2025-03-01, 20:40
Medlem
bestammer-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Trump hade redan innan mötet tydligt visat att han var på väg att begå högförräderi mot Ukraina och Europa. Nu gällde det för Zelensky att knyta banden till Europa och utöka avståndet mellan Europa och USA. Det lyckades han med på ett synnerligen skicklig sätt, men så hade han hara två taffliga och förutsägbara narcissister att göra med.
"högförräderi mot ukraina och europa" snälla använd inte begrepp du inte förstår bara för att de låter bra...
Citera
2025-03-01, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Varför inbillar du dig att USA kommer haverera? Dom sitter på tillräckligt mycket resurser för att vara helt egenförsörjda. Vilket dom blev förra gången Trump satt som president. Det är Europa som är påväg ner. Vi monterar ju för bövelen ner våran egen energiförsörjning! Men på något magiskt sätt ska vi sätta oss emot Ryssland? Jo tjena

Ja visst är det talande att du slänger dig med nyord som rysstroll och anti-vaxxare mot de som inte tycker som du. Du är inte ensam om att vara en totalitär galning. Det är tyvärr många där ute som mer än gärna skulle ställa upp på att terrorisera sina egna landsmän och kasta dom i fängelse med motiveringen att dom riskerar rikets säkerhet. Det är ju exakt ur samma playbook som varje jävla diktatur kört med sen tidens början. Du låter till och med mer totalitär än självaste Putin.

Jag är protektoristisk när det gäller mitt land, de som väljer att söndra, vilket du gör, förstår inte faran vi står inför. När jag säger att risken för krig mångdubblats menar jag det. Det du anser vara frihet är raka motsatsen. Jag vet att jag inte kommer att övertyga dig men just nu är du och dina gelikar den största faran mot det svenska samhället och måste hanteras omgående.

Att du jämför mig med Putin som de facto ligger bakom miljonregn människors död säger allt hur trasig din hjärna är. Du kommer inte vinna detta, majoriteten av oss tysta observatörer har tröttnat på er och inser arr det inte ör någon mening att diskuera med galningar utan att det är dags att göra något åt er.
Citera
2025-03-01, 20:41
Medlem
Graavargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josseskristus
https://www.kyivpost.com/post/47413

57% i början av Februari, lär vara betydligt högre nu efter Trumps fiasko.

https://www.kyivpost.com/post/47413

Men det spelar ingen roll för rysstrollen i denna tråd, Trump sade 4% då är det 4%.

Det seglar omkring uppgifter litet här och där om att Trump under en briefing fått informationen att Zelenskys support har sjunkit MED 4%, vilket korkskallen sen fått till att den är BARA 4%.

Vilket vilken tänkande människa som helst borde inse att 4% är skrattretande fel, men tydligen inte den orangefärgade presidenten med små händer och guppy-mun.

Sen är ju rysstrollen i en klass för sig, eftersom de extremt korkskalligt upprepar 4%-idiotin i tron att det STÖDER Trump, när det i själva verket bara poängterar hur jädrans korkad och okunnig han är.
Citera
2025-03-01, 20:41
Medlem
ziracorns avatar
Om jag hade varit statsminister i Sverige, och gangstern Z hade tilltalat mig på det sättet, så hade jag absolut slagit honom på käften.

Kallar Vice Prez "JD"...

Avbryter prez Trump flera ggr...

Himlar med ögonen när Trump säger nåt konstruktivt...

Z måste bort.

Ser ut som en gangster, dessutom.
Citera
2025-03-01, 20:42
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasonlives2
Helt ologiskt, då det var Zelensky som började trotsa.
Trump/Vance är hur trevliga som helst första 30 min av mötet.
Men de ledsnar uppenbart på Zelenskys kommentarer och när han börjar tjura så är det kört. När han börjar sitta där med korsande armar.
Hade Zelensky inte betet sig sådär hade sista 10min varit som de första 30.

Om det var Trump/Vance som velat "sabotera" mötet så hade mötet med pressen skitit sig direkt. Nu var det uppenbart Zelenskys beteende som förstörde.

Det ingick i deras förberedda manus att bete sig lugnt till en början. Det blir mer trovärdigt då.
Men alla fattar ju att det är något lurt som ligger bakom att USA inte ville få avtalet undertecknat.
De har blivit hotade av Putin. Det säger sig självt.
Citera
2025-03-01, 20:42
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
När hen skickade nazistiska förband til Ukraina?
Är du dum på riktigt ? Hört talas om Azovbataljonen och andra ukrainska nazistiska elitförband ?
Citera
2025-03-01, 20:43
Avstängd
dansquelcass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skodaenyaq
Först utkörd ur vita huset sen direkt till england som gladeligen stöttar och macron startar nytt kärnvapenförsvar för hela europa(+ukraina?)
Risk att detta eskalerar.
Fred nu på usas villkor verkar kört så mer europavapen kanske lyckas hålla liv i konflikten nåt år till

Nope. Varken britten eller grodätande fransosen kan göra något utan topdogen farbror sam.
Citera
2025-03-01, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SweKingCalle
🤣 Chack matt

Pajasen Trump vill inte tala om hur verkligheten är.

Då börjar de trakassera och bete sig som jättebäbisar 🤣

Det enda de vill är att suga ut Ukrainas/Europas mineraler och fan vet vad de har för deal med ryss grisarna ?

Tror Psykopaten Trump skall stanna på hemmaplan och ta hand om sina bekymmer med sina grannar och invånare
Eh, ja nu var det Z som flög till Washington i sin eleganta armétröja för att kräva ännu fler miljarder dollar i stöd för att fortsätta sitt evighetskrig. Sade inte din TV det till dig idag? Avtalet om mineralutvinning är helt frivilligt. Europas sämst utvecklade land efter Albanien kan fortsätta leva på jordbruk och kol och korruption med EU-pengar om de vill.
Citera
2025-03-01, 20:45
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Trams. Putler har vid flertalet tillfällen deklarerat att inga avtal med Zelenskyj är giltiga eftersom bla bla bla
Putler har deklarerat lmfao.

Zelensky said it is not possible to negotiate with Putin. However, Ukraine's Ambassador Oleksandr Chalyi, who participated in peace talks with Russia, confirms Putin "tried everything" to reach a peace agreement in early 2022 (before the US & UK sabotaged the peace to get a long war)

https://x.com/Glenn_Diesen/status/1895686431013556395
Citera
2025-03-01, 20:46
Medlem
holmiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn
Om jag hade varit statsminister i Sverige, och gangstern Z hade tilltalat mig på det sättet, så hade jag absolut slagit honom på käften.

Kallar Vice Prez "JD"...

Z måste bort.

Det är inte konstigt, han tillhör jordens antagligen mest kriminella folkgrupp när det handlar om bedrägerier i global skala. EU är dessvärre fullt av dessa
Citera
Medlem
FockeWulf190ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 88g14flashplant
US-AIDS/CIA/NED = olika divisioner av samma statskuppsorganiserande folkfientliga skräp.

Ja, ditt försvar visar bara hur du dansar efter fascismens pipa. Annars trodde jag du gillade folkfientlighet? Gillar man fascism, mord, död och förgörelse som du och dina gelikar så ser du väl bara folkmord som en kul grej?
Citera
Avstängd
dansquelcass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziracorn

Kallar Vice Prez "JD"...

Z måste bort.

USA byggde upp honom och kan också rasera ner honom om USA vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in