 8 330 annan personal.

Lägger man till Ukraina blir det 5-600.000 till. Du måste ju vara ett rysstroll som vill försöka skrämma folk. Det funkar inte. Ryssland är drägg och har en kass armé. Jävla tomte.
Citera
2025-03-03, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ismx
Det krävs ett geni för att kunna genomföra det han gjort men det kommer du nog aldrig att fatta är jag rädd

Är du rädd för att folk inte är lika oförståndiga som du?

Jag är bekymrad av att folk med lägre IQ driver på med en massa lögner och egna påhitt.

Det krävs inget geni att genomföra bra affärer.

Mer än så har Musk inte gjort.
Citera
2025-03-03, 20:09
Medlem
BlyatMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Det ukrianska folket och demokratin har inte med den saken att göra.

Nu hittar du på trams igen. Jag har inte varit arg. Inte det minsta. Du skriver om någon dvärg. Det är svårt att veta vem du menar då jag inte vet om någon dvärg i sammanhanget. Så det är alltså Zelensky du kallar för något han inte är. Vad ger det? Obegripligt. Det enda man förstår är att du antagligen har ett generellt hat mot dvärgar eftersom du lägger kraft på att förnedra dvärgar. Du låter lite som ett rövhål om jag ska vara ärlig.

Om jag förstår dig när du skriver Ryzzland så borde du väl förstå vem den tiggande dvärgen är?

Ukraina är ingen demokrati, det är ett korrupt skit land, långt innan Putin gick in.
Den tiggande dvärgen borde avgå då hans post har faktiskt gått ut, dags för nyval i Ukraina!
Citera
2025-03-03, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Putin/Musk/Trump är emot fred. Deras främsta argumentationsteknik är projicering.

Exakt så.

Putin/Musk/Trump är emot fred så länge det inte blir på deras villkor, dvs. att Ukraina blir helt utblottat, kontrollerat och dominerat av utländsk makt. Putin/Musk/Trump-axeln är den nya Molotov-Ribbentrop-pakten.

Gränslöst vidriga orcher.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in