2025-02-28, 22:35
Medlem
X3treams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Hyllorna i matbutikerna kommer ändå vara fyllda till bredden. De äter gott.

Ja ni säger att sanktionerna inte biter, det är ju intressant, vi vill alla bli sanktionerade för att lyckas ekonomiskt enligt eran teori
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Tycker mer amerikanarna skämde ut sig😅 patetiskt!

Jag har aldrig gillat zelensky, och vet att han är en tiggare men!

Kändes som några 14 åriga tjejer som skulle försöka mobba någon på tv.

Vance skulle visa hur "duktig" han är i samma rum som Trump. Som du säger, känslan är mobbing.
Citera
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nanteq
Dumjävel, vi skickar inte ner massa väskor med omärkta sedlar. Stödet är i form av materiel.

Dumjävel ggr två. Har du missat att det vi ger kommer inte alltid i rätta händer. Fan Ukraina har sparkar mer än halva militärledningen för det. Men du din ynka fuck tror inte korruption är en sak. Helvete alltså...
Citera
Medlem
GrillTeknikers avatar
Trump och Vance är illa nog var för sig, men tillsammans eldar de på varandra och vill imponera på varandra. Speciellt Vance, vilken obehaglig typ, märks tydligt att han har något slags mindervärdeskomplex. Antagligen för att han är smygbög eller nåt, det ser man ju på blicken på lång väg.

Har två typer som dessa pajaser på jobbet. Var för sig är de hanterbara. Tillsammans eldar de på varandra som bara efterblivna kamphundar kan göra.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av iamwonderwoman
Jo, så kan man också se det. Att han borde vara tuff nog att klara det. Jag tror det jag är ute efter är att det är så jäkla synd att detta tjafs äventyrar ett eventuellt avslut på kriget. Och att de kunde ha tänkt till kring upplägget och vilka av dem som borde föra ett samtal framför kamerorna. Bättre att hålla bråkandet bakom stängda dörrar.
Men Zelensky vill inte avsluta kriget genom ett fredsavtal, han vill fortsätta kriga. Han litar inte på Putin, vilket man kan förstå, men han är i underläge och har inget val. Han vill dra in NATO i ett krig mot Ryssland för han vet att han inte kan besegra Ryssland själv. Hur mycket vapen han än får så har han inte tillräckligt med soldater. Ukraina är för litet. Därför vill Z dra in NATO i kriget.

Det var bra att USA stod upp mot Zelensky. Han behöver en reality check.
Citera
Medlem
GeneralBurros avatar
Går inte Zelinsky med på denna dealen, är jag nästan säker på att han antingen lönnmördas eller dör i nån olycka, precis som Usa o Israel svepte bort Irans president i en såkallad olycka.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hirdman
Detta förändrar helt den nuvarande världsordningen såvida inte någon form av pudlande sker från USA.

Japp. Den fria världen kan inte ha denne oberäknelige jättebaby som ledare. Går bara inte. Hans inkompetens är farlig på riktigt. USA:s diplomater sliter sitt hår. Vem vågar lita på USA de kommande 4 åren? Priset USA kan få betala för Trump/ Vances sammanbrott kan bli mycket högt såväl ekonomiskt som i förlust av good will på världsscenen. Otroligt onödigt.
Citera
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Och? Hur länge är det ok att dra ut på ett förlorande krig? 5 år? 10? Hur många triljoner får det kosta?

Det får Ukraina bestämma. Jag anser att det är vår moraliska skyldighet att stötta dem så länge det behövs.

Vilken världsordning ser du framför dig? Ryssland pekar på ett land och säger ”mitt” och vi accepterar det för att krig är dåligt?
Citera
Medlem
Remuluss avatar
Underhållande att se alla inlägg, men det är tyvärr inte möjligt för en lekman att på ett seriöst sett recencera en psykisk sjuk individ (Trump) utan att ha avacerad medicinsk kompetens.

Trump är uppenbart den som är en av de främsta anledningarna till ett möjligt 3:e världskrig.

Fy fan vilken idiot amerikanarna fått på halsen...
Citera
Medlem
88g14flashplants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskodlat
Usa tjänar pengar på konflikten samtidigt som Ryssland försvagas.
Det är inte Ryssland som gör piruetter för freden.
Citera
2025-02-28, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Precis så som jag trott hela tiden.

Ryssland kommer helt enkelt att få flera av dom områden som dom vill ha!

Det resultatet av detta krig var utstakat redan från allra första början. Gränserna Kommer att ritas om!

Synd bara att så många behövde dö för att komma fram till den slutsatsen.

USA tar ifrån Ukraina den ekonomiska möjligheten att kriga vidare och kriget Kommer att ta slut!

Trump skiter fullständigt i vad EU tycker om saken och EU kommer motvilligt att räta in sig i ledet även om det finns europeiska nationer som kommer att tycka att man fortfarande ska stödja Ukraina med vapen.

Han är ta mig fan ingen dumskalle den där Trump.

Han kommer att gå till historien som en fredsskapare.

Nja mer troligt den som startade WWIII.

Inge bra att en dement mobbare ska leka tuff President!

Riktigt pinsam människa eller vad han nu är egentligen!
Citera
2025-02-28, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Varför fick han 3 pers på sina valmöten?

Ingen absolut INGEN bryr sig om Vance. Man undrar bara när skatebrädan dyker upp
Nu har du nog lite fel

ENORMT MÅNGA som älskar Vances äkthet
och mod att med rättframhet att säga Precis som det ÄR.

Särskilt till de korrumperade äcklena i EU ......
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in