2025-02-28, 19:47
Medlem
Fan sjukaste jag sett.
Inte kan väl USAs befolkning vara så sjuka att de ställer sig bakom Trump/Vance i just detta fall eller de kanske skiter fullständigt i vad som händer på andra sidan Atlanten??

Ändå sinnesjukt beteende av en president och vicepresident i USA.
Citera
2025-02-28, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4yoonly
Så jävla sjukt pinsamt att man som icke innevånare i Trumplandet att behöva skämmas så sjukt jävla mycket... det gör fan ont i hela kroppen...

Hur jävla dum i hela jävla huvudet får man vara... Trump/Vance vill ha ett "tack" för att dom helt vänt kappan och slutar ge någon form av support för demokrati till ett allierat land. Skall Zelinski tacka Trump och Vance?

Kom igen nu USA innevånare, vakna förhelvete...

USA's största jävla misstag de senaste 40 åren är att inte utveckla skolan... så många idioter i ett sådant mäktigt land är så sjukt jävla sorgligt...

Håller helt med, jag är i chock.
Och jag är konservativ och tycker en hel del vad Trump gjort är bra.
Men detta gällande Ukraina är helt absurt. Och dom som stöttar det måste ju verkligen kolla igenom fingrarna.
Så verklighetsfrånvänt så det är inte sant.

Jag hade ju nog börjat gråta om jag var där, dom anklagar honom för allt möjligt hemskt och galna grejer. Dom ger honom inte en enda syl i vädret, dom vill inte lyssna alls på honom. Ingen good faith alls, dom verkar bara vilja trycka ner honom och pressa honom så deras Rysk propaganda narrativ verkar stämma in mer.
Igenom att göra så att han blir orolig, stressad, pressad och inte får en syl i vädret.

Jag kan tänka mig att Zelensky så gärna ville ställa sig upp och be dom båda att dra åt skogen.
Jag tycker verkligen dom beter sig som rövhål här.

Det är Zelensky som är president över Ukraina, även fast han fått enorma summor från EU, US och andra ställen, så är det ju ingen annan som ska bestämma än Zelensky.
Det är Ukraina som blivit attackerat, såklart det är super känsligt allting!
Dom har kämpat med deras själar såå hårt i jag vet inte hur många år nu.
Detta är ingen bagatell grej som Trump och Vance verkar antyda!

Låt Zelensky tala och sluta försöka mobba honom till något beslut.
Citera
2025-02-28, 19:48
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Du fattar ingenting som vanligt.
Ger man sig för idioter, vägrar man att stå upp för frihet hos länder som på allvar söker en fungerande demokrati då lägger man sig också naken för utvecklingen framöver i världen.

Ta en rejäl titt på vad som händer runtom i världen. Fattar du något kommer du att förstå att om man inte klarar av att stå upp för frihet och demokrati och fred så kommer världen att förändras och det kan gå mycket snabbare än man tror.
Sverige eller ens Eurupa i stort har ingen riktigt demokrati, så jag tycker inte du ska tjata om det allt för mycket. Det JD Vance sa i sitt tal var helt sant.

Sen måste du erkänna att Sverige och Europa har varit väldigt naiva och rent av lata som litat på att USA ska skydda oss. Ingen i det här landet verkar förstå att allt förändras hela tiden. Vi rustade ju ner mot bättre vetande och de som opponerade sig var "krigshetstare". Jag fick det själv slängt i ansiktet. Sverige och Europa behöver ett rejält "wake up call", den här ständiga semestern från att att ta ansvar för oss själva är slut nu. Och det är bara bra!
Citera
Medlem
Vad fan händer? Blev det nån deal eller inte? Blev han utkastad ur vita huset?
Citera
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warmane
Alltid victim-blaming från er, oavsett vad det handlar om. Den orange:a jättebebisen är uppenbarligen största pajasen i politisk historia.
Jag har följt konflikten i Ukraina enda sen början i 2014, och Ukraina (särskilt Zelensky) är allt annat än oskyldiga i allt detta - tvärt om.
Citera
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OphidianOnline
Då har du inte sett en presskonferens med Joe Biden. Trump kan ta frågor i flera timmar, 80+ som han är. Betydligt bättre skick än dom 80+ jag känner.
Nah, Vance är grym. Vet som är viktigt, vet vad som behöver prioriteras. Han kommer förmodligen ta över efter Trump om han fortsätter göra ett gott arbete.

Imponerande att en snubbe på kan svara "bättre" än en dement docka...

Trump är inte 80+. Han är 78.

Mest troligt är väl att Vance kommer ta över som paraplyställ på något läderhäng i San Francisco om han fortsätter som nu. Han framstår mest som en snorunge med nedärvda drogskador.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han kanske säger det som är sant. Varför ska ett land som Ukraina få styra hela jävla världsordningen. Aldrig varit så förr. Mopsar upp sig mot en gigant som USA.
Givetvis har Ukraina ingen förhandlingsposition, fattar de själva!
Men att offentligt bette sig som idioter som amerikanarna gör är pinsamt för
dom själva och idioterna som röstat på dom.

Du brukar ha sunda åsikter, vilka startade kriget?
Vilka lät massa människoliv gå till spillo till ingen nytta?
Jo Ryssjävlarna!
= död åt ryssarna!
Citera
Medlem
RickardRedig12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Josseskristus
Har du hört talas om kalla kriget? Tror du länderna i västra europa inte rustade upp då?

haha

Du vet om att kalla kriget så var det USA som stod för upprustningen och soldaterna som vaktar gränsen.

Dessutom är inte England med längre i u och skiter troligtvis fullständigt i om Ryssland tar Europa.
Men du får gärna upplysa en annan stackare om den här upprustningen för ännu så länge har jag alla europeiska ledare sagt att Europa inte har chansen mot Ryssland.

Det är väl bara du och den här lögnarfinnen på Expressen som fortfarande tror att det finns en chans?

Det kanske dags att din svenska där hemma börjar vakna upp till verkligheten. Eran favorit dvärg var inte så smart ändå va?

Här ser vi ett lysande exempel på att det inte smart att använda för mycket narkotika i näsan utan då blir det att man börjar bråka med värdfolket som tog emot knarkaren för att hjälpa han behålla sitt lilla land.

Jag undrar fan om jag inte det här coronaviruset har förstört hjärnan på svenska folket det verkar så när man löser vad ni skriver i tråden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T02
Behöver man inte vara 18 för att skriva här?
Hur omogen får man vara om man kallar Zelenskyj för diktator?

Det är Trump som är en diktator Det är Ukraina som är anfallet.

Jag vill kalla dig diverse otrevligheter för att du är så dum, men jag blir avstängd i så fall. Jag nöjder mig med att det är du som är clownen.
det stämer Zelenskyj är inte bara en diktator han är en köpt diktator han vet att han dör om han inte levererar det han sålde till,,, blackrock kanske
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
The Ukrainian ambassador covered her face when Zelensky CONTINUOUSLY tried speaking over Trump and Vance in the Oval Office

https://x.com/nicksortor/status/1895536974892843162

Detta säger mig något.
Citera
2025-02-28, 19:49
Medlem
Hopes.N.Dreamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koktkille
Donald försöker hindra WWlll försök förstå det
Med andra ord, varje gång Ryssland attackerar ett annat land och hotar med kärnvapen så ska man lägga sig platt, är det korrekt uppfattat? Du lever upp till ditt användarnamn.
Citera
2025-02-28, 19:49
Medlem
Cobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han kanske säger det som är sant. Varför ska ett land som Ukraina få styra hela jävla världsordningen. Aldrig varit så förr. Mopsar upp sig mot en gigant som USA.
Jaha... Du är en sån där som tycker att man ska tacksamt ta emot att bli pissad i munnen om nån är starkare?
Tur att inte alla är ryggradslösa töntar som du.

Dags för bojkott av usa på alla plan nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in