2025-03-02, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Om du gör det är du en samhällshjälte!

Jag har stört mig på honom sedan han började nedvärdera Linnea. Nu gick han långt över gränsen och bör få konsekvenser för detta. Fler bör anmäla honom faktiskt.
Citera
2025-03-02, 12:09
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Många jurister och experter anser att det är ett rent lotteri i många våldtäktsdomar eftersom det oftast handlar om ord mot ord.

Jurister och experter som Anjo och Jockiboi aka fjortisknullaren menar du eller? Oavsett om det du säger stämmer eller ej, så vet vi i allafall nu, att just Antonio är helt korrekt dömd. En konstaterad barnvåldtäktsman.
Citera
2025-03-02, 12:13
Medlem
sizeofvoids avatar
Citat:
https://www.expressen.se/ledare/morgan-johanssons-kritiker-har-nu-fatt-ratt/

Tack för att du tog dig tid, dock är en opinion piece från Expressens ledarredaktion, med enda referens till ett paywallat gräv inte riktitg samma sak som flertalet jurister och experter. Känns som att jag dragit detta för långt mot OT redan, så jag tackar och backar.

Anjos dokumentär är ett klavertramp, och eftersom att jag stör mig på honom och hans rättfärdiga uppsyn kombinerat med hans Dunning Kreuger-persona njuter jag lite! Skönt att inte nån trovärdig källa kunde ändra det
Senast redigerad av sizeofvoid 2025-03-02 kl. 12:48.
Citera
2025-03-02, 12:14
Medlem
kanblikuls avatar
Jag måste erkänna att jag hade fel när jag trodde att Anjo hade ett ess i rockärmen som han skulle slå alla "hatare" på fingrarna men där hade jag fel. Kan inte släppa att han fortfarande har det, dvs att BO är med på allt. Anjo kan inte vara så här dum om allt detta är allt han har.

Han får bara med Antonio i bild samt ETT vittne på telefon. Vad gör resten med på filmen? Felicia Book som ett "vittne" men hon va inte ens där. Anna Books berättelse bekräftar vad? Insåg Anjo aldrig att "shit, detta är för tunt, jag måste skrota denna ide"?

edit: tänk på hur många gånger BO namn blipades....det va tänkt att hänga ut henne. Hennes namn skulle in i fårens huvud så häxjakten skulle börja
Senast redigerad av kanblikul 2025-03-02 kl. 12:17.
Citera
2025-03-02, 12:18
Medlem
vichy6s avatar
Tack Anjo!

Du manifesterar hur dumhet på sociala medier ser ut.

Jag är journalist ( vilket inte är en skyddad titel, men har jobbat på tidningar ).

Nån måste måste ju känna att det kliar rejält i fingrarna? Granska sociala medier please.

Det här är bara för dumt!

Har Anjo ens lagt en minut på poddar som återger brott?
Senast redigerad av vichy6 2025-03-02 kl. 12:20.
Citera
2025-03-02, 12:20
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Jag måste erkänna att jag hade fel när jag trodde att Anjo hade ett ess i rockärmen som han skulle slå alla "hatare" på fingrarna men där hade jag fel. Kan inte släppa att han fortfarande har det, dvs att BO är med på allt. Anjo kan inte vara så här dum om allt detta är allt han har.

Han får bara med Antonio i bild samt ETT vittne på telefon. Vad gör resten med på filmen? Felicia Book som ett "vittne" men hon va inte ens där. Anna Books berättelse bekräftar vad? Insåg Anjo aldrig att "shit, detta är för tunt, jag måste skrota denna ide"?

Fast ett vittne räckte väl tydligen för att få Antonio dömd? Verkar som att det bara var den där Emma som såg att Antonio fick en avsugning, enligt dokumentären.
Citera
2025-03-02, 12:20
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalbin
Den är tillägnad mig 😂

Har du tänkt att göra civilkurage och vittna om att te x du fått reda på BO's namn via filmen? Eller kommer du skydda Anjo över barnet?
Citera
2025-03-02, 12:21
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Fast ett vittne räckte väl tydligen för att få Antonio dömd? Verkar som att det bara var den där Emma som såg att Antonio fick en avsugning, enligt dokumentären.

Det finns tre(vad jag fick det till) vittnen, Emma, Robin och Patrik.... men Anjo hade inte alla vittnen i Anna Books papper.
Senast redigerad av kanblikul 2025-03-02 kl. 12:24.
Citera
2025-03-02, 12:24
Avslutad
Är det bara jag som reagerade på hur Anjo tjatade om "Såg du hans kön"?? Nästan så han stönade fram orden (tror han gick igång på det och längtade hem till sin egen kn***docka). Även om hon inte såg kuken så betyder det inte att man, när man är nykter, mycket väl kan uppfatta vad som pågår. Ville Anjo kanske ha det till att MÄ skulle stänga gylfen på Antonio med tänderna
Citera
2025-03-02, 12:26
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanblikul
Har du tänkt att göra civilkurage och vittna om att te x du fått reda på BO's namn via filmen? Eller kommer du skydda Anjo över barnet?

Dalbin hänger ut de svagaste. Han har även haft en insamling för att han har en allvarlig sjukdom.

( kastar sten i glashus )
Han kommer att försvara Anjo oavsett, han fick nämligen en version av filmen i januari.

Det är så Anjo jobbar. ( han skänker clout som den stora kreatör han är )
Senast redigerad av vichy6 2025-03-02 kl. 12:30.
Citera
2025-03-02, 12:27
Medlem
Citat:
Finns fler vittnen. Läs FUP.
Citera
2025-03-02, 12:27
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Är det bara jag som reagerade på hur Anjo tjatade om "Såg du hans kön"?? Nästan så han stönade fram orden (tror han gick igång på det och längtade hem till sin egen kn***docka). Även om hon inte såg kuken så betyder det inte att man, när man är nykter, mycket väl kan uppfatta vad som pågår. Ville Anjo kanske ha det till att MÄ skulle stänga gylfen på Antonio med tänderna

Jag tänkte också på att Anjo gick igång på sextalk med en stark kvinna. Sen i slutet av samtalet försöker Anjo föra i sitt finger i munnen i allt tänk om "hon såg kuken i munnen"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in