2025-03-01, 15:12
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Tycker att vi borde gissa vad dokumentären kommer att innehålla!

Jag tror att den börjar med lite dyster "dokumentär"-musik som Anjo hade sagt det, och så får man höra Antonios röst där han berättar om hur jobbigt han har haft det efter domen.

Sen får vi höra Anjo säga att han har tagit upp fallet med en jurist som tycker att Antonio har blivit felaktigt dömd och att han har grävt vidare i det.

Sen så tror jag ärligt talat inte att dokumentären innehåller något annat utöver intervjuer med "juristen", Antonio och hans mamma. Självklart kommer den att vara super-vinklad och inte alls beakta brottsoffret.

Anjo fattar såklart inte att vem som helst kan kalla sig för Jurist, det är ingen skyddad titel..
Drönarshots (viktigt)
Voice over med den snuskiga dokumentärrösten
Felstavningar
Städ-skodan
Konstiga ljudeffekter från en actiontrailer
Sekvenser när anjo filmar sig själv pratandes med telefonen framför hakan på högtalare
Pepsi max
Kameravinkel över axeln
Såklart några mentala sammanbrott från GM och hans familj
Ev. svartvitt intro med dimmiga röster men jag tror faktiskt att han skippar det den här gången.
Citera
2025-03-01, 15:17
Medlem
Citat:

Jag tror att den börjar med lite dyster "dokumentär"-musik som Anjo hade sagt det, och så får man höra Antonios röst där han berättar om hur jobbigt han har haft det efter domen.

Sen får vi höra Anjo säga att han har tagit upp fallet med en jurist som tycker att Antonio har blivit felaktigt dömd och att han har grävt vidare i det.

Sen så tror jag ärligt talat inte att dokumentären innehåller något annat utöver intervjuer med "juristen", Antonio och hans mamma. Självklart kommer den att vara super-vinklad och inte alls beakta brottsoffret.

Anjo fattar såklart inte att vem som helst kan kalla sig för Jurist, det är ingen skyddad titel..

Lite drönarbilder kommer också finnas med.

Tror att största fokuset kommer vara att han är dömd på hörsägen, Anna har nämligen highlightat ”Emma sade” i domen. Tror en vinkling också kommer vara att vittnet Emma är barndomsvän med Robin och kanske försökt skydda honom. Kanske kommer stor vikt läggas vid att ingen har sett antonios snopp.

Skulle inte förvåna mig om Anjo tolkat antonios mående som att ”ingen skyldig mår såhär dåligt så här många år efter”
Citera
2025-03-01, 15:34
Medlem
vichy6s avatar
Anjo sade att ingen i mockumentären fick ersättning för sin medverkan. Detta oavsett om den den skulle flyga.

Klåparen är alltså uppe i ca 650k redan nu för ett hafsverk?
Citera
2025-03-01, 15:43
Medlem
Hugin86s avatar
Kan ju hoppas anjos dokumuntär finns att ladda ner. Vill inte sponsra han med en krona
Citera
2025-03-01, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abv
502 av anjos 216 000 följare har förbeställt hans vimeo-video. Det går bra nu.
25000 då om alla hyrt sen kanske många köpt med sen ska vimeo väl ha sin del av kakan?
Citera
2025-03-01, 15:53
Medlem
Finns det någon säker sida som inte är spårbar att dela på ifall någon nu har tänkt dela med sig av ”dokumentären”?
Citera
2025-03-01, 15:54
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadGinger
25000 då om alla hyrt sen kanske många köpt med sen ska vimeo väl ha sin del av kakan?
Säkert ett gäng som köper och ramar in ett utrpintat A4 också och en del väntar nog på att höra om den är sevärd (lol) innan de hyr men säg att han säljer för 75 000. Vimeo behåller tydligen bara runt 10% sedan ska han skatta bort hälften på det. Då är han nere på typ 30-35k. Värt att lägga två år och förstöra sin karriär för 35 lakan i taket.
Citera
2025-03-01, 15:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
502 av anjos 216 000 följare har förbeställt hans vimeo-video. Det går bra nu.
Så om alla 500 hyrt den renderar den 20k i handen efter två års arbete.

Fan pundarna tjänar ju mer på att bränna kabel.
Citera
2025-03-01, 15:57
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Drönarshots (viktigt)
Felstavningar
Städ-skodan
Sekvenser när anjo filmar sig själv pratandes med telefonen framför hakan på högtalare
Pepsi max
Kameravinkel över axeln
Ev. svartvitt intro med dimmiga röster men jag tror faktiskt att han skippar det den här gången.
Haha spot on!
Citat:
Ursprungligen postat av Skyggamygga
Lite drönarbilder kommer också finnas med.

Tror att största fokuset kommer vara att han är dömd på hörsägen, Anna har nämligen highlightat ”Emma sade” i domen. Tror en vinkling också kommer vara att vittnet Emma är barndomsvän med Robin och kanske försökt skydda honom. Kanske kommer stor vikt läggas vid att ingen har sett antonios snopp.

Skulle inte förvåna mig om Anjo tolkat antonios mående som att ”ingen skyldig mår såhär dåligt så här många år efter”
Mmm, otroligt provocerande om han drar det kortet (fetmarkerade)..
Citera
2025-03-01, 16:21
Medlem
Citat:
Drönarshots (viktigt)
Felstavningar
Städ-skodan
Pepsi max
Kameravinkel över axeln

Vilken tryhard-"dokumentär" är det som Anjo gjort där han sitter i sin bil utanför media markt eller elgiganten och avslutar "dokumentären" med att han går in och kollar på en "dyr laptop".

Tror den är minst 5år gammal i alla fall
Senast redigerad av kastenhof 2025-03-01 kl. 16:24.
Citera
2025-03-01, 16:23
Medlem
Citat:

Min gissning är att han i sann Anjo-anda kommer försöka lägga större skuld på Robin än på Antonio, åtminstone så vi ska fatta att om NÅN av dom öht skulle dömas så skulle Robin OCKSÅ blivit dömd för barnvåldtäkt.
Han kommer läsa upp vittnesmål med osäkra vittnen ur fupen där det kan vinklas åt det hållet.
Naturligtvis läser han upp massa sms ungdomarna emellan med sin Stockholmsröst. FAKKING.
Grådaskiga toner. Spår-liknande musik.
Citera
2025-03-01, 16:41
Medlem
Kamrater, tålamod! Det är bara att vänta, förr eller senare kommer det finnas en reupload på någon sketchy hemsida online. Sponsra inte Anjo med en enda krona.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in