2025-02-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Om jag vore i behov av pengar att det hänger på liv och död som i Zelenskys och Ukrainas fall så hade jag inte börjat bita den handen som FÖRSÖKER ge mig mat och dryck.

Ukrainas folk måste vara helt galna just nu på Zelenskys uppförande.

Inte så det fungerar, utan ett land i krig måste ha någon form av anständighet. Att ta emot hjälp i svåra tider är inget att skämmas för. Men att bli utnyttjad och släpad framför en cirkus är något annat.
Citera
Medlem
Zelensky gjorde bort sig BIG TIME. Bortskämd och girig.
Citera
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Om jag vore i behov av pengar att det hänger på liv och död som i Zelenskys och Ukrainas fall så hade jag inte börjat bita den handen som FÖRSÖKER ge mig mat och dryck.

Ukrainas folk måste vara helt galna just nu på Zelenskys uppförande.

Problemet är att det inte är Trump och bögen Vance som gett Ukraina "mat och dryck", det var den förra administrationen.

Trump kan inte bara komma och börja kräva saker tillbaka som Ukraina fått som gåva, bara för att han känner för det, och samtidigt ta åt sig äran för det som getts.

Fattar du hur korkat det låter?
Citera
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KattDeluxe
Jag förstår varför amerikaner röstar på Donald Trump, med tanke på den riktning den kulturmarxistiska vänstern med Barack Obama i spetsen har lett landet.

I Nordamerika har den kulturmarxistiska vänstern ett särskilt uttryck typiskt till regionen, där den svarta befolkningen anses inte kan göra något ont, och i de fall de trots allt faktiskt gör något ont, så anses detta uppenbarligen vara de "vitas" fel — som uttrycket Barack Obama har myntat sedan sin första kandidatur: "Typical 'white behaviour'". De svarta och feministerna och kommunisterna har tillåtits leka runt alldeles för mycket. Det är dags att strama åt livremmen hos dessa idioter.

Med det sagt så är det mycket sorgligt att Donald Trump anklagar Volodymyr Zelenskyj för att "leka med tredje världskriget". Jag är inte främmande inför tanken på att Zelenskyj är något korrupt (de flesta politiker är korrupta i viss mån), men påståendet att han är skyldig för kriget mellan Ukraina och Ryssland snarare än Vladimir Putin är vansinne.

Jag håller dock med Donald Trump och hans väljarbas om att Amerika inte ska behöva stå för kostnaden för detta krig. Europa har åkt snålskjuts på Amerika sedan många decennier. Det är dags att vi får stå för notan för uppstädningen kring vår egen bakgård.
Det kan tyckas lite lustigt att Republikanerna ger sitt fulla stöd till kommunisterna i Ryssland, samtidigt som du anklagar Demokraterna för att vara marxister. Är hela USA ett pack extremkommunister nu?
Citera
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Ett sådant torftigt och innehållslöst inlägg. Man undrar var all galenskap kommer ifrån.
Den sista meningen säger ju allt om debattnivån.
Det är ju Trump och hans tokdåre till vicepresident som har gjort bort sig.
Självklart är det så .

men alla ryzzfittor är så hysteriskt överspända och hatiska att dom inte inser det
Kremls reaktion var ju " zelensky borde blivit nedslagen .."
dom är på gränsen till mentalt sammanbrott.
Citera
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Nädå.

Majoriteten av de Europeiska ledarna är med på tåget. Om du vill kliva av, så gör det nu i såfall och ta första båten till USA.
Ingen europeisk politiker kommer vilja åka till Trump de närmaste 4 åren.
Citera
2025-02-28, 23:06
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Såg den men det är ingen avbön. Snarare artigt adjö.
Uppenbart att han lägger stor betoning på "thank you" Kolla resten av hans X. Han har skrivit och tackat till folk hela kvällen. Antagligen för han gjorde avbön för att han inte tackade i ovala rummet.
Citera
Medlem
Hirdmans avatar
Citat:
Zelensky kom in med förutfattade meningar om Trump, och hans Trumphat lyste igenom och snedtände hela diskussionen.

På vilket sätt? Förklara gärna för mig.
Citera
Avslutad
Citat:
Zelensky kom in med förutfattade meningar om Trump, och hans Trumphat lyste igenom och snedtände hela diskussionen.

Han kom in och försökte manipulativt skuldbelägga Trump för att vara för mycket på Putins sida bara för att han försöker få till en fredsförhandling. Oerhört fräckt gjort.

Det fungerade väl på Biden och EU-byråkraterna. Skönt att någon synade hans bs.

Zelenskyj riskerar allas vår säkerhet med sitt vansinniga krigshetsande och vägran att förhandla.
Citera
2025-02-28, 23:07
Medlem
Flor-Idas avatar
Haha, vilken jävla idiot Zelensky är. Sitter med armarna i kors som en tjurig treåring i Ovala rummet, och har mage att kritisera USA som gett honom miljarder. Han gjorde bort sig big time, och hela världen såg det i direktsändning. Vilken clown.

Och givetvis har Europa försökt måla upp honom som någon slags hjälte. Jag har all världens sympati för det ukrainska folket, men blev starkt misstänksam mot Zelensky när han fick en stående ovation av de korrupta högdjuren i EU. Någon som hyllas av dessa (och andra globalist-marionetter som t.ex. Bildt) har inte oss vanliga dödligas bästa för ögonen. De springer någon annans ärenden (dvs de <1% som styr världen, läs Rothschild et al).

Hoppas Trump stoppar alla pengar- och vapenleveranser till Ukraina, samt att Musk stänger ner deras Starlink. Då kan treåringen sitta och tjura, och lösa sitt krig bäst han vill. Får man så mycket hjälp som Z fått av USA bör man bete sig och visa lite respekt.
Citera
Medlem
Jag hoppas att ni noterade Vance klappa om Trump som en tröst när mötet avslutades. Zelensky ägde dem fullständigt utan att ens försöka. Trump och hans bögvänner är avslöjade som bluffare.

En riktig ledare hade utnyttjat situationen och satt Ryssland på plats. Dessa svaga fjollor slickar istället kremls rövar.
Citera
Medlem
Wayaheads avatar
Jaha, så vilken förhandlare han var den psykotiske krigsdvärgen, påstridig, käftande och gläfsande!
Hade man utfört ett drogtest på fanskapet hade det garanterat indikerat kokain, utan snack!

Det var bra att hela världen fick se galenskapen, a great tv-show!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in