Citat:
Ursprungligen postat av
kommenurjorden
Sade jag inte åt dig att gå och lägga dig?
Åk till fronten med dig och sitt inte här och lek modig framför datorn medan Ukrainare dör.
Som jag skrev så avslutas krig igenom någon form av förhandling. Jag drog upp vinterkriget som exempel. Finnarna stod emot ryssarna ett tag men avslutade sedan kriget genom förhandling, ryssarna fick lite landmassa och det blev fred. Samma sak måste ske nu. Alternativet är världskrig.
Gå och lägg dig själv din förbannade krake. Med din idiotska logik borde alla lagt sig platt för Hitler. Du är så fruktansvärt verklighetsfrånvänd, att du inte fattar att en sådan som Hitler eller Putin ALDRIG får nog!
Eller du tycker att varje gång en diktator vill ha något, då ska alla lägga sig platt och lyda som en feg hund? Du är korkad! Sen det här barnsliga argument om att " åka och kriga själv ". Något man hade förväntat sig att höra från en tioåring eller efterbliven person.
Och det är antagligen det du är. Du var väl den första som stack ut din bruna tunga och slickade alla mobbarna på skolgården riktigt rena! För det är ju sånt sådana som din typ gör!
Rövslickar er genom livet! Slöseri med luft och plats är vad ni är!