2025-03-01, 01:49
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pfizerslayer
jag menar om du verkligen vill vara tuff och hålla på och snacka om att hålla käften kanske du ska börja med att inse att du är ute och cyklar

du har den där osäkra bortkollrade vibben som zelenskan efter att trump gav honom en rejäl verbal knockout.

DU är ute och cyklar. Om du tycker att Trump och hans knähund uppträde statsmannamässigt, så föreslår jag att du uppsöker psykisk vård omgående!
Citera
2025-03-01, 01:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Skulle du på samma sätt undra varför det är så någon vågar nämna om någon med stort inflytande är nazist eller muslim?
Men då var det väl inte fel av mig att Trump (världens mest inflytelserika person, USA: president du vet) att han har en gulorange färgton? Tillhör guloranga makthavare som är mångmiljadärer i USA en stigmatiserad grupp enligt dig?

Men när du drar upp att han är jude kan ju folk tro att du är nazist och det riskerar att folk inte tar dig så seriöst, ditt budskap och analys går förlorat om du nu har nåt sånt då'ra..
Citera
2025-03-01, 01:50
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Jag är ärligt talat inte helt klar med varför ingen ställde sig upp och bara gav tiggarpojken en käftsmäll.

Så mycket som han käftade emot, avbröt, talade i mun på dom och visade respektlöshet. Han förtjänade det.
Citera
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Rollen som VP är att vara närmast osynlig. JD Vance verkar gravt ha missförstått detta när han inte bara avbryter, men ljuger om vad Zelensky gjorde i Pennsylvania, mitt framför Zelensky och Trump.

Tror det säger en del om hur stark eller engagerad ledare Trump egentligen är. MAGA vill gärna få det till att han är nån sorts hypervital 4d-schackspelande alfahanne som kontrollerar allt och alla. Men i själva verket tycker jag han verkar vara lika beroende av -och utnyttjad av- människorna runt omkring honom som Biden var. Trump är helt värdelös som aktör i internationell politik, så hans kader av vita kristna heterochads måste kliva in i hans ställe. Tror också Trumps åsikter om internationell politik är helt skapad av vad människorna i hans närhet säger till honom. Och människorna i hans närhet verkar rätt knäppa i huvudet.
Citera
Medlem
SwizzerNöts avatar
Man undrar ju om Trump har fått en stroke, är senil, eller bara kör gaslighting. Han säger emot sig själv och förnekar sånt han sagt gång på gång. Byter ståndpunkt totalt fram och tillbaka.

Helt störd är han i alla fall när han beter sig på det viset mot någon som legat i krig i tre år. När Trump åker och tar fruntimmer på fittan åker Zelensky och besöker amputerade barn och massgravar.
Citera
2025-03-01, 01:51
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Och min fråga tillbaka är varför ni gråter just nu.

Men när andra länder gör samma sak så har ni inget engagemang alls. Ni är falska hycklare.

Vad då " andra länder "? Vad snackar du nu för skit? Vet du själv vad du yrar om?

Men vad kan man förvänta sig från en som har Mr Orange som profilbild!
Citera
2025-03-01, 01:51
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Jag tycker det var sorgligt att se, Trump och Vance beter sig som två barn, dom börjar svamla om Hunter Biden och kräver att Zelensky ska säga tack inför kameran... herregud. Det är uppenbart att Trump inte är van att få höra ett nej, nu inväntar vi en garanterad meltdown på Twitter/Truthsocial.
Ja du tycker det är sorgligt att Zelensky inte får dra igång sitt tredje världskrig och dra in hela EU och USA i öppet krig mot Ryssland, men det blir bäst för hela världen att konflikten avslutas utan att Zelunkylusken får som han vill.
Citera
2025-03-01, 01:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
DU är ute och cyklar. Om du tycker att Trump och hans knähund uppträde statsmannamässigt, så föreslår jag att du uppsöker psykisk vård omgående!

Tja, de var ju inte klädda som några SS-soldater ute på patrull. Tyckte nog att det var ganska hänsynsfullt mot oss tittare att vara statsmannamässigt klädda i slips och kostym. Men gullegrisen Zelenskyj är ju så speciell och ett riktigt charmtroll, eller hur?
Citera
2025-03-01, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Hur hotar Zelensky menar du? Det är Trump som drar upp allt snack om ett ev. tredje världskrig.

Skicka gärna en video där Zelensky hotar Trump, för jag har missat det helt och hållet..
Kolla vad som Zelensky sa direkt före Trump sade att Zelensky inte har några kort. Först ifrågasätter han Trumps diplomatiska förhandlingar innan de är klara, vilket Vance tydligt påpekar är oförskämt, sedan kommer hotet.

Se vid 53 min in i videon som länkas i trådstarten.

Citat:
“First of all, during the war, everybody has problems, even you. But you have nice ocean and don’t feel now. But you will feel it in the future. God bless _”
https://nationalpost.com/news/world/transcript-trump-zelenskyy-vance-arguement
Citera
2025-03-01, 01:53
Medlem
over9ks avatar
Juden blev förnedrad. Härligt att se!
Citera
2025-03-01, 01:53
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Jag är ärligt talat inte helt klar med varför ingen ställde sig upp och bara gav tiggarpojken en käftsmäll.

Så mycket som han käftade emot, avbröt, talade i mun på dom och visade respektlöshet. Han förtjänade det.
Instämmer någon borde ge Vance en käftsmäll för att inte hålla kakhålet stängt och vara oförmögen att förstå på grund av låg intelligens när man ska tala och när man ska tiga.
Citera
2025-03-01, 01:54
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggehej
Kolla vad som Zelensky sa direkt före Trump sade att Zelensky inte har några kort. Först ifrågasätter han Trumps diplomatiska förhandlingar innan de är klara, vilket Vance tydligt påpekar är oförskämt, sedan kommer hotet.

Se vid 53 min in i videon"]videon[/url] som länkas i trådstarten.

https://nationalpost.com/news/world/transcript-trump-zelenskyy-vance-arguement

Precis det är ett hot och det var där Trump hoppade in och täppte igen kuksugarhålet på tattarpojken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in