2009-11-27, 17:28
Medlem
Tjacktorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
får försöka med det då men hur va det med att snorta det?

Krossa dom, ta ett ocb, bomba skiten, vänta max 1 tim sen mår du bra
2009-11-27, 17:53
Bannlyst
Citat:
måste tyvärr bumpa denna tråden igen, nu är det så att jag skaffat mej 8 xanor depot igen (1mg) men nu är jag lite osäker på hur jag ska göra

jag funderar på att tex äta 2 och krossa 1 till pulver och dricka i vatten eller nåt...eller funkar depot att snorta?

tänkte depot tar ju lång tid att verka men om jag tex lägger mej kl 23 och sväljer 2-3 st precis innan börjar de då verka ca när jag ska gå upp kl 06.30 för antar att depot effekt tar lång tid på sej

käkade tramadol depot en gång och det tog nog 4-6 timmar att slå

tacksam för snabba svar
behöver allså få effekt imorn senast vid 8-9 tiden ca.
så är det en bra ide att svälja 2-3 st precis innan jag lägger mej sen krossa 1 när jag ska gå upp.

saken är den att jag vill känna av det och bli precis lagom påverkad , får allså inte bli för borta men bara lugn och skön utan att det typ märks utåt.

Nyfiken på vad det är som är så viktigt att du måste vara lite flöddrad för att klara av, vad är det för äventyr ddu planerat?
2009-11-27, 18:25
Medlem
tem04s avatar
Mmmm Det är faktiskt....

Jooo det är många missbrukare som föredrar depåXanor!!
Men man ska absolut INTE krossa dom å lösa upp dom i vatten å dricka det då fungerar do absolut sämst, dom ggr jag tar depåXa. så tuggar jag dom....men att svälja dom som dom är fungerar bra det som fattas är ju benzokikken.......
2009-11-27, 18:38
Medlem
tem04s avatar
Tugga dom!!

Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsk
Krossa dom, ta ett och, bomba skiten, vänta max 1 tim sen mår du bra
Jag brukade krossa å bomba men nu om jag måste ta Xanordepå så brukar jag tugga dom i ca 4-5 bitar per talb. jag tycker att det fungerar bättre än att krossa dom i pulver.....men alla e ju olika!!
2009-11-29, 03:04
Medlem
Tjacktorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Jag brukade krossa å bomba men nu om jag måste ta Xanordepå så brukar jag tugga dom i ca 4-5 bitar per talb. jag tycker att det fungerar bättre än att krossa dom i pulver.....men alla e ju olika!!

själv tog jag 8 eller om det var 9 krossade och bombade, sen 4 eller 5 som jag svalde hela

Men xanax fungerar bäst om man blandar xanax, stess och cb. Man mår som en kung då
2009-11-30, 15:23
Medlem
Highliifes avatar
Citat:
*ungefär hur lång tid tar det innan den börjar verka om man nu inte tuggar dem.

* blir ruset svagare fast längre på depot? e det stor skillnad?

jag testade söka men just detta hitta jag inget svar på.
enda som stod va att de funka som vanliga om man tuggar dem men jag gjorde det först när jag tog dem och det smaka skit + fastna typ hälften i tänderna.

Mjo ruset brukar bli bättre när du tuggar eller har sönder den. Personliga favoriten är att ta sönder, fylla halva munnen med vatten och sen ''kasta'' in de och svälja
2009-12-01, 03:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsk
själv tog jag 8 eller om det var 9 krossade och bombade, sen 4 eller 5 som jag svalde hela

Men xanax fungerar bäst om man blandar xanax, stess och cb. Man mår som en kung då
Pröva subutex så har du ett mående som en kung.
2009-12-01, 18:09
Medlem
Bullsquids avatar
eh jo har provat det men nu var det inte frågan
2025-03-01, 13:53
Medlem
Krossa hit och snorta dit. Hjälper knappt ett skit med att krossa dom innan man tar dom. Hela depå effekten sitter ju i pillret. Du får bara en depå tablett i mindre delar typ. Att någon ens kommer på frågan om de går att snorta. Depå effekt i näsan då eller?
2025-03-01, 14:00
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Xanor (alprazolam) vanliga frågor och svar. /låst
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in