2025-03-01, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumuk20
Kan starkt rekommendera kommentarsfältet i Anjos senaste video många hoppas på resning. Jag äter upp mina kalsonger i en live video om det blir resning.

Skrämmande hur naiva människor är.

Dessutom så rensar han och blockerar folk som kritiserar. Men från hans perspektiv är allt hat. Hyckleriet själv.
Citera
2025-03-01, 23:34
Medlem
Lladdade upp den här:
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY
och här:
https://gofile.io/d/L5CYvi

Spara gärna ner så den finns bevarad
Citera
2025-03-01, 23:36
Medlem
moralhoras avatar
Okej, så de sista 20 minuterna är

"Stackars Antonio"

Utan att beröra varför han blev som han blev? Fuck off.
Även om han är sne så måste han ta eget ansvar för sina handlingar. Vill han knarka sönder hjärnan för att hantera det - G O O D.
Men varför var han där i kröken och bjöd på sprit? Vart var HANS föräldrar? Hans syster Felicia sade ju att han var lite speciell...
Citera
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Jag har varit kritisk mot filmen hela tiden, och tänkte faktiskt att jag skulle bli positivt förvånad, men slutade i motsats.

Filmen är extremt partisk, och känslan är genomgående att man blir "Lurad" och att man som tittare undanhålls information som ej gynnar Antonio.

Intervjuer med Antonio känns inte hårda och avsaknaden av motfrågor är tydlig ä. Vittnets intervju är mer ifrågasättande.

Man får backstory och anhöriga som berättar hur synd det är om BOs förövare.

Denna dokumentär är riktigt osmaklig och utan respekt för BO.

Även innan dokumentären hade släppts så litade man ej på dokumentärskaparens agenda då han använt Annas anteckningar och är nära vän med henne.

Denna dokumentär är så jävla respektlös mot alla inblandade, även Antonio är ett offer för Anjos pissig dokumentär.

Ja. Väldigt osmaklig och vem godkände spektaklet?

Anjo är ensam utgivare men tomten på Ninetone hade inte heller koll.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
JAPP! Emma känns trovärdig. Fattar inte hur han kunde gå vidare med dokumentären efter detta telefonsamtal.
Ja, verkligen.
Citera
2025-03-01, 23:37
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Jag skulle vilja veta vad det var Antonio så gärna ville förklara för sin familj när polisen kom och hämtade honom.

Anjos kommentarsfält är för fan skrämmande. Känns som att hälften inte förstår hur man genomför ett kortköp ungefär. Vi kan i alla fall enas om att hans publik inte är så vana dokumentärtittare, den saken är glasklar. Man hade nog kunnat lura i dem lite vad som helst med en skojdokumentär. Nästan sorgligt att anjo på riktigt tror att han skapat något fett och att ingen i hans närhet har stoppat honom. Det är så man tror att de som fått se filmen vill bli av med honom.
Anjovis följare borde se ”Konspiration 58”. De kommer garanterat tro blint på den:
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Konspiration_58
Citera
2025-03-01, 23:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
"@vadarproblemet
22 minutes ago
Ja, ur ett skapande perspektiv tycker jag den är fantastisk"

Den annars så tuffa byfånen kommer här med en efterhandskonstruktion.

Simon får hålla sig till att mobba funktionsnedsatta tjejer på TikTok. Nåt annat har han inte horse power till...
Citera
2025-03-01, 23:38
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Lladdade upp den här:
https://pixeldrain.com/u/8Sy8eMSY
och här:
https://gofile.io/d/L5CYvi

Spara gärna ner så den finns bevarad

Tack 🌹
Citera
2025-03-01, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spliffblandarn
Skrämmande hur naiva människor är.

Dessutom så rensar han och blockerar folk som kritiserar. Men från hans perspektiv är allt hat. Hyckleriet själv.
Alltså många är ju efterblivna, Helena2.0 tror sig förstå sig på allt inom våldtäkt eftersom hon själv är utsatt. Jösses, har sällan skådat en större idiot.

Inget ont om folk som har IF, men i Anjos kommentarsfält verkar dom inte inse att dom är bottenskrapet. (Folket i kommentarsfältet är bottenskrap)
Citera
2025-03-01, 23:40
Medlem
Citat:
"@vadarproblemet
22 minutes ago

Herregud! Tänk också att Simon har sett denna innan och inte haft nåt att anmärka 🫣
Vilka inavels som har Youtube kanaler
Citera
2025-03-01, 23:41
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
"@vadarproblemet
22 minutes ago
Jisses! Precis som Axel brukar säga: ”de är sköra.”
Efterhandskonstruktion att dra in ”ett skapande perspektiv”. Det nämnde han inte i sin video där han loopade ”NI HAR JU INTE SETT FILMEN!!” och ”DEN ÄR SUVVVEERRÄÄÄÄÄÄÄN!!”.

Ridå.
Citera
2025-03-01, 23:43
Medlem
knark-kungens avatar
Alltså Stefan Hallgren vad är det för jävla tomte som ställer sig bakom sån här dynga, är han som Anjo också efterbliven?

Ser fram emot att höra chipstuttens bortförklaringar i tingsrätten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in