Citat:
Ursprungligen postat av
ismx
BBS för bara propaganda mot ryssen nu, Här kan du se en rätt oklippt version, kommentera den gärna!
https://www.youtube.com/watch?v=CSe0ntgfpq4
Ja, ministrar och presidenter i Europas stora länder fabulerar minsann som själve Münchausen när de berättar om att förhandla med Putin...
Ta din oklippta version och kör upp någonstans. Om du inte tror mig kan du läsa vad dina putleristpolare på Fria Tider skriver om spektaklet.
De lämnar exakt samma beskrivning som jag gör:
Tjafsandet börjar med att den sminkade byfånen tycker att man måste förhandla med tjyvar, mördare, krigsbrottslingar, terrorister, rövarhövdingar, kleptokrater, knarkbaroner och horbockar i Kreml.
Zelenskij har redan förhandlat med det gänget och ber honom därför förtydliga vad det är för förhandlingar som ska föras. Med all rimlig rätt i världen.
Varpå fåntratten med ögonskuggan häver ur sig att Zelenskij är respektlös och inte tillräckligt tacksam.
Karln heter egentligen James Donald Bowman ser jag på nätet. Vuxit upp med ensamstående morsa med missbruksproblem. Ser ut som Rickard Söderberg i det där sminket för övrigt.