Citat:
Ursprungligen postat av
4yoonly
Så jävla sjukt pinsamt att man som icke innevånare i Trumplandet att behöva skämmas så sjukt jävla mycket... det gör fan ont i hela kroppen...
Hur jävla dum i hela jävla huvudet får man vara... Trump/Vance vill ha ett "tack" för att dom helt vänt kappan och slutar ge någon form av support för demokrati till ett allierat land. Skall Zelinski tacka Trump och Vance?
Kom igen nu USA innevånare, vakna förhelvete...
USA's största jävla misstag de senaste 40 åren är att inte utveckla skolan... så många idioter i ett sådant mäktigt land är så sjukt jävla sorgligt...
Håller helt med, jag är i chock.
Och jag är konservativ och tycker en hel del vad Trump gjort är bra.
Men detta gällande Ukraina är helt absurt. Och dom som stöttar det måste ju verkligen kolla igenom fingrarna.
Så verklighetsfrånvänt så det är inte sant.
Jag hade ju nog börjat gråta om jag var där, dom anklagar honom för allt möjligt hemskt och galna grejer. Dom ger honom inte en enda syl i vädret, dom vill inte lyssna alls på honom. Ingen good faith alls, dom verkar bara vilja trycka ner honom och pressa honom så deras Rysk propaganda narrativ verkar stämma in mer.
Igenom att göra så att han blir orolig, stressad, pressad och inte får en syl i vädret.
Jag kan tänka mig att Zelensky så gärna ville ställa sig upp och be dom båda att dra åt skogen.
Jag tycker verkligen dom beter sig som rövhål här.
Det är Zelensky som är president över Ukraina, även fast han fått enorma summor från EU, US och andra ställen, så är det ju ingen annan som ska bestämma än Zelensky.
Det är Ukraina som blivit attackerat, såklart det är super känsligt allting!
Dom har kämpat med deras själar såå hårt i jag vet inte hur många år nu.
Detta är ingen bagatell grej som Trump och Vance verkar antyda!
Låt Zelensky tala och sluta försöka mobba honom till något beslut.