2025-03-01, 07:03
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Så där resonerar man om går i diktaturers ledband samt inte respekterar demokrati och självständiga stater.

Trump vill att Ukraina ska kapitulera samt ge Trump mineraler i processen. Det är Trumps fredsönskan i praktiken.

Trump jobbar för diktatorn Putin.
För oss som betalar skatt i USA är det väl mer relevant var pengarna går till.

Jag antar att de flesta skattebetalare i USA fattar att det är viktigare att skydda Israel och Taiwan än Ukraina.

Ukraina är Europas problem.
Citera
2025-03-01, 07:05
Medlem
Har varnat för denne Zelensky i minst 2 år. Han har samma osläckliga energi och järnhårda ihärdighet som en gång Trotskij (Bronstein) i bolsjevik-Ryssland. Och samma blindhet mot egna begränsningar.

Att inte kunna besinna sig ens som 1 mot 2 och i värdens hus och dessutom i hans viktigaste rum, kom inte som en överraskning.
Gör inte Ukraina sig av med kroknäsan kommer det sluta illa för landet, och för Sverige ekonomiskt eftersom Kristersson/Jonsson menar att de har en bottenlös svenk skattekista att ösa ur gällande Ukraina.
Senast redigerad av Lantarbetaren 2025-03-01 kl. 07:19.
Citera
2025-03-01, 07:05
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maktspel
För oss som betalar skatt i USA är det väl mer relevant var pengarna går till.

Jag antar att de flesta skattebetalare i USA fattar att det är viktigare att skydda Israel och Taiwan än Ukraina.

Ukraina är Europas problem.
Jag förstår att man överallt i världen vill att skattepengar ska användas effektivt.

Men skiter du i vem Trump jobbar för? Han jobbar för Putin.
Senast redigerad av Madagascar 2025-03-01 kl. 07:14.
Citera
2025-03-01, 07:06
Medlem
Alvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meldemilb
En av dom bästa dagarna i mitt liv på länge. Trump borde bara slagit till han på käften den uppkäftiga jävla globalistjuden.

Haha, han sa allt som behövdes sägas och det som knäppa svenskar förnekat i flera år, kallat alla för troll hit och dit, ni är ingenting utan USA, ingenting. Ständigt så är Kina Ryssland och Iran hoten i era medier. Men dom riktiga hoten är era egna globalistledare.

Nu kan Trump och Putin fint leta rätt på all pengatvätt som pågått där i evigheter och även gå efter biolabben som låg till grund för Covid.

Djupa Statens alla brott är på väg att läggas framför bordet och gloablisterna är livrädda att deras smutsiga hemligheter är på väg att avslöjas en gång för alla.

När lilla Sverige är ensamt om att stötta Ukraina mest i EU då vet man att nåt inte stämmer. Hur många svenska politiker är involverade i skit i Ukraina egentligen sen typ 20-30 år tillbaka? Man lär ju ha mutat på fint för att deras hemligheter när det kommer till child sex trafficking, biolabb, pengatvätt inte ska komma ut.

Men nu är det stopp en gång för alla. Jude zigenaren zelensky är en dead man walking. Finns inget dom kan göra, dom är i full panik för att dom vet att alla hemligheter är på väg ut.

Och kriget har aldrig handlat om mark, hela saken är en jävla pengatvättsoperation, Trump kommer ta tillbaka pengarna, Ukrainare dog för absolut ingenting och deras förruttnade soldater vänder och vrider sig i graven nu när dom ser att deras liv gick totalt åt helvete för absolut ingenting 💩 samtidigt som deras kvinnor våldtas genom ofrivillig prostitution av neger araber runt om i Europa 😆

Men det är nog jude zigenaren zelensky glad över. Han har inte åstadkommit nånting trots världens största och bästa stöd av vapen och missil leveranser.

Biden ville få ryssarna att ta sig in och nu vill han ha ut dom, men å nej, ryssarna vet om allt, exakt allt vad han har gömt där m

Det är så kört för er alla, för Trump slog inte bara adjektivt lilla bög zelensky på käften, han slog även er små uppkäftiga svenskar och resten av det bög liberala etablissemanget på käften.

Alla era hårt jobbande skattepengar spolades ner idag.

Sov gott!
Vance käkade upp judesvinet
Citera
2025-03-01, 07:07
Medlem
akademikerfyllos avatar
Underbart! Äntligen satte de tiggaren från Kiev på plats och "the green Goblin" fick vad han förtjänade inför öppen ridå. Trump/Vance går från klarhet till klarhet! Det bästa som hänt sedan skivat bröd! :
Citera
2025-03-01, 07:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Större delen av den ryska stäppmongolfederationen ligger i Asien. Ryssar är halvmongoler. En mindre del av Turkiet hör rent geografiskt till Europa. Men inte fan räknar vi Turkiet som en del av Europa. Jag vet att det här är off topic, men jag känner att jag måste korrigera dina bristande faktakunskaper.

Och vad är det för fel på halvmongoler? Vad är ukrainare menar du? Högresta arier? Skönt att Putin vill göra sig av med sådan som dig på historiens skräphög, köra ner dig i en flishugg där bara blod och slamsor kommer ut på andra sidan.

Det lustiga är att ni fått vänner bland wookies. Är inte det lustigt? Det var ändå lite otippat. A
Citera
2025-03-01, 07:09
Medlem
Också bra att journalisterna för en gångs skull ifrågasatte selenskis löjliga mjukisbyxor och luvtröja.
Citera
2025-03-01, 07:10
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Ja, Zelensky blev totalt förnedrad. Med all rätt.

Tiggaren har i flera år åkt runt och tiggt och ställt villkor. Nu är det slut med det. Trump och Vance köper inte skit!

Ja jag kollade på det nu igen, helvete vad dom blåste på stolpskottet, Zelensky befinner sig ju i en parallell verklighet.

Ja miljardregnet och penningtvätten är över för diktatorn Zelensky. Alla förstår nu att det aldrig kan bli fred med Zelensky för han är inte intresserad av fred för det krossar hans räkmacka.

Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Antar att du föredrar Putin, Kim Jong-un, Masoud Pezeshkian och Aleksandr Lukasjenko. Trumps kompisar.

Framför dina kompisar diktatorn Zelensky och dom krigshetsande globalisterna? Absolut. Efter denna pressträffen vet nu alla vad som gäller, antingen är man för krig eller emot krig och alla ni som fortfarande efter detta stöttar diktatorn är landsförrädare, så enkelt är det ju.

Citat:
Ursprungligen postat av otello
Vad pratar du om? Zelensky är demokratiskt framröstad att leda landet, vilket han gjort med bravur.

Det Trump och Vamce gör är djupt pinsamt, börjar tjata om Hunter Biden och begär att Zelensky ska säga tack inför kamera?? wtf

Zelensky är en diktator som har fått noll röster 2023, noll röster 2024 och noll röster 2025 och nu kräver han att sitt parlament fortsätter att införa krigslagar så att aldrig något val kan hållas eftersom diktatorn har ett 4% stöd och inte vill att sitt miljard regn skall sluta.

Zelensky framstod som en påtänd dvärg, rykten om att han är en kolatorsk är uppenbarligen sanna eftersom han konstant avbryter Trump och Vance och på riktigt verkar tro att han är den som ska leda förhandlingarna när han de facto är helt jävla tokkörd utan jänkarnas hjälp.
Citera
2025-03-01, 07:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Också bra att journalisterna för en gångs skull ifrågasatte selenskis löjliga mjukisbyxor och luvtröja.

Det var väl nazityska SS-kläder han hade på sig. Eller såg jag fel? Nej, men det är ju en del av Ukrainas kära kulturarv, det måste väl ni Slava Ukraini-människor veta, det är ju fint med nazi-symboler i Ukraina och det har ju gudbevars inget med nazismen att göra. Vem kan komma på något så dumt? Bara äckliga judar förstås!
Citera
2025-03-01, 07:13
Avstängd
https://x.com/KarluskaP/status/1895522111822987609

Var Zelensky hög på cola under mötet? Jag tror det. Han var aggressiv och som många cocain användare är. De borde ha testat honom.
Citera
2025-03-01, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M_A_R
Större delen av den ryska stäppmongolfederationen ligger i Asien. Ryssar är halvmongoler. En mindre del av Turkiet hör rent geografiskt till Europa. Men inte fan räknar vi Turkiet som en del av Europa. Jag vet att det här är off topic, men jag känner att jag måste korrigera dina bristande faktakunskaper.

Trams, allt väster om Uralbergen räknas som Europa. Det är knappast att likställa med Turkiets få gator och torg som råkar vara Europa.

En stor del av ryssarna är slaver, det är européer. Sen är det en frisk blandning av etniciteter.
Citera
2025-03-01, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Satan vilka arslen Trump och Vance är. Och i Putins ficka! För de som inte redan förstått det.

Du har aldrig varit i tuffa förhandlingar antar jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in