2025-03-02, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Han har väl sin rätt att tala även han?
Ligger hon i skogen och skriker att hon är kåt och vill knulla så..

Så om hon skriker "jag vill dö" ska man döda henne då eller?? Man har inget konsekvenstänk vid 13 års ålder, ännu mindre vet hon innebörden av vad "knulla" är. Så lägg ner din åsna.
Citera
2025-03-02, 09:44
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Så om hon skriker "jag vill dö" ska man döda henne då eller?? Man har inget konsekvenstänk vid 13 års ålder, ännu mindre vet hon innebörden av vad "knulla" är. Så lägg ner din åsna.

Men hon ville ha den andra killen? Han fick pulla?
Jaja.. Fortsätt ni.

//Fridens
Citera
2025-03-02, 09:45
Medlem
Citat:
Ja det är vidrigt att berusa ett litet barn.
Vem gjorde det?
Barnvåldtäktsmannen Antonio. Son till Anna Book.
Citera
2025-03-02, 09:46
Avslutad
Citat:
Ja det är vidrigt att berusa ett litet barn.
Vem gjorde det?

Du är Anjos modigaste krigare nu....

Vet inte vem som berusade henne. Kanske Antonio, hon själv eller några tjejkompisar.
Helt ovidkommande.
Citera
2025-03-02, 09:48
Medlem
GreenBatterys avatar
Hahahahaha. 273 kommentarer på hans senaste jootoobvideo.
Han måste raderat upp mot 1000.

Det kostar på att vara en värdelös jootober som måste radera kommentarer för att få leva kvar i sin alternativa verklighet där han är Anjovis Josefsson.

Ridå.
Citera
2025-03-02, 09:49
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Du är Anjos modigaste krigare nu....

Vet inte vem som berusade henne. Kanske Antonio, hon själv eller några tjejkompisar.
Helt ovidkommande.

Det är inte alls ovidkommande.
Var det Books son som söp henne full så..
Jag är inte någons krigare.
Jag bara tänker. Tänk om han ÄR oskyldig.
Citera
2025-03-02, 09:50
Medlem
Citat:
Men hon ville ha den andra killen? Han fick pulla?
Jaja.. Fortsätt ni.

//Fridens

Förlåt, men vilken nivå är dina hjärnceller på? Så då är det okej för Antonio att ta för sig och utnyttja en medvetslös 13 årig flicka? Nu får du fan ge dig, hoppas du inte har barn 🫣
Citera
2025-03-02, 09:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av H.Marin
Förlåt, men vilken nivå är dina hjärnceller på? Så då är det okej för Antonio att ta för sig och utnyttja en medvetslös 13 årig flicka? Nu får du fan ge dig, hoppas du inte har barn 🫣

Lugn nu Tarmstuvning har bara otur när hen tänker. Känd från flera trådar och lika hjärndöda inlägg överallt
Anjo är känd för sin syn på det motsatta könet och uppskattar den här typen av inlägg, trots att han aldrig läser på Flashback
Skit i att svara så kan han trampa sin skit själv
Citera
2025-03-02, 09:54
Medlem
Citat:
Han stod vid stenbumlingen och lekte bartender. Blandade drinkar med 4cl vodka och 6cl groggvirke.

Han Antonio, barnvåldtäktsmannen.
Citera
2025-03-02, 09:57
Avslutad
Citat:

"Tänk om han ÄR oskyldig."

Ja, det tänkte Hovrätten också. Utredde och tog ett beslut. Punkt.
Citera
2025-03-02, 10:00
Medlem
https://ibb.co/C5bDRsmc

Folk som har synpunkter på Anjos film har inte rimlig kritik och en grundläggande förståelse för ämnet. Nej, de är avundsjuka.

Man förstår hur han så enkelt kan slå ifrån sig allt. Han går in med en inställning att alla som är av en annan åsikt har dåliga intentioner från början, för de är avundsjuka på honom. Därför behöver han inte ta någon kritik på allvar. Han har ju en driva idioter som tycker filmen är bra, och det är det enda som betyder något. Trots att det räcker med att kolla upp ett handfull konto för att förstå att personerna som skriver så till honom inte har någon som helst förståelse för juridik.

Han är en bräcklig jävla mupp, och jag ser framemot att se Axel Öhman plocka isär hans klappkassa film på sin stream ikväll.
Citera
2025-03-02, 10:08
Medlem
GreenBatterys avatar
600 (eller fler än 1000 enligt Anjovis) har hyrt/köpt den men endast 279 kommentarer på jootoob (och då är en del kritiska + att Anjovis svarat inräknade).

Han vägrar lämna sin bubbla. Intalar sig att allt är toppen. Jag trodde att det kunde bli lite knepigt för Axel men att Mockumentären skulle vara så här klappkass fanns inte på kartan. Det var den och frågan är om det blir en maratonsågning kl. 19.00 ikväll?

Jag tror det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in