2025-02-28, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snarkomanen
Zelensky bär aldrig kostym i några sammanhang? Förmodligen för att visa att han står på medelklassens sida?

Haha vilket jävla skämt. Fulaste kläderna jag har sett i hela mitt liv. Ingen klass alls. Hur fan blev han ens president. Alltså ursäkta mig men ukrainska folket måste fan vara helt efterblivna.
Citera
Medlem
Ungerns premiärminister Viktor Orbán uttrycker sitt stöd för Trump.

"Starka män skapar fred, svaga män skapar krig", skriver han i ett inlägg på X.

Orbán fortsätter:

"I dag visade president Trump mod för fredens skull. Även fast det är svårt för många att smälta. Tack, Mr. President".

Utmärkt! Kom igen nu Meloni, ÖVP, AFD, AFS, Övriga konservativa och rasmedvetna partier som har folkets stöd!

Välj rätt sida utav historien.

Tiggare, Mångkulturen, Miljörörelsen, HBTQI-pedofilerna, Ukrainanazisterna osv osv osv.

Stå upp för vår andliga ledare Trump!! Han krossade i valet i USA och stödet han har i Europa är massivt. Vi vill ha nya ledare, mångkulturen är SLUT precis som Priderörelsen. Trump är emot detta - tiggaren är för.
Citera
Medlem
mirosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Nä men vi i Europa kan.

Försvarsbudgeten ökar just nu i hela Europa och kommer acclerera ännu mer enligt senaste rapporter.

Det diskuteras också en genemsamt kärnvapenarsenal, vilket kommer gå ultrasnabbt.

Du underskattar Europa min vän. Europa är den som, på både gott och ont, skapat makter som USA tex. Vi har en hel del erfarenhet

Allt har sin tid och den europeiska eran går mot sitt slut. Det är inte samma Europa idag, Tyskland , UK , Frankrike är knappast europeiskt längre. Så vad kan man åstadkomma? Få hit fler migranter så man kan rusta upp inför framtida krig?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Anklagar du USAs president för att vara en lögnare?

Bara lite
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Oj, vad kvällens historiska händelse svider i Slava Ukraina grisarna 😄

Skiter både i Ukraina och USA ärligt talat. Kan bara konstatera att JD Vance och Trumps liv står på spel efter detta. Förmodligen Zelenskiys också.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Två som uppenbarligen inte såg hela mötet och därmed missar sammanhanget. Låt mig gissa: ni såg ett kort klipp på svt eller Aftonbladet? Återkom när ni sett och lyssnat på hela: https://youtu.be/S_YtXWVfkJE?si=XX8GNhUgbHhuiI5v
Vi missar inget sammanhang. Vance och Trump tål inte att Zelensky står upp för sig själv. De vill att han ska lägga sig platt och låta sig förödmjukas, vilket inte kommer att hända.

I stället blev det Trump och Vance som förödmjukade sig själva genom att börja bete sig som kränkta barn. Det var vad världen nu fick bevittna.
Citera
2025-02-28, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Revej
Märkligt att Ukraina klarade sig ända sedan 2014 vara med egna vapen.. Men nu är Ryssland så starka då de gått ihop med Kim menar du?

Då kan de ju börja med att sparka ut Ukraina ur sitt land på sex månader, detta hade varit en enorm bedrift som i sanning hade imponerat!

Är du psykiskt störd ? Jämför du 2014-2022 med ett fullskaligt invasionkrig ?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Vad som också glöms bort nu när Europa fantiserar om att vinna kriget på egen hand, är ju att stödet med vapen som vi skänkt till Ukraina inte består i att vi har produktionskapaciteten att skänka dessa vapen, det har gjorts genom att vi helt enkelt kraftigt minskat vår egen militära förmåga genom att vi helt skänkt bort betydande mängder pansarfordon, artilleri och luftvärn som de facto varit aktiva delar av vår försvarsmakt. Det kommer ta år att ens ersätta det vi hittills skänkt bort, och ytterligare många många år att utöka den faktiska produktionskapaciteten.

Tyskland kan snart inte ens producera bilar längre.

Victoria Nuland sa som bekant "fuck the EU" när hon startade kriget i Ukraina
Citera
Medlem
Flashsmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hahahaha diktatorn ser ut som en utskälld liten skolpojk! Ut med Zelensky clownen nu!
Nu har jag inte sett inslaget, men jag har sett verkligheten och Zelensky är ingen clown. Han är en hjälte.

Trump är inte ens en clown, han är en idiot.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Vilka hade du tänkt skulle starta det tredje världskriget??? europa för tredje gången??

Din käre ryss förmodligen
Citera
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Vi klarar oss utan USA. Oligarkernas kamratklubb behöver vi inte befatta oss med.
Ja, vi kan bygga ut Joint Expenditure Force.
Citera
2025-02-28, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardstekt
Vilket jävla skitsnack. Det här är en grade A shitshow.

Det är inte så här formella diskussioner och möten går till. Totalt haveri.

Det normala är att man har diskuterat färdigt innan man möter media. Jag har aldrig sett något liknande.

Och det säger jag som har blivit kallad vatnik till höger och vänster.

Ett känsligt ämne gräver fram upprörda känslor. Det är underbart att bevittna denna äkthet i direktsändning. Du har visst aldrig träffat på ukrainare eller ryssar i det verkliga livet? De har verkligen en dyster uppsyn som att ingenting får vara för bra. Säger man till dom vad solen skiner vackert idag så säger de men just nu har jag solen i ögonen.
Senast redigerad av Oxfond 2025-02-28 kl. 22:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in