2025-02-28, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Skilleras har lagt upp sitt samtal med Lokal, där Lokal uttrycker att nån borde göra en dokumentär om Anjo och hur han behandlat människor genom åren.
Det ska komma en del 2 av samtalet på Lokals kanal, där ska de diskutera sina tankar om Anjos ”dokumentär”. Jag KAN inte kalla nåt han gör dokumentär, jag envisas med citattecknen.

Jag kan inte hitta en sådan video.

Hittar bara en reaktion på Lokals video om varför han blivit muslim.

Kan du länka?

Edit:
Släpps imorgon kl 10.00
https://youtu.be/K1bMmCYx0ik?si=qPCz0DPFxH7lk3qA
Senast redigerad av LimboLife 2025-02-28 kl. 15:26.
Citera
2025-02-28, 15:10
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Skilleras har lagt upp sitt samtal med Lokal, där Lokal uttrycker att nån borde göra en dokumentär om Anjo och hur han behandlat människor genom åren.
Det ska komma en del 2 av samtalet på Lokals kanal, där ska de diskutera sina tankar om Anjos ”dokumentär”. Jag KAN inte kalla nåt han gör dokumentär, jag envisas med citattecknen.
Håller verkligen med, den dokumentären om Anjo skulle ge bra skjuts åt lokals numera döda kanal.

Tycker skilleras gör ett bra jobb att montera ner masken på chipstutten också, han är som man förstår ganska omgående mycket smartare. Tror Anjo är lite rädd för vad han kan hitta på, han har nog aldrig haft ett sådant motstånd förut, han hänger ju mest ut mongos.
Citera
2025-02-28, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Håller verkligen med, den dokumentären om Anjo skulle ge bra skjuts åt lokals numera döda kanal.

Tycker skilleras gör ett bra jobb att montera ner masken på chipstutten också, han är som man förstår ganska omgående mycket smartare. Tror Anjo är lite rädd för vad han kan hitta på, han har nog aldrig haft ett sådant motstånd förut, han hänger ju mest ut mongos.

Riktigt njutbart att höra Axel förnedra Anjo.
Citera
2025-02-28, 15:39
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Riktigt njutbart att höra Axel förnedra Anjo.

Finns ingen bättre underhållning när störda mobbare får vad dom utsätter andra för och förtjänar.

Nu är det chipstutten som är antilopen och springer runt på savannen (så gott han kan) med Simba hack i häl
Citera
2025-02-28, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jag kan inte hitta en sådan video.

Hittar bara en reaktion på Lokals video om varför han blivit muslim.

Kan du länka?

Edit:
Släpps imorgon kl 10.00
https://youtu.be/K1bMmCYx0ik?si=qPCz0DPFxH7lk3qA
Märkligt? Jag kollade på den vid 11-tiden idag.
Han kanske gjorde en miss så den gick att se nån timme o sen ändrade? Nåväl, ni får kolla i morgon!
Senast redigerad av Badrumsbadkar 2025-02-28 kl. 15:43. Anledning: Rättning
Citera
2025-02-28, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Finns ingen bättre underhållning när störda mobbare får vad dom utsätter andra för och förtjänar.

Nu är det chipstutten som är antilopen och springer runt på savannen (så gott han kan) med Simba hack i häl
Ja det är extremt underhållande när man ser hur sekten inte vågar kritisera Axel.
Citera
2025-02-28, 16:24
Medlem
Bra namn på en dokumentär av Anjo och "dokumentären" om Antonio

"När granskaren är okunnig och obildad blir dokumentären orättvis!"

Man bör ta med ALLA Antonios brott för att alla ska veta hur han var vid den här tiden.

För Anjo är helt uppenbart okunnig och vid hans ålder så borde mer ha skett så jag antar att han är totalt obildbar också. En som han skulle hålla sig ifrån så här komplicerade saker. Att han ser hål, har mer att göra att han har hål i huvudet än att rättegången inte har fungerat som den ska.
Senast redigerad av Sturuf 2025-02-28 kl. 16:26.
Citera
2025-02-28, 17:15
Medlem
manana1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Violalang
Jag vet att det står i förhör att hon inte minns. Men vi har ingen aning om vad hon faktiskt minns. Vi har ingen aning om vad hennes trauma består av. Det vi däremot vet är att Antonio dömdes i tingsrätt och hovrätt, och att Högsta domstolen fastslog domen så att den vann laga kraft. Vi vet också att Anjo har hängt ut hennes namn. Vi kan med absolut största sannolikhet anta att Anjo ifrågasätter domen (utifrån de intervjuer vi sett, och så vidare).

Jag ville bara lyfta vikten av att hålla fokus på detta. Jag tror att du fattar, men om du inte håller med, tycker jag det är onödigt att vi går i klinch om det.

Allt gott till dig!

Är du säker på detta? Vad menar du med att HD "fastslagit" domen? Det har väl inte varit uppe i HD? Varför pratas det isf om resning?
Senast redigerad av manana1 2025-02-28 kl. 17:17. Anledning: Felstavning
Citera
2025-02-28, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av manana1
Är du säker på detta? Vad menar du med att HD "fastslagit" domen? Det har väl inte varit uppe i HD? Varför pratas det isf om resning?

Hovrättsdomen blev överklagad av Antonio/Anna/Roberto, men HD gav inget prövningstillstånd.
Citera
2025-02-28, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av manana1

Domen har vunnit laga kraft genom Högsta domstolens beslut den 27 september 2017 i mål nr B 4127-17

Finns ett rätt spännande försök till resningsansökan knutet till detta också… :-) …lilla smuts, …ni som vet, vet…
Citera
2025-02-28, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Violalang
Domen har vunnit laga kraft genom Högsta domstolens beslut den 27 september 2017 i mål nr B 4127-17

Finns ett rätt spännande försök till resningsansökan knutet till detta också… :-) …lilla smuts, …ni som vet, vet…

Vill du berätta mer om försöket till resning för oss som inte har koll på familjen book?
Citera
2025-02-28, 17:38
Medlem
Fp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här