2025-02-28, 22:29
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Ukraina kan inte besegra Ryssland. Ukraina kommer att förlora till slut och då står vi där utan försvar eftersom vi har lagt alla pengar på Ukraina.

Varför så otrevlig?

Nä men vi i Europa kan.

Försvarsbudgeten ökar just nu i hela Europa och kommer acclerera ännu mer enligt senaste rapporter.

Det diskuteras också en genemsamt kärnvapenarsenal, vilket kommer gå ultrasnabbt.

Du underskattar Europa min vän. Europa är den som, på både gott och ont, skapat makter som USA tex. Vi har en hel del erfarenhet
Citera
Medlem
XLJSs avatar
Jag har alltid haft en bra känsla för Trump men det här är droppen. Han visar ingen som helst respekt för Zelenskyj. Låt han tala!

Det var Putin som anföll Ukraina, remember?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaQhard
Fy fan vilken fail av Trump . Där förlorade han allt mitt stöd.

Det är nog första och sista gången vi vanliga människor får ta del av något sånt här. Trumps idé om att filma var god men när han inser att det är han som gjort bort sig lär det inte bli några fler inslag av liknande situationer.
Citera
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Vance är den som är mest disrespectful i den "ovala rummet = Universums viktigaste rum". Kräver att Zelensky ska tacka, när det är Putin som är på väg att starta WW3

Respektlös heter det på svenska. Jag tycker inte alls att han var respektlös, men det var helt onödigt att dra in tackande i samtalet.

Jag undrar mest hur Zelenskyj ser framför sig att kriget ska kunna lösas och hur en fred som håller ska kunna slutas.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MRKrasnov
Gjorde han? Inte hört nått om det!
Finns fångat på film, länkat i tråden. Vilken jävla sopa han är.
Citera
Medlem
Hirdmans avatar
Detta förändrar helt den nuvarande världsordningen såvida inte någon form av pudlande sker från USA.
Citera
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anayla
Vance är en RIKTIG MAN
Och han har mer Bollar
än Zelensky och ni idioter här tillsammans
Förstår att det skaver
Ha ha, då har du aldrig träffat en riktig man i hela ditt liv. Dom där bollarna innehåller bara luft.
Citera
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Europa steppar upp då. Släcker de Starlink så går Ukraina över till brittiska OneWeb

Varför tror du inte Ukraina gjort det tidigare i så fall?
Citera
Avstängd
Monerokungens avatar
Tycker mer amerikanarna skämde ut sig😅 patetiskt!

Jag har aldrig gillat zelensky, och vet att han är en tiggare men!

Kändes som några 14 åriga tjejer som skulle försöka mobba någon på tv.
Citera
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sphinxen_111
Vilket skådespel.
Det är verkligen en bergochdalbana.
Ena dagen positivt, nästa dag negativt.
Ingen vet vart det slutar och det är det som är meningen. Det enda vi vet är att skurklandet Ryssland inte klarar av att besegra Ukraina och att Ryssland är på väg att kollapsa.

Det är vad tokvänster-MSM vill att du ska "veta".
Citera
2025-02-28, 22:30
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Ja, fy fan va obehaglig han är. Han är en ännu värre katastrof än Trump. Och betydligt farligare.

Nå, idioterna vill sälja ut Ukraina så det här grälet kanske kan föra nåt gott med sig ändå. Kriget lär bli längre förstås. Man kan hoppas att Putin svettas en del.

Han lär ju ha hållit på med massa konstiga soffrunkningar tidigare. Riktigt jävla internetmongo från mammas djupaste källare.
Citera
2025-02-28, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Två som uppenbarligen inte såg hela mötet och därmed missar sammanhanget. Låt mig gissa: ni såg ett kort klipp på svt eller Aftonbladet? Återkom när ni sett och lyssnat på hela: https://youtu.be/S_YtXWVfkJE?si=XX8GNhUgbHhuiI5v

Sett hela skiten!

Nä DP och hans minigris agerar inte stsdsmannamäsdigt utan som några ultramobbare.

Skäms å USAs vägnar, rent pinsamt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in