2025-03-02, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Nej det stämmer inte. Zelensky sitter inte i något guldpalats, till skillnad från oligarkerna i diktaturen Ryssland. Zelensky är en man av folket, han besöker fronten och jobbar dag och natt med att hjälpa sitt land.

Han ser sliten ut, krig är tärande, åtminstonne om man bryr sig om sitt land och sina landsmän.

Du skriver själv att det är fel man på fel plats
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Och så ska han buga och tacka, eftersom han startade kriget. Han är skyldig att ge det till Trump. Trots att det aldrig var ett lån.
Trump bryr sig bara om att ta. Mer och mer. Ge mig. Helst 500 miljarder dollar. Dom skiter i Ukraina, bara de får tillgång till mineralerna.

Tror du detta handlar om Ukraina? Som Jeffrey Sachs säger så har denna östutvidgning av NATO pågått sedan 1994 när man beslutade om östutvidgningen, sedan kom boken The Grand Chessboard som beskriver hur det ska gå till typ
Citera
Medlem
dansquelcass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MyJustice
Det fanns inte ett fredsavtal
Vad som fanns var ett kapitulations avtal där USA skulle få en saftig bit av kakan

USA får behålla 75 procent och Ryssland får behålla 25 av Ukraina är en rättvis delning.
Citera
2025-03-02, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Det Trump sa i tvn till Zelensky var att i ett fredsavtal är säkerhet den enkla biten och endast en liten del av avtalet.

Han sade också att Zelensky har 4% approval rating.
Citera
2025-03-02, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Hur tror du man förhandlat fram ett avtal?

Genuin fråga.

(Förväntar mig inget svar då jag inte tror ni vet)

Finns det ngn som vet?
Citera
2025-03-02, 14:35
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josseskristus
Zelensky har 63% approval rating från sitt folk. Dock har han 0% från Trumputin.

Fåntratt, vatnik. rysstroll!
Jag litar inte blint på random undersökning men att stödet är rekord lågt är svårt att förneka men vissa gör sitt bästa.

Men glad att du visar vilken sida som är oförmögen att ha en genuin diskussion och blir förblindad av sina aggressioner.
Citera
2025-03-02, 14:35
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VerklighetenJa
Jag förstår hur du tänker men vad händer om den som fortsätter kriga själv anför det som argument Måste hålla på ända in i kaklet
Vad händer om de Ockuperade delarna inte lämnas tillbaks skall man då ha mandatet att inte hålla val öh taget ? Skall Finland ställa in valen tills Karelen är återlämnat ?? ???
Assad osv
Putin vill att det hålls val .Trump också
Vore man en god demokrat hade man fina möjligheter att förhandla fram ett vapenstillestånd så att valet kunde hålas 3 månader 6 månader You name it
Så åkte han ju som en häxpipa antagligen --- Var det fel han behåller jobbet ..kan de fortsätta skjuta sedan . En annan kille där och de skall fortsätta skjuta kanske jänkarna är med igen.
Men tom de som vinner krigen brukar röstas väck Just för att folk Wait for it Wait for it
Vill se en ändring Krigare och Uppbyggare är olika ..typer
Han jiddrar med alla Putin / Trump / De han kastar in i skuffen kör till Fronten ...idioten i Frankrike snackar om A Bomb en annan samlar ihop till en
Som Hitler med sina Wunder waffe .. Dags för Plan B varför inte val ..
Han har ju F*ckat upp det ,En stor granne man har en lång Historik med lyckades han få till krig med.
Så mycket demokrater var Nazisterna hörs det från Moskva hahahaha VAL är bra så länge ingen annan får chansen .. har vi inte hört det förr ? Tysken med den lilla Mustaschen
Vilket jävla ordbajsande. Är din ai hög eller?
Citera
2025-03-02, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Nej det stämmer inte. Zelensky sitter inte i något guldpalats, till skillnad från oligarkerna i diktaturen Ryssland. Zelensky är en man av folket, han besöker fronten och jobbar dag och natt med att hjälpa sitt land.

Han ser sliten ut, krig är tärande, åtminstonne om man bryr sig om sitt land och sina landsmän.

tycker han ser ut som han har knarkat
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josseskristus
Han sade också att Zelensky har 4% approval rating.

Trump sa också att Z är en diktator vilket han sedan glömde att han sagt. Håller han att bli senil?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snyggast.i.Speedo
Ännu ett ryssapologet-konto som bara "råkade" återaktiveras i denna tråd och du pratar om "informations-krigare"

Att ni i förlorarpacket ens orkar skämma ut er efter tre år av totala nederlag på flashback. Även i denna fråga är ni jubelidioter och förlorare. Det är helt uppenbart för hela omvärlden att Trump och JD Vance totalt skämde ut USA med sin oförmåga att agera diplomatiskt, statsamnnamässigt och värdigt vid ett statsbesök.

Jag höll på Ukraina hela vägen. Kalla mig naiv för det var hopplöst från start.

Om jag vore "ryss-konto" och ryss så vore jag allt annat än förlorare i dagsläget.
Dom har vunnit med råge. Tyvärr.
Citera
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag bara undrar för att jag inte har sett ngt konkret om säkerhets garantierna. Det räcker inte att säga att dom finns, dom skall visas även för allmänheten.
Återigen

Tror du inte avtalet hade varit offentligt eller att Zelensky hade gått ut med säkerhets garantierna för befolkning om ett avtal skrevs?

Jag fattar inte riktigt din fråga?

Vill du svara på min så jag kan tolka dig tydligare?
Citera
2025-03-02, 14:37
Medlem
88g14flashplants avatar
Lindsey Graham:

To the hand-wringing Europeans who felt offended by President Trump rejecting being lectured by President Zelensky: Be my guest to defend Ukraine from Putin.

https://t.me/myLordBebo/60697

Så när åker ni kränkta och anmäler er som ukrainafrivilliga? Ni behövs vid fronten nu mer än någonsin. Borde vara ett enkelt val men verkar svårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in