2025-02-28, 19:09
Medlem
Jag hatar invandrare och Rinkeby, men att ha på sig skottsäker väst är pinsamt.
Citera
2025-02-28, 19:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Darthvader45
Jag hatar invandrare och Rinkeby, men att ha på sig skottsäker väst är pinsamt.
Även om det är en gangfluerare? Du blandar ihop att du tycker att det är pinsamt att vara en tönt jämfört med att vara en tuff tuffing.
Citera
2025-02-28, 19:13
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurretWithHatch
Folkligt medkännande (för de som bär skottsäker väst i vardagen) eller politisk markering för att Tidö-partierna tar den grova brottsligheten på allvar?

Eller bara oumbärligt säkerhetstänk för en utsatt minister? Osmakligt eller acceptabelt?

Vad tycker Flashback?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Xj25zB/mats-persson-hade-skottsaker-vast-i-rinkeby-far-hard-kritik

Oeftertänksamt att han visade den. Smart att han bar den.

Jag anser absolut att det är rimligt att bära skydd som integrationsminister i dessa tider.
Citera
2025-02-28, 19:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Oeftertänksamt att han visade den. Smart att han bar den.

Jag anser absolut att det är rimligt att bära skydd som integrationsminister i dessa tider.

Ja, typ så enkelt faktiskt. Men vad skulle vi gasta om vita högermän denna vecka om han inte gjort denna blunder?
Citera
2025-02-28, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurretWithHatch
Folkligt medkännande (för de som bär skottsäker väst i vardagen) eller politisk markering för att Tidö-partierna tar den grova brottsligheten på allvar?

Eller bara oumbärligt säkerhetstänk för en utsatt minister? Osmakligt eller acceptabelt?

Vad tycker Flashback?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Xj25zB/mats-persson-hade-skottsaker-vast-i-rinkeby-far-hard-kritik

Inte så roligt med "mångkulturen" ser jag.

Den vita ekokammaren lockar personligen. Bra att du som politiker struntar i alla andra. Rösta L boskapet nu.
Citera
2025-02-28, 19:16
Avslutad
Det är väl klart att man använder erforderligt skydd i arbetet? En kemist som blandar olika syror har såklart på sig ansiktsskydd som exempel.
Citera
2025-02-28, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Inte så roligt med "mångkulturen" ser jag.

Den vita ekokammaren lockar personligen.

Då är du på rätt ställe. Flashbackskribenter är nog vitast i Sverige, även om lurkarna har fler färger.
Citera
2025-02-28, 19:27
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Skottväst Rinkeby en en no go zon light.
Citera
2025-02-28, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Då är du på rätt ställe. Flashbackskribenter är nog vitast i Sverige, även om lurkarna har fler färger.

Tror inte det stämmer.

Om man säger att man älskar bajs mest av allt i världen och har som fråga att bajsa ner det bra i samhället är det rimligt att man inte närmar sig det med livvakter och skottsäkerväst.
Citera
2025-02-28, 19:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Tror inte det stämmer.

Om man säger att man älskar bajs mest av allt i världen och har som fråga att bajsa ner det bra i samhället är det rimligt att man inte närmar sig det med livvakter och skottsäkerväst.

Folk låter vita när de skriver. Jag förstår inte dina metaforer, sorry, men skönjer visst lösningsfokus däri.
Citera
2025-02-28, 19:47
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Haha så roligt att dessa som tvingar på oss invandring inte ens vågar besöka invandrarområden utan skottsäker väst och polisbeskydd

Hade varit bättre att politikerna valde att bo i dessa områden som de så gärna bygger upp.
Citera
2025-02-28, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ConvoPost
Ja, men "debatten" handlar såklart om att han är en tönt. Jag undrar vad som hade hänt om någon mer knullbar politiker hade poserat i västen? Nooshi Dadgostar.

Gissar nu: Lena Mellin hade gnällt. Jonna Sima hade fokuserat på fillers. Café Bambino hade haft ett segment om sexiga skottvästar och allt om att Risbergska gjort människor panikslagna och rädda hade varit glömt. Det är det väl redan i och för sig.

Inte ens på Flashback kommer det uppenbara upp. Man hatar vita män i orten och därför borde vita män inte åka dit ut tills de skärper till sig därute. Det är bråttom att skärpa sig från ortens sida om man vill behålla välfärdssystemen. Högern har redan börjat släcka dem i och för sig så det kanske händer ändå. Orten får åka till Drottningholm och be om audiens hos Drottning Silvia för att bygga upp det fina Sverige igen, vad hon nu menade med de orden. Om man istället väljer att fortsätta på den inslagna gangstervägen, ja då får vi ännu högre acceptans och rädsla för maffian, vilket kommer skynda på oviljan hos majoritetssamhället där de flesta inte är släkt med maffian att betala skatt. Så här är det. Men alla sover vidare och går i taket över en tönt i väst. Hur ska det gå?

Haha, ja du har säkert rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in