2025-02-27, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Det är cok en sak jag inte förstår i programmet här, micke var ju sur på alida för hon sagt hon tyckte sofia skulle välja han eller robban(tobbe) till första kämpe, nu har det talat ut och det verkade inte stämma hon sagt så.

Vem var det som sa till micke ifrån början då hon sagt så? Och borde inte micke säga vem det var och vara arg på den personen då som ljugit om det här? Det får jag inte ihop, är det någon annan som vet?

Det var Amanda!
2025-02-27, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Det var Amanda!
Exakt det här jag menar också! Alltså i synk säger Amanda att Sophia sa till henne att Alida sagt att hon skulle välja Micke eller Robban till förstekämpe. Sen springer hon och säger till till Micke. Men direkt efter Alida och Micke 'löst' hela situationen och ligger och myser igen så väljer ju Amanda, Micke till Storbonde, så han kanske valde att förlåta och gå vidare pga det?

Ett annat scenario är att Alida faktiskt sa det till Sophia men mer som en lowkey gameplan och spekulerande att skulle hon välja Micke eller Robban så är det bättre för spelet eller liknande, och sen har det blivit viskleken från Sophia till Amanda till Micke och Micke kunde respektera vad Alida sa och samtidigt respektera att Amanda ville berätta för honom det hon trodde var den absoluta sanningen.
2025-02-27, 18:47
Medlem
Har även gjort lite gammal hederlig grävning/stalkning av vissa av deltagarnas instagram-konton.

Vet ej om det har nämnts här än men någonting har hänt mellan Robban, Micke och Andreas alltså. För en månad sen var de tre tillsammans i fjällen i en stuga och skulle värma upp till att Farmen startade (ses på Nu Amandas och Robbans youtube som i början verkade som det skulle vara Robbans, Mickes och Andreas kanal). Sist Andreas och Robbans interagerade och sågs med varandra för typ en vecka sedan på Farmenfesten. Idag följer inte Robban någon av Micke eller Andreas på instagram, och de följer inte tillbaka, Micke och Andreas lägger ut bilder på bara de två (bilder som Robban också varit med på) och följer fortfarande varandra och kommenterar varandras bilder.

I intervjun för tre dagar sedan säger Robban att de "valde olika vägar".

Min spekulation (endast spekulation) är att det var något mellan Amanda och Micke när de kom ut (om hon sagt det själv som många här säger, jag har inte sett det själv) och Robert och Amanda fick ihop det på Farmenfesten eller efteråt, och Andreas valde då att gå med Micke för han kan inte stötta någon som knarkar och ligger med sina vänners killar. Micke bryter självklart med Robban efter det.
2025-02-27, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Det är cok en sak jag inte förstår i programmet här, micke var ju sur på alida för hon sagt hon tyckte sofia skulle välja han eller robban(tobbe) till första kämpe, nu har det talat ut och det verkade inte stämma hon sagt så.

Vem var det som sa till micke ifrån början då hon sagt så? Och borde inte micke säga vem det var och vara arg på den personen då som ljugit om det här? Det får jag inte ihop, är det någon annan som vet?

Det var Amanda, samma person som också berättade för Micke att Nathalie sagt något dåligt om honom.
2025-02-27, 19:39
Medlem
kajnuss avatar
Det känns som att han Micke är en sådan som sökte till Paradise Hotel i första hand, men när han väl blev ratad i sista stund så hamnade han på Farmen istället.

Dessutom verkar han mer genuint intresserad av att få ligga istället för att genomföra uppgifterna som storbonde.

Han borde därför rullas med fjädrar och tjära ut ur programmet.
Senast redigerad av kajnus 2025-02-27 kl. 19:46.
2025-02-27, 19:54
Medlem
Crapmagics avatar
Jesper med ett glödgat järn i handen fäster initialerna "SK" som Stilig Karl på Wincents oförberedda skinkor som ursäkt för att rökan är ur funktion

Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Kameltåns ordförråd är klent.
Amanda visar upp sin nya Simba tröja! efter återkomsten, trots
att hon inte ens var född när Simba blev till

Jag noterar ingen kameltå dock
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-27 kl. 20:33.
2025-02-27, 20:30
Medlem
knasen79s avatar
Varför åkte killen med chipstuttarna hem?
2025-02-27, 20:39
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jesper med ett glödgat järn i handen fäster initialerna "SK" som Stilig Karl på Wincents oförberedda skinkor som ursäkt för att rökan är ur funktion

Amanda visar upp sin nya Simba tröja! efter återkomsten, trots
att hon inte ens var född när Simba blev till

Jag noterar ingen kameltå dock

Kameltån syntes tydligt på Torpet när de skulle använda spetten i jorden.
2025-02-27, 20:41
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Kameltån syntes tydligt på Torpet när de skulle använda spetten i jorden.
Jag såg den för 10 sekunder sedan på min ej genomtjocka tv, skulle just gå in och editera bort det där tillägget men du kunde inte hålla dig dessa sekunder såklart

Amanda måste ha dom uppmätt minsta brösten på en kvinna?

Neckbeard med det rena hjärtat enligt Marika har lyckats blivit friendzonad på Torpet av båda tjejerna, man rider ranka på varandras ryggar, det är Cirkus Maximum energi för att citera Sofia.
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-27 kl. 20:53.
2025-02-27, 21:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Hur gammal är Amanda som visar sin kameltå i tid och otid? Hennes ordförråd är verkligen häpnadsväckande, "sjukt asså HAHAHA". Hon verkar riktigt störd med sitt garv hela tiden och IQ som en badboll.
Fast Amandan växte i mina byxor när hon förstod ordhumorn i att Gutta #2 ville att Peter-Nicklas skulle lyfta på skynket han hade på sig när han lajvade attraktiv man på Torpet, jag tänkte exakt samma sak som Amanda i det tillfället, gröt minds thinks alike, men problemet var att hon inte sa det högt till Guttan, eller att Niklas låtsades lyfta på skynket

Jävligt snygg i vattenkammad backslick är hon, så ha överseende med henne hjärna
Senast redigerad av Crapmagic 2025-02-27 kl. 21:12.
2025-02-27, 21:10
Medlem
ChiCoLas avatar
Vilken liten bög Micke är som tycker att Sthlm är jävligt stressigt … aldrig varit utanför tullarna mer än till aya napa . Bor han i sitt eget rövål ?
2025-02-27, 21:24
Medlem
Amanda avslöjar i live på TT att det skett en trekant under avsnittet där matoljan hittas i sovrummet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in