Citat:
Ursprungligen postat av
KaktusFlaktus
Jag hoppade på Trump-tåget 2015 just i en kanske naiv förhoppning om att dessa sunda värderingar ska sippra över på oss. Mycket skit har ju kommit den vägen under globofascisternas ledning. Och se på fan, nu kanske min dröm går i uppfyllelse. Eurokraterna, den europeiska politikereliten och krigshökarna tvingas nu välja sida i både frågor om krig/samarbete och yttrandefrihet/tyranni.
Jag har aldrig varit mer entusiastisk för Trump (och inte minst JD Vance) som jag är nu! Efter dagens händelser har Zelenskyy bara Europas ledares "fina ord" att stärka sig med.
Zelenskyy är inte president i juni. Och freden är därefter ett faktum. Dessvärre, för ukrainska folket, är deras vackra land i spillror och stora delar av dess befolkning döda. Det hade aldrig skett med Trump. Det är priset av ett stulet val.
Jag bryr mig inte så mycket om Ukraina, det kriget borde aldrig ha sponsrats så hårt av främst USA.
Synd om Ukrainarna men bättre få slut på kriget, ryssen kommer aldrig att ge sig.
Det jag är kritiskt till Trump för är att han nu ger fritt fram för USA att plundra andra länder på värdefulla naturtillgångar och företag.
Snart hatar en hel värld USA.