Citat:
Det är helt upp till dig att lägga mer vikt vid någons hudfärg, smink eller sexuella läggning än nazism eller sionism i en förhandling om fred mellan folk och länder där både religion, etnicitet och folklig identitet ingår i konflikten.
Så USA:s president som klagar på Zelenskys klädstil medan den där alfahanne wannabee'n sminkar sig värre än ett luder? Shit, dessutom i en gulorange färg så att man tror han har svår hepatit!
Anser du inte att det är lika relevant som när du kallar Zelensky för jude? Man kan tro att du gillar NMR Att han är jude skiter jag i, då reagerar jag mer över att Trump smetar in sig i nån färg som är mer orange än mina gamla varselkläder som jag jobbade i.
Edit: Jag trodde att det var mest bögar och transvestiter som höll på med smink.
Anser du inte att det är lika relevant som när du kallar Zelensky för jude? Man kan tro att du gillar NMR Att han är jude skiter jag i, då reagerar jag mer över att Trump smetar in sig i nån färg som är mer orange än mina gamla varselkläder som jag jobbade i.
Edit: Jag trodde att det var mest bögar och transvestiter som höll på med smink.
Jag inte bara kallade Zelensky jude, han är jude.
Citat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Volodymyr_Zelenskyy#:~:text=Zelenskyy%20is%20the%2 0first%20Jewish,state%20and%20head%20of%20governme nt.
Zelenskyy is the first Jewish president of Ukraine
Om Trump klagar på Zelenskys klädstil är det lika fjantigt och irrelevant som när du klagar på smink och fantiserar om bögerier i en fredsförhandling.
Kanske wikipedia också gillar NMR enligt dig, de nämner också att Zelensky är jude, och gör dessutom en stor sak om det:
Citat:
Ukraine became the first country other than Israel to simultaneously have a Jewish head of state and head of government