2025-03-02, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anabolahajen
Vance är ihop med en ful indisk kvinna men klagar på invandring

Vance klagar på illegal invandring samt även på kategorin som vi importerar till förorterna senaste fyra decennier
Senast redigerad av Snairbox 2025-03-02 kl. 12:42.
Citera
2025-03-02, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fcuko
Vad sägs om att inte belöna dem? Att inte uppmuntra dem?

Kan du svara på vad som skall göras åt det, rent konkret?
Citera
2025-03-02, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fraumaura
Vance ör sen största jävla pundaridioten på planeten. Han tror på allvar att bacon växer på buskar..suck
Källa på något av det du påstår?
Citera
2025-03-02, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
JO, det är har han och är han definitivt.

Kan du berätta om ngn händelse som bekräftar detta.
Citera
Medlem
Citat:
Ja, jag instämmer. Han borde dessutom redan från början respekterat t ex klädkoden, för att komma felklädd är att ringakta och provocera i dessa (och många andra) sammanhang.

Komiskt att han trodde att det skulle funka på Trump. Han trodde väl att han var lika mjäkig som kristersson och liknande clowner.
Citera
Medlem
bergsturks avatar
(Om länken https://www.jeffsachs.org/newspaper-articles/history-of-war-in-ukraine )

Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
Bra och intressant länk. Tack för den.

Citat:
Ursprungligen postat av oneandnotonly
Hur är den intressant när det första i punktlistan är ren lögn? Dummaste skiten jag läst

Alla punkter i listan är ju belagda med länkar till officiella källor. Missade du det?

Så det är inte lögn. Måhända har du svårt att ta in det, propagandaprogrammerad som du är.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Detta är gamla nyheter. Selenskis nazist-pack har kidnappat vanligt folk från gatan i flera år nu.
Ja. Det är gammal information. Men flesta stöder fortfarande att regeringen skickar pengar för att tvångsmobilisera de olyckliga ukrainarna.
Citera
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
LOL Tusk är en clown. Fråga polska folket vad de tycker om Ukraina och ukrainare. De är jävligt trötta på hela situationen.
Tusk är framröstad av folket så de tycker uppenbarligen inte att han är en clown.
Citera
2025-03-02, 12:43
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ja, jag instämmer. Han borde dessutom redan från början respekterat t ex klädkoden, för att komma felklädd är att ringakta och provocera i dessa (och många andra) sammanhang.

Hade Trump haft otur kunde han figurerat i en orange overall. Med siffror på bröstet.

Zelensky visar med sin gröna tröja att han är delaktig som ledare för ett land i krig.

Lite mer hands-on, än kostymnissar som bjäbbar.
Senast redigerad av Mullret 2025-03-02 kl. 12:47.
Citera
2025-03-02, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Att prata i munnen på varandra är inte ett bevis på att man är en narcissist. I så fall är t ex alla italienare narcissister.

I det här fallet när man tigger av USAs president så är det så. Då måste man ta in det motparten säger och inte försöka dominera samtalet genom att tysta andra. I en förhandling är det inte bara jag jag jag.
Citera
2025-03-02, 12:44
Avstängd
Det får Z stab sköta... jag sitter inte i såna fina sammanhang...

Men kalla Vance "hora" finns ingen ursäkt. Vance sa tydligt " diplomacy" ....Det är USA nya ståndpunkt och dåfår vi respektera det.

Man kan ändå bete sig och ta debatt EFTER!!!

Han kommer krypa... tror han förstod det ganska snabbt.

Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
I sådana fall, hoppas de använder tolk.

Är så trött på hans extremt dåliga engelska och att de kan stänga av honom från att yttra fula ord.
Citera
2025-03-02, 12:46
Medlem
HejaFinlands avatar
Vance gav ett omanligt och mesigt intryck när han skulle vara arg och bestämd. Han är vicepresident för världens mäktigaste land med presidenten och delar av regeringen med sig på hemmaplan men lät som en ängslig nörd. Det gjorde ju att Zelensky inte tog honom på allvar. Jag blev förvånad för jag har hört att han har varit soldat så jag kollade Wikipedia.

Citat: "he enlisted in the United States Marine Corps, serving as a military journalist with the 2nd Marine Aircraft Wing. During his four years of service, Vance was deployed to the Iraq War in 2005 for six months in a non-combat role, writing articles and taking photographs. He attained the rank of corporal,"

Han var visst ingen krigshjälte......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in