Citat:
Ursprungligen postat av
KlartSur
Vad är du egentligen ute efter? Jag tror att du och dina kommunistiska KGB-vänner kan vinna kriget mot Ukraina. Jag tror också att ni, med putin-älskaren trumps hjälp, kan besegra fler länder i vad som under det som tidigare betraktades som säkra länder under NATO.
Men varför tror du att du då lever i en bra värld? Samma sak om Ukraina till slut besegras. Förstår du att ett besegrat land kommer att innehålla så många människor som lägger hela sina liv på att deras nya diktatorer (putin, trump) med tillhörande slavar (du) ska dö? Varför tror du att du och dina kommunist-/afs-vänner ska njuta av vinsten? Det kommer att ta många år för er innan ni upp är nordkoreas nivå av hjärndöda undersåtar. Är det ens möjligt?
Jag hängde inte riktigt med på det där i slutet du skrev det var inte så där halvt om halvt jättekonstigt sammansatt?
Kan du testa att skriva det igen på svenska så skulle jag bli glad och se om jag kan besvara det?
Du tror verkligen också för övrigt att du lever i ett fritt land som lever i Sverige som är så jäkla kontrollerad det precis överallt vad ni går ni kan inte ens ha kontanta pengar längre överallt så ska staten in och kontrollera vad ni gör på eran Fritid vilka ni umgås med var ni arbetar med mera och med mera.
Jag anser att du är mer fri när du lever i Ryssland än vad du är i Sverige.
Du märker inte av det för du befinner dig i Sverige och är djupt hjärntvättad vi andra som befinner oss i andra länder ser hur långt Sverige har fallit.
Föga smickrande att ens gamla hemland är ett land fyllt av negrer och resten hjärndöda svenskar som tror att regeringen vill er väl?
Redan nu så har ni för fan Europas längsta pensionsålder dessutom lägst pensioner och dessutom sämst sjukvård.
Så kom igen grabben du får komma med något bättre inlägg där du läxar upp mig.
Sverige är ett land jag inte vill vara i.
Framför allt vill jag inte vara det nu när jag vet om att när som helst så kanske ryssarna marschera in och tar över.
Men jag tror faktiskt att ni skulle mått mycket bättre om ni hade varit under ryskt styre en under Jimmie Åkesson och den dumme Kristersson och alla araber