2009-06-22, 02:39
Medlem
Bullsquids avatar
*ungefär hur lång tid tar det innan den börjar verka om man nu inte tuggar dem.

* blir ruset svagare fast längre på depot? e det stor skillnad?

jag testade söka men just detta hitta jag inget svar på.
enda som stod va att de funka som vanliga om man tuggar dem men jag gjorde det först när jag tog dem och det smaka skit + fastna typ hälften i tänderna.
Senast redigerad av Bullsquid 2009-06-22 kl. 02:42.
2009-06-22, 04:21
Medlem
Flytande_argots avatar
Ja, det är stor skillnad. Hela tanken med depottabletter är ju att de ska avge den verksamma substansen under en längre tid.

För övrigt så kan man lägga tabletten i en matsked och sedan lägga en matsked till ovanpå och trycka till ordentligt så krossas tabletten till ett pulver. Har jag hört.
2009-06-22, 11:03
Medlem
Jungles avatar
Krossa dom är det enda alternativet för mig iallafall, ett alternativ är ju att krossa några och käka några som dom är så håller ju "ruset" i sig längre.
2009-06-22, 14:09
Medlem
Bullsquids avatar
ja men blir ruset svagare undrar jag med
2009-06-22, 16:14
Medlem
knivhippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
ja men blir ruset svagare undrar jag med

Yes. Som argot sa löser tabletten upp sig i kroppen under mycket längre tid, effekten blir då alltså svagare, men håller i sig under längre tid..

Så: sked mot sked bästa metoden för att få snabbare och starkare effekt. Om det gäller t.ex. Xanor 3or föredrar jag personligen att ta den som den är, den är så stark ändå. Plus att den då också håller i sig ett bra tag...
2009-06-22, 18:32
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knivhippie
Yes. Som argot sa löser tabletten upp sig i kroppen under mycket längre tid, effekten blir då alltså svagare, men håller i sig under längre tid..

Så: sked mot sked bästa metoden för att få snabbare och starkare effekt. Om det gäller t.ex. Xanor 3or föredrar jag personligen att ta den som den är, den är så stark ändå. Plus att den då också håller i sig ett bra tag...

Man kan ju även käka flera så är man bäng länge och mycket utan att behöva krossa dom.
Men dessa piller är farliga för de är lätta att överdosera och så hittar man på dumheter.
Har jag hört
2009-06-22, 20:41
Medlem
jag tuggar aldrig depoerna, men äter däremot fler. kompenserar tycker jag eftersom man som sagt ett längre rus, men ränka med ett par tre mg extra.
2009-06-22, 21:20
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Krossa ordentligt mellan två skedar, så har du direkteffekt istället för långsam utsöndring. Nej tabletterna blir inte svagare. Tänk lite.
2009-06-22, 22:26
Medlem
Bullsquids avatar
tyvärr bara 1mg och tyvärr bara 1 tab kvar så vill ha ut så mycke som möjligt så att säga...
2009-06-23, 09:47
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
tyvärr bara 1mg och tyvärr bara 1 tab kvar så vill ha ut så mycke som möjligt så att säga...

what?
Nu är det iof morgonen efter och du har käkat dina piller men ändå.
Du hade 1mg + 3mg depå kvar eller?
Då hade mitt tips varit att krossa 3mg, dricka i ett glas vatten samt käka 1mg för bästa effekt.
2009-06-23, 12:03
Medlem
Bullsquids avatar
köpte 3 tabs på 1mg st. 2 är uppkäkade, 1 kvar
2009-06-23, 12:24
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
köpte 3 tabs på 1mg st. 2 är uppkäkade, 1 kvar

Det är alltså 1mg depå eller? Visste inte ens att det fanns.
Trodde det bara fanns 3mg retard så att säga.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in