2025-03-02, 16:37
Medlem
Skarparattarns avatar
Nu hejar vi på Kalmar imorgon också.
Citera
2025-03-02, 16:40
Medlem
David Andersson (Bosse Anderssons son) i Norrköping ser bra ut! Bättre än Rinne iaf
Är han #1 i Norrköping nu?
Citera
2025-03-02, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Helt sjukt att djurgårn inte storsatsar med stålarna dom har. Ist tar man in massa medelmåttor från Veikausliiga och allsvenska mittenklubbar…

De tror nog att det här leta på fyndlådan är deras väg att gå?

De har väl haft en del lycka de senaste åren med den taktiken samtidigt som de större värvningarna gått sämre.
Lätt att börja tro lite för mkt på sin förmåga att fynda och lite för lite på sin förmåga att värva etablerat.
Citera
2025-03-02, 17:04
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DazeHereToAmaze91
David Andersson (Bosse Anderssons son) i Norrköping ser bra ut! Bättre än Rinne iaf
Är han #1 i Norrköping nu?

Norrköpings Gianluigi Buffon snart i DIFens startelva.
Citera
2025-03-02, 17:19
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Vi hade inte vunnit cupen ändå i år. Det är fakta. Förstår att du vill ta ngn poäng nu men.. hade vi förlorat i finalen i maj med 6-1 elr nu? Mkt bättre nu. Även om det låter pessimistiskt.
Ja, du har rätt. Jag tror vi och MFF resonerar likadant och vaskar cupen. Vore det bästa som kan hända. Vi har ju Europaspel att tänka på.
Citera
2025-03-02, 17:31
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Du får väl maila sportchefernas sportchef och fråga?

Passa på och fråga om Bergvalls VFK samtidigt.
Varför skulle vi bry oss om Bergvall när världens bästa fotbollsspelare är fostrad i AIK?
Citera
2025-03-02, 17:35
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Du får väl maila sportchefernas sportchef och fråga?

Passa på och fråga om Bergvalls VFK samtidigt.

Jag har mailat Bosse och frågat om din atombomb.
Citera
2025-03-02, 17:39
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
De tror nog att det här leta på fyndlådan är deras väg att gå?

De har väl haft en del lycka de senaste åren med den taktiken samtidigt som de större värvningarna gått sämre.
Lätt att börja tro lite för mkt på sin förmåga att fynda och lite för lite på sin förmåga att värva etablerat.
Är väl ändå kanske inte så konstigt när han levt mer eller mindre hela sin karriär i ett specifikt skikt på matkedjan och helt plötsligt klättrar upp kanske 3 steg på 2-3 år. Ingen enkel omvandling där. Danne har ju även han gått in i en ny fas med start typ förra säsongen där ni börjat spendera cash på allvar, men det tog honom många år att komma till den punkten.
Citera
2025-03-02, 17:40
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Varför skulle vi bry oss om Bergvall när världens bästa fotbollsspelare är fostrad i AIK?
Tottenhamsupporter.
Citera
2025-03-02, 17:44
Medlem
Teus avatar
Citat:
Tottenhamsupporter.
Säg som det är, hyenan följer Wealdstone FC

https://m.youtube.com/watch?v=sAhEFuq62-I
Citera
2025-03-02, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Jag har mailat Bosse och frågat om din atombomb.

Jag försökte kolla dina senaste inlägg vilket lag du håller på, men efter man tittat igenom på de 200 senaste inläggen du skrivit som är fotbollsrelaterade så handlar nästan alla enbart om motståndare? Är du solna eller? Gissar mig fram nu bara på att avataren ser ut som en skäggig guidetti.
Citera
2025-03-02, 17:47
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Splittad
Jag försökte kolla dina senaste inlägg vilket lag du håller på, men efter man tittat igenom på de 200 senaste inläggen du skrivit som är fotbollsrelaterade så handlar nästan alla enbart om motståndare? Är du solna eller? Gissar mig fram nu bara på att avataren ser ut som en skäggig guidetti.

Djurgårdare och Öster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in