2025-02-28, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violalang
Domen har vunnit laga kraft genom Högsta domstolens beslut den 27 september 2017 i mål nr B 4127-17

Finns ett rätt spännande försök till resningsansökan knutet till detta också… :-) …lilla smuts, …ni som vet, vet…
Man får sig ett gott skratt om det försöker blir offentligt. Lovar er alla att äta upp min hatt om det går igenom med en resningansökan.
Citera
2025-02-28, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Exakt. Han skulle inte ha nämnt namnet för det var helt onödigt att göra det mot någon som var offer för våldtäkt som barn. Förtal, integritetsintrång och grovt integritetsintrång stämmer bra det.

Jag vill inte uttala mig om straff då jag saknar insikt därvidlag. Men jag hoppas att det renderar till något. För det här är ju helt vansinne. En YT-kreatör med storhetsvansinne ska inte hålla på och lalla med så här allvarliga saker när de är helt obildbara och har förståelse för saker och ting som en lågstadieelev. Det vore bra om detta stod helt klart för alla innan fler förvirrade lågbegåvade och outbildade människor börjar göra "nyheter" och "dokumentärer". Tack för ditt inlägg!
Grovt integritetsintrång har bara fängelse på straffskalan. Det är ett allvarligt brott. Förtal och integritetsintrång har böter i straffskalan också. Om hon anmäler brottet vill säga, vilket jag hoppas
Citera
2025-02-28, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marrier
Grovt integritetsintrång har bara fängelse på straffskalan. Det är ett allvarligt brott. Förtal och integritetsintrång har böter i straffskalan också. Om hon anmäler brottet vill säga, vilket jag hoppas

Det hoppas jag verkligen att hon gör så alla såna här idéer läggs ner. Vad tror du om fotboja för Anjo då?

Finns det ingen chans att riksåklagare tar sig an fallet eftersom det gäller ett barn som blev utsatt för brott och sen utsatt för uthängning vad som hände i fallet?
Citera
2025-02-28, 18:18
Medlem
Undrar varför Anjo inte öser på med storys om att dokumentären släpps kl 00:00 inatt?
Citera
2025-02-28, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Undrar varför Anjo inte öser på med storys om att dokumentären släpps kl 00:00 inatt?

Den ska väl släppas kl 10. 00 i morgon?
Citera
2025-02-28, 18:24
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Är du säker på detta?
"Anjo har hängt ut hennes namn" - ja det är vi säkra på
"Anjo ifrågasätter domen" - ja det är vi säkra på
Källa: Anjos egna ord.

Vi vet också att Anjo inte anser att tjejen är ett offer.
Vi vet också att Anjo inte förstått fupen och domen, om det beror på att han inte läst eller att han läst men inte förstår vad han läst, det vet vi inte.
Källa: Anjos egna ord
Citera
2025-02-28, 18:26
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Den ska väl släppas kl 10. 00 i morgon?
.
Citat:
Available Mar 1, 2025, 12:00 PM ET.
Citera
2025-02-28, 18:27
Avslutad
Kan nån ta en för laget och köpa filmen och dela med sig?

Så folk inte gynnar Anjo alltså.

Kan man ladda ner den om man bara hyr den?
Citera
2025-02-28, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Kan nån ta en för laget och köpa filmen och dela med sig?

Så folk inte gynnar Anjo alltså.

Kan man ladda ner den om man bara hyr den?

Om man inte kan ladda ner den går det att skärminspela. Kvalitén blir skit men man sparar på det och Anjo får inget.
Citera
2025-02-28, 18:39
Medlem
Deimos01s avatar
Är inte vittnenas namn sekretess eftersom de var så unga? Eller är det bara OB namn som är sekretess?
Citera
2025-02-28, 18:56
Avslutad
Vad tror ni om Anjos framtid som youtubare efter 1a mars?

Filmen kommer vara ett lågvattenmärke trots hans desperata redigeringar i elfte timmen.

Äckligt också att sektvännerna Vad är problemet, Rask och Motvikt alla sett filmen innan Anjo klippte bort offrets namn och gett den sitt erkännande.
Dom här männen tyckte alltså på fullt allvar att det inte var några konstigheter att hänga ut brottsoffret.
Det är fan skrämmande.
Att den förståndshandikappade Dalbin tyckte filmen var bra förvånar dock inte.

Jag tror Anjo kommer få det tufft att göra nåt annat än meningslösa vloggar i framtiden. Han har ju lyckats få den ökända Axel Öhman efter sig.
Axel är känd för att inte ge sig. Han kommer nagelfara ALLT som Anjo producerar som inte är familjevänligt dravel.

Jag ser framför mig hur Cluee återigen kommer våga attackera Anjo och ge igen för gamla oförrätter. Cluee kommer backas 100% av Axel Öhman.
Det är imponerande att Skilleras med så få (ännu) följare har lyckats sätta tonen totalt....

Nånting skrämmer Anjo vad gäller Axel. Han har vid två tillfällen senaste dagarna fjäskat i Skilleras live chatt. Detta har inte funkat så bra för dagen efter har Skilleras återigen lagt upp en ny video med en stor clownnäsa på Anjo.

Tror ni Anjo kommer våga gå till motattack mot Axel Skilleras Öhman?
Citera
2025-02-28, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falukorvsgubbe
Vad tror ni om Anjos framtid som youtubare efter 1a mars?

Filmen kommer vara ett lågvattenmärke trots hans desperata redigeringar i elfte timmen.

Äckligt också att sektvännerna Vad är problemet, Rask och Motvikt alla sett filmen innan Anjo klippte bort offrets namn och gett den sitt erkännande.
Dom här männen tyckte alltså på fullt allvar att det inte var några konstigheter att hänga ut brottsoffret.
Det är fan skrämmande.
Att den förståndshandikappade Dalbin tyckte filmen var bra förvånar dock inte.

Jag tror Anjo kommer få det tufft att göra nåt annat än meningslösa vloggar i framtiden. Han har ju lyckats få den ökända Axel Öhman efter sig.
Axel är känd för att inte ge sig. Han kommer nagelfara ALLT som Anjo producerar som inte är familjevänligt dravel.

Jag ser framför mig hur Cluee återigen kommer våga attackera Anjo och ge igen för gamla oförrätter. Cluee kommer backas 100% av Axel Öhman.
Det är imponerande att Skilleras med så få (ännu) följare har lyckats sätta tonen totalt....

Nånting skrämmer Anjo vad gäller Axel. Han har vid två tillfällen senaste dagarna fjäskat i Skilleras live chatt. Detta har inte funkat så bra för dagen efter har Skilleras återigen lagt upp en ny video med en stor clownnäsa på Anjo.

Tror ni Anjo kommer våga gå till motattack mot Axel Skilleras Öhman?

Cluee kommer inte våga prutta utan Anjos tillåtelse.
Han är en rädd liten fegis.
Sorgligt men sant, alltid supportat Cluee men han är en liten pussyboy
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in