2025-02-28, 21:36
Medlem
GustavAnders avatar
Jag har sett reaktioner från 20-25 länder bara ( trumvirvel) ryssland är positiva till Trump och Vances cirkus....
Vad i helvete håller dårarna i maga på med?
Citera
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperHardStarCore
Så sa han inte.
Zelensky påpekade endast att diplomati inte fungerat sedan 2014 och frågade hur diplomatin skulle nu plötsligt fungera med Lilleputt och Ryzzhelvetet.
En väldigt, väldigt motiverad och viktig fråga som Vance och Trump ballade ur av.
Historiska fakta är petitesser. Det viktiga är att alla berömmer Trump.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Zelensky mumlade "fuck you bitch" till Vance!

https://x.com/clashreport/status/1895551031280627862
Herregud. Det här kan Zelensky aldrig komma tillbaka ifrån. Att sitta i Ovala Rummet och säga en sån sak till vicepresidenten. Helt otroligt!
Citera
Medlem
TunderTarFyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Nu vill ingen utom Ryssland krama dem. Men det är klart, Trump kommer liera sig med Kina snart. Farligt.
Jag har oftast fel när jag får paranoida tankar, men en tanke som farit genom huvudet är att Xi Jinping, Putin och trump kan ha en tyst överenskommelse om att China får ta Taiwan, om USA får Grönland och Ryssland får Ukraina.
Citera
Medlem
jhww82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
En republikansk senator har synat hur Zelensky spenderar USA-s kontanthjälp.
Det visade sig att Zelensky betalade hundratusentals dollar till instagram influencers och flera miljoner till en ukrainsk tillverkare av damväskor för att de skulle delta i Fashion week i Paris.

Det var USAID och inte Zelensky. Du får vara lite mer kritisk till det du får skickat till dig från Kreml, och inte svälja det som rysk fluffer i Sibirien.
Citera
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Kraftigt överdrivet. Det skreks inte utan högljudda röster. Och skvallerpressen förstärker direkt.
Nu såg jag videon själv,.medvetet för jag ville inte få medias version.
Citera
Medlem
Sasha08s avatar
När t.o.m Zelenskyjs störta fan Lindsey Graham säger att Zelenskyj är körd, ja då är det nog så
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larkascending
Vance är en orm; det här bekräftar bara mina fördomar om honom.

Det är något grundläggande fel hos en vit och kristen man som inte förmår attrahera vare sig vita eller kristna kvinnor.

Men Indiskan är snygg. Jag tyckte att Vance ballade ur helt.
Citera
2025-02-28, 21:37
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koktkille
plus lite som inte går att spåra från cia och vipps, ukraina trodde dom kunde sälja krim utan att Putin skulle få spel. så jävla genomskinligt att jag inte fattar hur folk kan missa det

Citat:
Ursprungligen postat av Horsemackan
SvT försökte vinkla att Trump och Vance hade planerat detta, det är verkligen roligt att höra konspirationsteorier i Public service!

Nej, så har inte rapporteringen varit. Men på slutet försökte reportern se något strategiskt i debaklet och frågan ställdes om denna ordväxling var önskad.
Citera
Medlem
TweentyFives avatar
Zelensky f around and found out. Han borde aldrig ha lyssnat på usa eller Boris 2022.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av devaleva
Jag tolkar denna händelse som att Europa, tyvärr vill gå in och fortsätta kriget utan USA. Med det slutgiltiga målet att försöka ta över Ryssland och dess rikedomar...

Därför vill inte Zelensky ha något slut på kriget, och han har definitivt redan garantier från Europeiska ledare...

Är absolut inte på Zelenskys sida i det här, tycker han uppvisar ett enormt äckligt beteende ...
Du tolkar situationen som att ”Europa” vill ta över Ryssland och dess rikedomar?
Citera
Medlem
Notera hur Vance verkligen gick in för att fjäska för sin stora hövding som då fick feeling och ville visa att han kan vara minst lika respektlös som sin duktiga vicepresident Två 8-åringar hade sköt konferensen mer statsmannamässigt än dessa pellejönsar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in