2025-02-28, 23:01
Medlem
Undra hur det blir vidare efter detta. Zelenskyj avgår för att låta någon annan ge chansen att förhandla med usa? USA och/eller Ryssland lönnmördar Zelenskyj så Trump kan förhandla till den utlovade freden med ny president? Dött läge och Ryssland kan bomba sönder resten av Ukraina?
Vad som än händer så är det nog kört för Europa nu.
Citera
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Om jag vore i behov av pengar att det hänger på liv och död som i Zelenskys och Ukrainas fall så hade jag inte börjat bita den handen som FÖRSÖKER ge mig mat och dryck.

Ukrainas folk måste vara helt galna just nu på Zelenskys uppförande.
Citera
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Det där låter aningen.....önsketänkande

För att bli av med USA så måste vi först och främst krascha ekonomin i hela västvärlden.

Visst, kör på. Men hur många är egentligen med på det tåget?

Nädå.

Majoriteten av de Europeiska ledarna är med på tåget. Om du vill kliva av, så gör det nu i såfall och ta första båten till USA.
Citera
2025-02-28, 23:02
Medlem
zobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macke85
Oj snyft….

Kriget skulle ju kunna ta slut i morgon. Det är inte Ukraina som krigar, det är Ryssland. Ukraina försvarar sig.

Fast försvararen har också en talan i kriget. Vad försöker du säga? Att det enbart är den som attackerar som får diktera? Är du go i huvudet tack vare klar strider eller vad?
Citera
2025-02-28, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RickardRedig12
Det här är så jäkla underbart att jag sitter här och bara hoppar i soffan.
Det här är nog det bästa som har hänt de senaste fem åren eller tre kanske äntligen får den där lilla äckliga dvärgen att höra vad han har ställt till med.

Det här kan bara en president som Donald Trump Saga åt den där äckliga tiggaren. Alla andra presidenter vågar inte använda riktiga ord eller säga sanningen som den är.

Sverige skulle verkligen behöva en president i Donald Trumps klass.

Jag hoppas att så många som möjligt såg det här för det här är precis vad som behövs när USA säger till den lilla äckliga dvärgen hur läget ligger till att Ukraina är körda.

Nej som inte känner till den ukrainska mentaliteten kan jag säga att de är så här pass dumma och de tror alltid de är mer än alla andra.

Snälla låt nu äntligen Putin köra över landet totalt och sen bygger vi parkeringsplats där.

Du inser att svenskar, typ du när du fyller 18, kan bli inkallade för att försvara Ukraina mot Ryssland om det vill sig riktigt illa? Drar USA bort allt stöd står Europa själva, och alla EU-länder kommer dras in i djupare i konflikten. Och det är ingen omöjlighet att arméer och värnpliktiga från alla länder, i synnerhet från närområdet som Sverige, kommer behöva strida.
Citera
Medlem
Cobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Ska ni fortfarande gråta om vem det var som invaderade? Så nu är ni i trotsåldern och vägrar lyssna till sunt förnuft om fred.
Varför säger du inte det till fjollan putin att du vill ha fred?
Är du efterbliven? putin den patetiske kan avsluta kriget nu ikväll om han vill genom att kalla tillbaka sina mongolorcher eller hur?
Faktum är ju att han är den enda som sitter på den makten.

Varför förvägra putin ryssar fred? Hatar han ryssar precis som alla andra i världen?
Citera
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Även Frankrike vill vara med på ett hörn … … javisstja, det höll jag på att glömma: Det är OK när vi gör det.

(FB) Frankrike vill också ta del av USA:s mineraler i Ukraina.
Jo men frankrike köper troligen sina mineraler till ett hederligt världsmarknabspris.
Inte med utpressning.
Citera
Medlem
Trump är en sån jävla badass i vanliga fall men här va han jävligt ihopkuren Zelenskys besök blir nog inte långvarigt.
Citera
Medlem
tripprapporters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zobra
Fast försvararen har också en talan i kriget. Vad försöker du säga? Att det enbart är den som attackerar som får diktera? Är du go i huvudet tack vare klar strider eller vad?
Vad menar du?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktamig
Falskare än honom är svårt att hitta, möjligt att man gillar härskarteknik, och angående Eu samma där. Vad får du ut av att ljuga?
Ve dig som gör ljus till mörker

Jag KÄNNER Zelensky
Vet PRECIS hans Spel

Det gör även Trump och Vance och Musk
och många många fler

För vi har haft att göra med Er
och lärt oss er

Den som ljuger är DU och Zelensky
Citera
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Zelensky kom in med förutfattade meningar om Trump, och hans Trumphat lyste igenom och snedtände hela diskussionen.
Citera
2025-02-28, 23:04
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mistyarrow
Mariah Zakharova i Ryssland tyckte Trump och Vance skulle gett Zelenskyj en knytnäve i nyllet.
Hon går gärna komma till Kiev och säga det. Lätt att vara tuff i sin bunker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in