2025-03-01, 23:17
Medlem
Ringhals3s avatar
Raka rör, bättre att vi får höra hur de tänker rakt av på tre minuter än att de tassar rung och stryker medhårs i tre år utan att något blir sagt och gjort.
Citera
2025-03-01, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redbullosoda
Du är lika korkad som Vance, god bättring. Vi får hoppas att USA blir utkastad ur NATO.

Jag påpekar inte detta för att vara den. Utan för att jag verkligen bryr mig. Kanske ändå dags att byta avatar? Hur kan man tycka att Slava Ukraini känns särskilt fräscht 2025 - haha detta är patetik på hög höjd - och speciellt inte efter JD Vance rejäla avhyvling. En riktig kalldusch in till det nya året, dags att vakna upp!
Citera
2025-03-01, 23:19
Medlem
Bra jobbat av Trumputin, han enade resten av västvärlden som aldrig förr att stödja Ukraina.
Citera
2025-03-01, 23:20
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Vi hade inte behövt gå dit om du istället besvarade frågan som jag ställde. Men det kan du inte utan att göra dig själv till fullständigt åtlöje eftersom hela ditt narrativ krackelerat om du ens försökt formulera ett svar.
Vilka vi? Du gick dit helt på egen hand och vill nu tala om krackelerande narrativ. Utgår ifrån att du syftar på dig själv och identifierar dig som de/dem.
Citera
2025-03-01, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ringhals3
Raka rör, bättre att vi får höra hur de tänker rakt av på tre minuter än att de tassar rung och stryker medhårs i tre år utan att något blir sagt och gjort.
Spännande det hade varit att få se kamala harris ordna detta hehe
Citera
2025-03-01, 23:23
Medlem
ziracorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Avtalet som lades fram innehöll inga säkerhetsgarantier. Det var ett plundringsavtal där Ukraina utan säkerhetsgarantier skulle betala för tidigare gåvor.

Precis det jag försöker beskriva, åtminstone försöker...

Blir lite MOMENT 22 det här.

Läs nu här, kort förklaring:

ZEL skulle från början skrivit på avtalet i Kiev med USA:s sändebud. Förhalade det till Munchen. Vägrade då oxå.

Sen fick han en tredje chans i Vita Huset. Sabba det oxå.

Han vill ha säkerhetsgarantier.

FINNS INGA! UKRAINA ÄR INTE MEDLEM AV NATO!

Europa och USA kan hjälpa, men då UTANFÖR NATO!

Ändå bad ZEL innan han sparkades ut ur Vita Huset om SÄKERHETSGARANTIER!

Finns inga. NATO kan INTE gå in med trupp i Ukraina.

Det är DET ZEL har så svårt att fatta!

Finns andra sätt. Varje enskilt land kan fortsätta skicka vapen.

Sen kan fredsbevarande trupper skickas. Från alla världens länder!

Men han fattar inte, den lille mörkgröna mannen i den svettiga t-shirten...
Citera
2025-03-01, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Spännande det hade varit att få se kamala harris ordna detta hehe

En slumpgenerator hade gjort ett bättre jobb än Trumputin.
Citera
2025-03-01, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Vad är alternativet? Ponera att diktaturen Ryssland invaderade Sverige, skulle du vara okej med att ge bort Stockholm, Kiruna och Gotland?

Totalt hjärndöd jämförelse, precis som resten av dina inlägg i tråden.

Ryssar är inte i MAJORITET på Gotland som dom är i exempelvis Krim.
Sluta kladda.
Citera
2025-03-01, 23:24
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeekinTT
Ukrainatroll som har obefintlig verklighetsförankring ser jag.

Att detta inte var ett uppvaknande för er.

Käre lille ryss. Det du vaknar upp till på måndag morgon är din Putins hemliga polis som knackar på din dörr för att hämta dig till kriget som Putin startade för 3 år sedan. Nu när det Trumps tafatta försök att mäkla fred totalt misslyckats så kan du se fram emot 3 år till i skyttegravarna i Ukraina och Kursk. Om du fortfarande lever då så är det val igen i USA.

Ha en fin sista söndag i frihet!
Senast redigerad av JymdKjam 2025-03-01 kl. 23:34.
Citera
2025-03-01, 23:25
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
British Prime Minister Starmer - "We are ready to stand with Ukraine to the end"

To the end. Till döden.

Tänk att ha en folkvald ledare som är så här pass farlig för sitt eget folk att han utsätter alla engelsmän i omedelbar fara på det här sättet. Det här uttalandet är otroligt dumt, oförsiktigt och riskfyllt.
Senast redigerad av JagSkaFixaDig 2025-03-01 kl. 23:29.
Citera
2025-03-01, 23:26
Medlem
Carl S Bergs avatar
Man ska väl vara ganska desperat för å åka runt å tigga offentligt i hela världen? Då är man troligtvis, per definition, ödmjuk och tacksam om man får nån form av hjälp. Zelensky är totalt bortskämd av hela jävla EU och Biden-adm.
Det jag såg av Zelensky igår var en tjurig liten skitunge. Dessutom såg han ganska påverkad ut. Ukraina kanske skulle byta ut den där stollen..? Gissar att korruption sätter stopp för det
Citera
2025-03-01, 23:26
Medlem
Ukraina är Europas problem. USA är NATO. Ukraina är inte Nato medlem. USA skyddar inte NATO-medlemmar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in